redshell.nlBeoordelingen

redshell.nl- Logo - Beoordelingen
redshell.nl- Logo - Beoordelingen

redshell.nl - online aanbieder van nieuw en refurbished hardware

Wij zijn RedShell, de online aanbieder in de wereld van nieuw, remarketed en refurbished IT hardware voor de zakelijke markt. Elke werkdag staan wij, het RedShell team, voor jou klaar om je te kunnen voorzien van de juiste producten en adviezen. In onze webshop kan je een breed assortiment vinden aan merken en producten van uitstekende kwaliteit. Zowel nieuw, remarketed als refurbished producten! Veel bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod op de shop, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en uiteraard ook prettig persoonlijk contact centraal staan. RedShell is een echte allrounder. We bieden je kennis en producten aan voor allerlei ICT-situaties. Er zijn een aantal vakgebieden waarin we gespecialiseerd zijn zoals servers, networking, telecom en overige datacenter hardware. Ben je op zoek naar een product wat nog niet op de webshop staat? Bel of mail ons gerust! Elke dag groeit ons assortiment met nieuwe producten en merken. We zijn niet alleen een webshop maar bieden je ook graag hulp bij technische vragen om je zo te voorzien van een complete dienstverlening. Heb je vragen? Het sales team van RedShell staat van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17:30 uur telefonisch en per e-mail voor je klaar. Graag persoonlijk kennis maken? Dat kan, bij onze zakelijke relaties komen we graag langs om een persoonlijke toelichting te geven over onze werkwijze of samen een project door te nemen. Team RedShell
Blue Shell B.V. / RedShell

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over redshell.nl

Beoordeling
Goede webshop. Snel geleverd. Via chatfunctie direct antwoord.
Ga zo door
Snelle communicatie & levering
Bedankt voor de snelle levering van mijn bestelling.
Prima snel geleverd
Zondag besteld en dinsdag geleverd.
Snel geleverd en persoonlijke eerlijke service
Alles ok! Goede uitleg via de chat zonder wachttijd. Besteld en tevreden.
Super tevreden!