design-bestseller.nl

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden84 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
design-bestseller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Snelle levering. Helaas was tijdens verzending 1 element gebroken, maar door de vriendelijke service (binnen 1 dag opgelost) alsnog zeer tevreden.

Misschien een andere bezorgfirma aanstellen. Van Aken naar Landgraaf is toch niet zover.Als je ziet welke weg het pakketje heeft afgelegd,en zo vaak verplaatst is. Ik maak me zorgen of het ook wel heel bezorgd wordt.Het is vandaag 10 mei en ik heb de bestelling nog steeds niet.Deze heb ik op twee mei besteld.Een pakketje uit Italië is nog sneller hier

Beoordelingen voor design-bestseller.nl

Nog steeds is mijn bestelling niet geleverd ☹️

Maandag 29 april een glazen theepot - die op voorraad is - besteld. Het is nu maandag 6 mei en ik heb nog niets gehoord of ontvangen. Zelfs geen track&trace bericht dat de theepot ingepakt / opgestuurd is.
Antwoord van design-bestseller.nl
Beste, Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is op 2 mei verzonden, onze excuses voor de vertraging in de levering. Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met u op om de track&trace met u te delen. Het evaluatieverzoek van Trusted Shops wordt automatisch na ongeveer 21 dagen vanaf de besteldatum verstuurd, helaas kunnen we deze instellingen niet wijzigen. Het kan voorkomen dat het evaluatieverzoek wordt verzonden voordat de levering heeft plaatsgevonden. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. Met vriendelijke groeten, Het Design-Bestseller team.
Sneller leveren...Als je bestelt staat er levering in Nederland 2 tot 3 dagen....bij de betaling staat 4 tot 6 weken?? .....13-01-2024 bestelling gedaan....15-01-2024 kreeg ik een mail dat de levering pas in de 1ste week van April is????...Niet blij mee.... dat is een dikke 10 weken....( Voor een kapstok ?)
Antwoord van design-bestseller.nl
Beste, Bedankt voor uw feedback. Op het moment van uw aankoop was item Tree Garderobe - zwart niet op voorraad. De levertijd is 4-6 weken en niet 2-3 dagen. Deze informatie werd aangegeven in uw winkelmandje voordat de bestelling werd gevalideerd, evenals in de e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Begin april ontvangen we je kapstok op voorraad. We betreuren het dat de oorspronkelijke deadline niet gehaald kon worden. Met vriendelijke groeten Het Design-Bestseller-team

Levertijd

Op de site werd aangegeven dat het direct leverbaar was. Helaas 2 maanden levertijd. Beter eerlijk zijn hierover.
Antwoord van design-bestseller.nl
Beste, Bedankt voor uw feedback. Na controle zie ik dat slechts 3 van de 4 artikelen op voorraad waren op het moment van je bestelling. In je winkelmandje en op je orderbevestiging stond een levertijd van 2-4 weken. De levertijd van 2-4 weken wordt helaas overschreden, wat wij betreuren. Als je een gratis deellevering wilt, neem dan contact op met onze klantenservice!
1 nov 2023
2 nov 2023
Beste, bedankt voor je feedback. We zien dat je bestelling nog niet geleverd is, maar je zou hem halverwege december moeten ontvangen. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet.