Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nl

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden413 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2020
Redshell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
Na bestelling afgerond te hebben werd ik telefonisch gebeld of ik ervan op de hoogte was dat er geen besturingsysteem op de computer zat, dit stond ook netjes aangegeven. De Lenovo ideacentre mini 5 keurig op tijd geleverd gekregen en werkt perfect, ook keurig geprijst trouwens.

Voor een ‘zakelijke’ tussenbedrijf brengen ze wel gewoon de volledige consumenten belasting in rekening maar dan mbt tot de garantie passen ze andere tegels toe.

Beoordelingen voor Redshell.nl

Snelle levering, jammer dat voor CC extra kosten in rekening worden gebracht.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag Brain, Bedankt dat je de tijd heb genomen om een review achter te laten.
13 jan 2024
Goede service! Volgende keer weer!
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag Tim, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, hopelijk zien we je snel terug op onze webshop. Gr. het RedShell Team
Vlug veilig en voordelig
Antwoord van Redshell.nl
goedemiddag, Bedankt dat je de tijd heb genomen om een review achter te laten. Heb je voor ons nog feedback zodat wij 5 sterren kunnen krijgen volgende keer?
10 aug 2023

Keurige service

29 aug 2023
Goedemiddag, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. Hopelijk zien we je snel terug. Gr. het RedShell Team
16 aug 2023

Opgelet: verborgen seal!

Er zijn 2 seals geplakt op de verpakking van een S23. De originele is open geweest en de nieuwe heb ik opengedaan. De onderste seal is pas zichtbaar enkel nadat de bovenste seal open is geweest en was onder deze nieuwe verborgen. De verkoper heeft een oplossing voorgesteld.

Goede communicatie en nette levering

Helaas bleek de headset EPOS 661 toch niet meer voorradig. Daar ben ik netjes over gebeld ivm sinterklaas?. met de keuze wachten of annuleren. Ik heb gekozen voor wachten daar de prijzen inmiddels ook gestegen waren. Netjes voor de kerst kwam de levering binnen.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Fijn om te horen dat je order toch, ondanks de lange levertijd, goed en wel geleverd is. Hopelijk zien we je snel weer terug en kunnen we je helpen bij de aanschaf van hardware :) Gr. het RedShell Team
Snelle reactie op email terug ontvangen met vraag over levertijd. Het artikel zou 3-4 dagen levertijd hebben, echter nog niets ontvangen. Blijkt dat het artikel uit een Europees magazijn komt en het vervoer van daaruit vertraagd is. Wacht nog op het artikel.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Uiteraard onze excuses voor de vertraging, helaas brengen wij het pakketje niet zelf langs maar ik begrijp je frustratie zeker! Hopelijk kunnen wij bij je volgende bestelling de 5e ster ook krijgen :) Gr. het RedShell Team
26 okt 2023

Fijne communicatie!

Toen de bestelling geleverd werd, was er niemand aanwezig. We kregen keurig een telefoontje van RedShell om dat mede te delen en te vertellen waar het pakketje naartoe gebracht zou worden. Fijne communicatie!
Antwoord van Redshell.nl
goedemiddag, bedankt voor het prachtige compliment, dit houdt ons gemotiveerd om zo door te blijven gaan. hopelijk zien we je snel terug op onze webshop. Gr. het RedShell team
27 mei 2023
Prima communicatie. Goede prijs. Duurde wel ff voordat pakketje binnen was. En het was een wel hele grote doos die om het pakketje heen zat, dat kan kleiner, dus milieu vriendelijker.
20 jun 2023
Goedemorgen, Dank je wel voor je review en je feedback. Hier kunnen wij zeker wat mee! Wij proberen, zover mogelijk, milieu bewust pakketten te versturen dus dit is feedback die zeker welkom is! Wij zullen erop letten dat we de juiste dozen zullen gebruiken welk niet te groot zijn! Hopelijk zien we je snel terug bij ons. Gr. het RedShell Team
20 jun 2023

Deze webshop is een aanrader!

