Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nlReviews

Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Redshell.nl

Redshell.nl - Beschrijving

Wij zijn RedShell, de online aanbieder in de wereld van nieuw, remarketed en refurbished IT hardware voor de zakelijke markt. Elke werkdag staan wij, het RedShell team, voor jou klaar om je te kunnen voorzien van de juiste producten en adviezen. In onze webshop kan je een breed assortiment vinden aan merken en producten van uitstekende kwaliteit. Zowel nieuw, remarketed als refurbished producten! Veel bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod op de shop, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en uiteraard ook prettig persoonlijk contact centraal staan. RedShell is een echte allrounder. We bieden je kennis en producten aan voor allerlei ICT-situaties. Er zijn een aantal vakgebieden waarin we gespecialiseerd zijn zoals servers, networking, telecom en overige datacenter hardware. Ben je op zoek naar een product wat nog niet op de webshop staat? Bel of mail ons gerust! Elke dag groeit ons assortiment met nieuwe producten en merken. We zijn niet alleen een webshop maar bieden je ook graag hulp bij technische vragen om je zo te voorzien van een complete dienstverlening. Heb je vragen? Het sales team van RedShell staat van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17:30 uur telefonisch en per e-mail voor je klaar. Graag persoonlijk kennis maken? Dat kan, bij onze zakelijke relaties komen we graag langs om een persoonlijke toelichting te geven over onze werkwijze of samen een project door te nemen. Team RedShell
Blue Shell B.V. / RedShell
Noordbaan 920
2841MG Moordrecht
Kamer van Koophandel 65869826
Daniël Kruizinga

Beoordelingen voor Redshell.nl

113 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Algemeen: Cisco 9115 access point besteld. Hoewel primair voor zakelijke klanten levert Redshell ook aan particulieren. En voor scherpe prijzen. Product was gevonden via Tweakers pricewatch. Product werd snel en goed verpakt geleverd. Verzending: Zeer snel bezorgd. Op de site stond dat de levertijd 1 a 2 dagen was. Eind van de middag besteld, en de volgende ochtend om 9:00 uur had ik hem al. Bezorgd met DHL. Klantenservice: Ik had een vraag over de betaling. Telefonisch contact gezocht. Er werd snel opgenomen en de vraag werd naar tevredenheid beantwoord.

Alweer blij gemaakt met een dode mus. SSD gevonden voor een bijzonder goede prijs, besteld, betaald, de volgende dag een telefoontje dat de disk niet geleverd gaat worden. Dit was niet de eerste keer dat dit mij bij d ze firma gebeurde, waarschijnlijk wel de laatste keer.

Beoordelingen voor Redshell.nl

Bestelling probleemloos en vlot verwerkt; levering had enige vertraging, maar dit kwam door de transporteur en het werd trouwens vooraf keurig gemeld.
Snel geleverd aan de beste prijs!
Klantenservice reageerde erg snel en belde mij zelfs op om te melden dat het pakket naar een pickup point was gebracht omdat ik niet thuis was, erg fijn!
Prima SD card ontvangen plus keurige reactie mét even terugbellen t.b.v. info vraag.
Snel geleverd, product exact zoals omschreven, goede prijs. Zeer tevreden.
All were processed perfectly, the product is working well.
Snelle levering en vriendelijk geholpen
snelheid van leveren & hulpvaardig!
Goede prijs en snelle levering!
prima service
Ik had een product besteld maar iets later toch een alternatief gevonden. Ik heb de bestelling tijdens het weekend geannuleerd waarna het bedrag vlot werd teruggestort.
Na de bestelling op vrijdagavond laat ontving ik direct een orderbevestiging. Daarna werd het stil, en ik ongerust. Op de dinsdag volgt s morgens 8.15u een e-mail dat de bestelling verzonden is en een e-mail met de factuur. Gelukkig werd de bestelling 's middags ook afgeleverd.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen! Om even uitleg te geven op de communicatie, wij zijn in het weekend gesloten dus vandaar dat je dan pas in de werkdagen erna weer communicatie per e-mail van ons krijgt! Hopelijk zien we je snel terug bij ons! Gr. het RedShell Team
Snelle levering, scherpe prijs!