Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden404 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2020
Redshell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr 2023
Goede prijs, snelle levering en goede telefonische ondersteuning. Alleen ging ik daarna op hun website kijken, maar die is voor een gemiddelde consument een beetje ondoorzichtig. Bijna nergens staan prijzen bij en veel is niet direct leverbaar. Ik heb daarom deze website niet als favoriet ingesteld. Jammer, want mijn eerste ervaring met hun, zijnde de bestelling van 10 stuks Windows Sculpt toetsenborden, is helemaal prima! Wel zijn ze telefonisch goed bereikbaar en heb ik ook alle informatie gekregen die ik nodig had.

27 apr 2023
Waardeloze toko. Ze boden een product aan tegen een scherpe prijs. Vervolgens gewoon online besteld. Werd een dag later gebeld dat ik toch zelf ook wel had kunnen bedenken dat die prijs totaal niet klopte, en dat het volledig onrealistisch was. Dit terwijl een korting van +- 40% veel is, maar niet onrealistisch. De overeenkomst hebben ze eenzijdig ontbonden, en op mijn mail reageren ze niet.

Beoordelingen voor Redshell.nl

nieuwe port replicator

Zochten een nieuwe port replicator en met hulp van Chat service een nieuwe gevonden, inmiddels geleverd en werkt perfect. Overigens zelfs goedkoper dan het vorige model
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk zien we je snel terug op onze webshop. Gr. het RedShell Team
helaas meestal 2 dagen levertijd

Scherpe prijs, snelle levering
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag Marnix, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team

Ordered a new Lenovo laptop

After placing the order I got the laptop 3 business days later. I would recommend RedShell.
Antwoord van Redshell.nl
Goodmorning, Thanks for the nice review :) It took some time, after the RMA was solved, but luckily you are happy now :) Best regards, the RedShell Team

Inbouwen componenten in pc.

Mooi dat redshell ook geheugenuitbreidingen onder garantie inbouwt en test. Prima service.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor de mooie complimenten. Wij proberen altijd onze service optimaal te benutten waaronder het assembleren. Hopelijk zien we je snel terug! :) Gr. het RedShell Team
Een betrouwbare webshop. goede prijzen en komt keurig z'n afspraken na. snelle levering
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Mooie complimenten op deze morgen! Heb je nog feedback voor ons zodat we 5* kunnen behalen volgende keer? Gr. het RedShell Team

Refurbished maar goede kwaliteit

Refurbished maar netjes gecontroleerd en schoongemaakt van oude configuraties
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Fijn om te horen dat je aankoop bevalt, en nog groen ook! Heb je nog feedback zodat wij de volgende keer 5* mogen behalen? Gr. het RedShell Team
4 feb 2024
prima, snelle levering.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Je weet ons te vinden als ja hardware nodig hebt ;) Gr. het RedShell Team

Goede communicatie en nette levering

Helaas bleek de headset EPOS 661 toch niet meer voorradig. Daar ben ik netjes over gebeld ivm sinterklaas?. met de keuze wachten of annuleren. Ik heb gekozen voor wachten daar de prijzen inmiddels ook gestegen waren. Netjes voor de kerst kwam de levering binnen.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Fijn om te horen dat je order toch, ondanks de lange levertijd, goed en wel geleverd is. Hopelijk zien we je snel weer terug en kunnen we je helpen bij de aanschaf van hardware :) Gr. het RedShell Team
qnap nas geleverd voor een scherpe prijs en met een snelle levering, zonder problemen.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team
Snelle levering, jammer dat voor CC extra kosten in rekening worden gebracht.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag Brain, Bedankt dat je de tijd heb genomen om een review achter te laten.

Uitstekend!

Prima ervaring! Goed en aardig geholpen en snel geleverd!
Antwoord van Redshell.nl
Hi Jeroen, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service :) Hopelijk heb je ons snel weer nodig, dan staan we weer paraat voor je! Gr. het RedShell Team
Correcte levering en zeer goede prijs
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team
13 jan 2024
Goede service! Volgende keer weer!
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag Tim, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, hopelijk zien we je snel terug op onze webshop. Gr. het RedShell Team
Vlug veilig en voordelig
Antwoord van Redshell.nl
goedemiddag, Bedankt dat je de tijd heb genomen om een review achter te laten. Heb je voor ons nog feedback zodat wij 5 sterren kunnen krijgen volgende keer?
24 dec 2023
Sneller leveren.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Wij doen altijd ons uiterste best alleen zitten wij helaas zelf niet in de bus om de pakketten te bezorgen. Uiteraard nemen wij wel deze feedback mee met onze koerier om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst verbeteren. Gr. het RedShell Team