Digimaxx.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden447 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mrt 2023
Digimaxx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
De lens die ik wilde, was niet voorradig bij andere (fysieke) winkels. Omdat het toch om een behoorlijk bedrag gaat en delicate producten was ik wat terughoudend om online te bestellen. Na lezen van goede beoordelingen nam ik toch de gok. Fijn contact tussen bestellen en leveren. Artikelen waren niet op dezelfde locatie dus verzenden duurde een dag langer. Werd hierover netjes via mail bericht. Snelle levering en netjes geleverd! Kan het aanraden om hier te bestellen. Breed assortiment en prettig contact. Dank je wel!

24 jun 2023
Een objectief dop van 14 euro per aangetekende post verzenden is een beetje te veel van het goede. Hierdoor moest ik er speciaal voor thuis blijven, terwijl het met een postzegel gewoon door de brievenbus had gekund.

Beoordelingen voor Digimaxx.nl

Goeie prijzen en snelle reacties op mijn vragen. Ik had best wel wat wensen en ze dachten echt goed mee om mij om hieraan te voldoen, echt heel fijn. Absolute aanrader.

Super geregeld

Snel geregeld, ze doen wat ze zeggen en communiceren direct
3 dec 2023

Geweldige service!

Geweldige service, zeer behulpzaam, snelle verzending & goed verpakt!!
23 nov 2023

Zeer goed bedrijf

Zeer goede service Heel vriendelijk personeel Denken mee Doen wat ze beloven Fijne sfeer Ook zij hebben goede prijzen Je bent geen anonieme klant...ze kennen je
21 nov 2023
Snelle verzending, artikel voldeed aan verwachting
8 nov 2023
Vandaag besteld morgen in huis
1 nov 2023
Goede informatie en snelle reactie en levering
Bestelling volgens afspraak uitgevoerd
Groots aanbod, scherpe prijzen en fijne service
27 okt 2023
Betaalbare prijs en snelle levering. Enige verbeterpuntje is dat de verpakking wat kleiner had gekund.
24 okt 2023
19 okt 2023
Evenals de vorige keren werd ik heel rustig en vriendelijk, telefonisch, te woord gestaan. Terwijl ik hoorde dat het druk was in de winkel, werd er alle tijd genomen om voor mij het beste artikel uit te zoeken en advies te geven. Echt alle lof ( niet voor Almhof) maar voor de mensen van Digimaxx
16 okt 2023
Goeie prijs en snelle levering
15 okt 2023
14 okt 2023
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze geven goed advies en er wordt echt met je mee gedacht. Heel prettig ook is dat ze zeker niet voor de duurste optie gaan.
12 okt 2023
Snelle levering.
3 okt 2023
Jullie hebben mijn bestelling direct opgepikt en gevraagd of die vanwege het gemak een dag later bezorgd mocht worden. Zo is het gebeurd. Prima service
Snelle en goede levering
10 sep 2023

Fijne winkel

Vriendelijke mensen, goede adviezen, prettige winkel.