redshell.nlBeoordelingen

: 57GoedGecertificeerd

redshell.nl- Logo - Beoordelingen

redshell.nl - online aanbieder van nieuw en refurbished hardware

Wij zijn RedShell, de online aanbieder in de wereld van nieuw, remarketed en refurbished IT hardware voor de zakelijke markt. Elke werkdag staan wij, het RedShell team, voor jou klaar om je te kunnen voorzien van de juiste producten en adviezen. In onze webshop kan je een breed assortiment vinden aan merken en producten van uitstekende kwaliteit. Zowel nieuw, remarketed als refurbished producten! Veel bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod op de shop, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en uiteraard ook prettig persoonlijk contact centraal staan. RedShell is een echte allrounder. We bieden je kennis en producten aan voor allerlei ICT-situaties. Er zijn een aantal vakgebieden waarin we gespecialiseerd zijn zoals servers, networking, telecom en overige datacenter hardware. Ben je op zoek naar een product wat nog niet op de webshop staat? Bel of mail ons gerust! Elke dag groeit ons assortiment met nieuwe producten en merken. We zijn niet alleen een webshop maar bieden je ook graag hulp bij technische vragen om je zo te voorzien van een complete dienstverlening. Heb je vragen? Het sales team van RedShell staat van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17:30 uur telefonisch en per e-mail voor je klaar. Graag persoonlijk kennis maken? Dat kan, bij onze zakelijke relaties komen we graag langs om een persoonlijke toelichting te geven over onze werkwijze of samen een project door te nemen. Team RedShell
Blue Shell B.V. / RedShell
Tjalk 24
2411 NZ Bodegraven
Kamer van Koophandel 65869826
Daniël Kruizinga

Beoordelingen voor redshell.nl

4.34/5.00

57 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Product was snel bij vervoerder, alleen deze was wat slordig! Leverde niet af op afgesproken tijdstip. Red shell ging in actie het apparaat was er de volgende dag en checkte dat ook nog eens bij ons! Goede service en nazorg dus.
Antwoord van redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Helaas hebben de koeriers het zo druk dat het soms kan mislopen, dat is vervelend natuurlijk! Gelukkig hebben we het kunnen oplossen en we hopen je snel weer te zien bij ons! Het RedShell team
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Op de website stond een mooie CPU en deze ook besteld en betaald. Hierna werd ik echter gebeld dat deze niet meer op voorraad was maar voor deze prijs wel de CPU zonder FAN konden krijgen. FAN zou dan later komen?! (Op de website stond de oorspronkelijke bestelde RETAIL opeens voor 25% / 100 euro meer en op voorraad.) ( 70 euro meer dan de concurrent) Helaas geannuleerd en niet hun foutje/verlies/service willen nemen ;). De service van terug boeking was verder in orde. ps: dat ze niet concurreren met andere webshops en de prijs VER boven de andere hebben gezet is juist jammer want soms is het beter om service en foutjes toe te geven voor die 30 euro dan te gaan voor die paar centen.
Antwoord van redshell.nl
Hi, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Ook reviews met negatieve feedback horen erbij en kunnen wij wat mee! Omdat wij externe voorraad inlezen, zoals heel veel webshops, zal ons systeem een eerstvolgende leverancier + prijs tonen zodra er voorraad niet meer beschikbaar is. We hebben ons best gedaan om met een juiste oplossing te komen door je de CPU aan te bieden waarbij je een gratis fan toegestuurd zou krijgen, deze zou alleen los verpakt zijn en niet in een box zoals het oorspronkelijk hoort te zijn. Jammer om te horen dat dit niet de oplossing was die je zocht, helaas waren er geen andere opties. Gr. het RedShell team
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over redshell.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Fijne toko! Ik persoonlijk heb nooit van ze gehoord maar aan de andere kant: ik koop ook niet dagelijks even een CPU’tje!
Antwoord van redshell.nl
Goedemorgen, Wat een mooie complimenten, die zal ik zeker met het team delen. Je bent voor alle hardware welkom bij ons, mocht je advies nodig hebben bel ons dan gerust! Gr. het RedShell Team
Goede telefonische bereikbaarheid, en zéér goede hulp bij de bestelling. Na bestelling, snel in huis.
goede prijs-kwalitieit verhouding en ondanks alle sneeuw/corona problemen keurig op tijd geleverd
Antwoord van redshell.nl
Dat is een mooi compliment om te krijgen! We doen ons best om alles zo goed en snel mogelijk te leveren dus erg fijn om te horen dat dit gelukt is! We zien je graag terug op onze webshop:) Gr. het RedShell team
Snelle reactie op vragen. Vriendelijke klantenservice en een super snelle levering1
Antwoord van redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten en dan ook nog eens met zulke mooie complimenten! Ik hoop dat we je in de toekomst zeker weer terug zien bij ons voor je hardware aankopen. Nog een hele prettige dag! Gr. het RedShell Team
Snel en vlot afgewikkeld, gewoon zoals je mag verwachten
Antwoord van redshell.nl
Goedemorgen, Fijn om te horen :) We zien je hopelijk snel weer terug mocht je weer hardware nodig hebben! Gr. Het RedSell team
Snel verzonden
Antwoord van redshell.nl
Goedemorgen, Wat fijn dat je een review hebt geplaatst! Goed om te horen dat de verzending goed en snel is verlopen. We helpen je graag als je weer hardware nodig hebt, bel of mail ons gerust! Gr. het RedShell Team
Bestel afgaande op foto en omschrijving DDR3 RAM 16GB. Krijg ik de DIMM versie opgestuurd ipv de SODIMM zoals op de foto te zien was. Krijg geen gehoor op mijn online klacht, men geeft mij de schuld dat ik maar had moeten opletten. Zeer vreemd. Dit was mijn laatste aankoop bij jullie.
Antwoord van redshell.nl
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat het niet naar wens is gelopen. Wel wil ik dit even rechtzetten want wij hebben wel degelijk contact gezocht met je, vorige week vrijdagochtend, mijn collega heeft meerdere malen gebeld waarbij hij de boodschap kreeg dat je niet te bereiken was en heeft toen ook terugbel verzoeken achtergelaten. Ik nodig je graag uit om terug even contact met ons te zoeken zodat we dit kunnen oplossen. Gr. Kelsey (RedShell team)
Bestelling door bedrijf geannuleerd omdat deze ineens niet meer voorradig was
Antwoord van redshell.nl
Fijne, snelle service. Duidelijke mail communicatie. Mooi product. De printer doet wat het moet doen. Vooral nu met thuisonderwijs, kunnen we alles uitprinten en kunnen de kinderen rustig hun schoolwerk op papier doen.
Antwoord van redshell.nl
Hi, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelde product, zeker in deze tijd fijn dat je thuis alles kan uitprinten! Vooral veel succes en sterkte aankomende tijd nog met thuisonderwijs en hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell team
Product was op zondag besteld en meteen op maandag verstuurd. Ondanks de verkeerde postcode op het label , toch vlot geleverd.
Antwoord van redshell.nl
Goedemorgen, Fijn om te horen dat het snel is geleverd, en een extra puntje voor ons om de extra controle te doen voor de verzend labels :) Gr. het RedShell Team