urbandbracelets.nl- Logo - Beoordelingen

urbandbracelets.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 feb 2021
urbandbracelets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Mooie en duidelijke website. Goede informatie over de maatvoering. Inmiddels twee maal besteld en de armbanden zeer snel in huis met leuk persoonlijk berichtje. Ik ben heel benieuwd of het assortiment nog uitgebreid wordt en zal dan zeker nog eens bestellen.

20 jul 2023
De bracelet wat ik heb besteld is te groot voor mijn pols en de band zakt naar beneden. Hangt als het waren onderaan mijn pols . Vindt het geen pretje voor te dragen e n heb de band ook meteen er weer af gehaald . Jammer het zijn mooie bracelets maar niet confortabel voor te dragen .Misschien weten jullie een oplossing hiervoor ,de bracelet is toch niet goedkoop .

Beoordelingen voor urbandbracelets.nl

Valt niets te verbeteren

Niets te verbeteren, gewoon zo doorgaan. Snel verzonden, iets niet goed kan zonder probleem worden aangepast en altijd een vriendelijk persoonlijk berichtje bij het product in je pakketje.
LD
Lisette d.
Hoogerheide
4 nov 2023
De artikelen zijn geweldig. Bereikbaarheid leverancier is soms wat lastiger.
29 okt 2023
bandje was te klein teruggestuurd binnen 2 dagen geregeld goed passende band in de brievenbus top geregeld
LD
Lisette d.
Hoogerheide
24 okt 2023

Snelle levering ,prachtig product!

Snelle levering Zelf verkeerde maat gemeten maar geen probleem met omwisselen. Een prachtig mooi product . Heel erg tevreden mee
24 okt 2023
Snelle levering en de band is in het echt nog mooier dan op de foto!

Alles als verwacht

Snelle levering en prachtig horlogebandje
29 sep 2023
Per mail werd een extra check uitgevoerd of ik de juiste maat heb opgegeven. Vervolgens werd het horlogebandje op maat gemaakt 😀Snelle levering in goede verpakking
8 okt 2023
Fijn dat je het waardeerde. Veel draagplezier
26 sep 2023

Alles was perfect geregeld!

Alles was perfect geregeld. Bijzonder attent dat er nog even werd gemaild of wij wel de juiste polsmaat hadden vermeld. Na nameten werd de band vooraf al op maat gemaakt. Prima Service!
Antwoord van urbandbracelets.nl
Dank jullie voor de mooie woorden!
15 sep 2023
De elastische band.
Dank voor je beoordeling
J V.
Gouda
9 sep 2023
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons bedrijf! We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring had met zowel de levering als onze producten en diensten. We streven er elke dag naar om een voorbeeldige klantenservice te bieden en het is erg fijn om te weten dat we daar in uw geval in geslaagd zijn. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We hopen dat u snel weer terugkomt!
8 sep 2023

Mooie en duidelijke website en snelle levering!

Antwoord van urbandbracelets.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze website en producten te beoordelen. We zijn zo blij dat u de maatinformatie nuttig vond en dat uw bestellingen snel aankwamen met een persoonlijke boodschap. Wij waarderen uw interesse in onze collectie, en we zullen onze selectie blijven uitbreiden om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Bedankt dat u een trouwe klant bent!
6 sep 2023
Antwoord van urbandbracelets.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn erg blij dat u een goede ervaring met ons had en dat u tevreden was over onze producten, levering en diensten. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en waarderen uw feedback om ons te helpen onze diensten in de toekomst te verbeteren. Bedankt voor uw vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om binnenkort weer zaken met u te doen!
IJ
I J.
Uithoorn
2 sep 2023
Antwoord van urbandbracelets.nl
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n positieve beoordeling achter te laten! Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze producten, levering en service. Bij Urbandbracelets.nl streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden. Onze hoogste prioriteit is ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en dat ze een prettige winkelervaring hebben. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde, omdat wij onze diensten willen blijven verbeteren. Wij danken u nogmaals voor uw beoordeling en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Robert Meijer
31 aug 2023
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze diensten en producten. We zijn blij dat u een positieve ervaring had tijdens het winkelen bij ons. Het is onze missie om een superieure klantenservice en producten van hoge kwaliteit te leveren aan al onze klanten, en wij waarderen uw feedback om ons te helpen dat doel te bereiken. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
27 aug 2023
Antwoord van urbandbracelets.nl
Geachte [naam klant], We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad met onze diensten en producten. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus het is fijn om te weten dat we dit doel hebben bereikt. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Wij nemen klanttevredenheid zeer serieus en danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Met vriendelijke groet, Robert Meijer
25 aug 2023
21 aug 2023
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons bedrijf. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze levering, producten en service. Uw tevredenheid is onze topprioriteit, en we zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Wij streven ernaar om al onze klanten producten van de beste kwaliteit en een uitstekende service te bieden, en het is geweldig om te zien dat u dat waardeert. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
16 aug 2023
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u tevreden bent over onze diensten. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde en helpt ons om voortdurend naar uitmuntendheid te streven. Bij ons bedrijf zijn we trots op onze toewijding aan klantenservice en klanttevredenheid. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen. Nogmaals hartelijk dank!
12 aug 2023
Product was mooier dan op de foto
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat u ons product nog mooier vond dan de foto al aangaf. Wij zijn er trots op uitstekende producten aan onze klanten te kunnen leveren, en waarderen uw feedback. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!