Geen op of aanmerkingen. Prijs fantastisch, makkelijk besteld, meteen de factuur in ontvangst en zoals aangegeven de volgende (werk)dag geleverd. Deze webshop is een aanrader!
26 jun 2023
Hi, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij doen ons uiterste best om je de meest scherpe prijs te geven. Hopelijk zien we je snel terug bij ons voor een nieuwe bestelling. Gr. het RedShell team
5 okt 2023

Goede prijzen, goede klantenservice response

Goede prijs, goede service, koeriersdienst (UPS) was slecht maar werd goed opgepakt en opgelost door de klantenservice van Red Shell, dus daar kun je niks van zeggen.
12 okt 2023
Hi Thaison, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Vervelend om te horen dat je een mindere ervaring hebt gehad met UPS, hier hebben wij helaas geen invloed op, wel doen we ons best om dit zo goed en spoedig mogelijk op te lossen.

Vriendelijke benadering snelle levering

Vriendelijke benadering , snel geleverd. Werd zelf nagebelt om te vertellen dat t paketje op de dhl servicepoint lag omdat ik niet thuis was
22 nov 2023
Goedemorgen Carlos, Dank je wel voor de mooie woorden, ik zal deze zeker doorgeven aan mijn collega's. Heb je voor ons nog feedback zodat wij een volgende keer 5 sterren kunnen behalen? Hopelijk zien we je snel terug op onze webshop! Gr. het Redshell team
30 aug 2023
Goed verpakt. Verzendgegevens hadden sneller verstuurd kunnen worden, ontving nu verzendbevestiging op zelfde dag als aankomst pakket.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review! Helaas hebben wij hier soms geen invloed op, uiteraard doen wij ons uiterste best om in oplossingen te zoeken om zo snel mogelijk onze klanten te voorzien van tracking informatie. Gr. het RedShell Team
13 sep 2023
Goede prijs, vlotte afhandeling. Prima verzending in originele HP doos en nog extra HP accessoires/kabels. Absoluut geen klachten.
Antwoord van Redshell.nl
Hi Martijn, Dank je wel voor je review. Deze woorden doen ons goed! We doen elke dag ons best om alle orders en klantenservice zo goed mogelijk te verlopen. Hopelijk mogen we je snel weer helpen met de aanschaf van hardware. Gr. het RedShell Team
11 jun 2023
wat meer terugkoppeling over de status, mijn order bleef 3 dagen op in behandeling... t lijkt dan net of er niets gebeurd...
20 jun 2023
Goedemorgen, Dank je wel voor je review en feedback, wij zullen dit zeker intern bespreken hoe dit beter kan! Hopelijk zien we je snel terug om die 5 sterren te kunnen behalen. Gr. het RedShell Team
20 jul 2023
alles goed. Even vooraf telefonisch contact gehad. Ik kreeg duidelijk antwoord. Daarna werd de bestelling vlot opgestuurd.
27 jul 2023
Hi, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij doen ons uiterste best om je goed te woord te staan en je voldoende te informeren. we zien je graag terug op onze webshop! :) Gr. het RedShell team
24 jun 2023
goede communicatie en snelle levering , dat is sleutel tot sucsess !! Red shell doet dat !! chapoo!!
26 jun 2023
Hi, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. Hopelijk zien we je snel terug. Gr. het RedShell Team
4 mei 2023
Bestelling was iets vertraagd maar werd daar netjes van op de hoogte gebracht.
20 jun 2023
Hi Danny, Dank je wel dat je een review hebt achtergelaten. Soms kunnen wij helaas niks aan vertraging doen maar het is natuurlijk wel vervelend. Als je feedback voor ons hebt wat betreft het bestelproces horen wij dit graag, wij gaan voor de volgende keer natuurlijk voor 5 sterren! Gr. het RedShell Team