serverkast.nl- Logo - Beoordelingen

serverkast.nl

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 aug 2023
serverkast.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor serverkast.nl

goeie duidelijke site en altijd stipte en correcte leveringen.
18 apr 2024
Makkelijk bestellen en snel kwalitatief geleverd

Prima wandkast

De verzending duurde iets later dan ik had verwacht, maar was OK. De website en betaling zijn ook in orde en ik vind de zekerheid van Trusted Shops ook een pluspunt. De wandkast is prima. De handleiding kan wel wat duidelijker, vooral op het gebied van moeren. De plaatjes zijn nogal klein, en de handigste volgorde was niet altijd duidelijk zodat ik soms een paar delen uit elkaar moest halen.
prijs en kwaliteit is zoals verwacht. Alleen is de handleiding sterk verouderd en niet voor deze kast, vermoedelijk van een ouder model. Heeft even wat aandacht nodig.
Goede, snelle levering in stevige doos.

Opgeruimd staat netjes, work in progress

Had een vraag die werd netjes en snel beantwoord! Product werd goed verpakt op tijd geleverd! Werd nog binnen gezet extra service. En goed product geleverd is direct in gebruik genomen.

Nette bestelling, maar geen afleverinformatie.

Bestelling werd netjes ingepakt afgeleverd. Alleen jammer dat we niet van te voren een Track&Trace ontvangen hebben, zodat de bezorger niet tijdelijk voor een dichte deur stond.
26 dec 2023
Prijzen zijn prima en ze leveren ook snel. De communicatie over de levering is voor verbetering vatbaar. Er wordt geen track en trace of verzend bevestiging gedeeld totdat er plotseling wat emailtjes binnenkomen van dhl of dpd...
19 sep 2023
Fijn contact en volgende dag geleverd!
Antwoord van serverkast.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Serverkast.nl
Antwoord van serverkast.nl
We zijn blij dat u tevreden bent met onze diensten. Bedankt dat u de tijd hebt genomen om dit te delen! Met vriendelijke groet, Team Serverkast.nl
1 nov 2023