Hobo.nl- Logo - Beoordelingen

Hobo.nl

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mrt 2022
Hobo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Ze verkopen goed materiaal voor een schappelijke prijs en zeuren niet over c ontributies of lidmaatschap

17 jun 2023
De Dali katch g2 besteld en heb een doos gekregen die niet geseald was. Heb ergens nog eentje besteld deze was wel netjes geseald. Product is verders niks mis mee Ik hou er niet van om een geopend product te ontvangen omdat men hier de accu's had kunnen verwisselen met een retour item of gebruikte accu als demo model.

Beoordelingen voor Hobo.nl

Super goede service, snel antwoord op vragen, deskundig antwoord ook. Zeer behulpzaam bij problemen door PostNL.

Betrouwbare leverancier van kwaliteits-hifi producten

Deskundig, betrouwbaar, uitstekende hifi-producten, snelle levering als het in voorraad is, prima verpakt, en contact ook prima. Heb al aardig wat bij hobo gekocht.
Ze doen wat ze beloven. Het produkt en de verpakking zag er keurig uit. Duidelijke handleiding + extra informatie is meegestuurd.
Super ervaring. Fantastisch advies gehand van een vriendelijke klantenservicemedewerker en nu geniet ik van goed geluid.

Service en Kwaliteit

Goede deal gekregen van de meneer aan de telefoon. Kennis van zaken en product volgende dag binnengekregen!

Pro-Ject Tuner Box S3 DAB+ zwart

Correcte service en de Pro-Ject Tuner Box S3 DAB+ zwart werkt geweldig.
Snel leveren, goede kwaliteit producten en goede klanten service
Makkelijk bestellen, afdoende leveringsinfo en snelle levering.
30 mrt 2024

Top

Altijd snelle en terzake kundige antwoorden op vragen. Top.
Goede kwaliteit en snelle levering. Betrouwbare winkel.
Transparante service en en snelle levering.
30 mrt 2024
Netjes verpakt en mooie catalogus erbij
Weet het niet heb het nog.niet binnen
AS
A S.
Zwaag
De zoektocht begon op internet waar ik het gewenste product in het brede aanbod van Hobo hifi vind. Voor de finale check contact opgenomen met Hobo waar ik door een deskundige en zeer klantvriendelijke medewerker te woord wordt gestaan. Ik ben overtuigt en de deal is snel gesloten. Het product is de volgende dag in huis en voldoet volledig aan de verwachting.

Alleen maar goede ervaringen

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met hobo. Ze reageren supersnel op zowel mail als telefoon. Enige wat bij mij fout ging was een order die ik aan het betalen was en door een foutje van mijn kant hierin was deze mislukt. Order was hierna niet meer te betalen of annuleren. Misschien kan hier nog iets in verbeterd
Antwoord van Hobo.nl
Bedankt voor je review en tip, we nemen het mee!