Digimaxx.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden447 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mrt 2023
Digimaxx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
De lens die ik wilde, was niet voorradig bij andere (fysieke) winkels. Omdat het toch om een behoorlijk bedrag gaat en delicate producten was ik wat terughoudend om online te bestellen. Na lezen van goede beoordelingen nam ik toch de gok. Fijn contact tussen bestellen en leveren. Artikelen waren niet op dezelfde locatie dus verzenden duurde een dag langer. Werd hierover netjes via mail bericht. Snelle levering en netjes geleverd! Kan het aanraden om hier te bestellen. Breed assortiment en prettig contact. Dank je wel!

24 jun 2023
Een objectief dop van 14 euro per aangetekende post verzenden is een beetje te veel van het goede. Hierdoor moest ik er speciaal voor thuis blijven, terwijl het met een postzegel gewoon door de brievenbus had gekund.

Beoordelingen voor Digimaxx.nl

5 sep 2023
Zeer snelle reactie op mijn vragen en uitstekende voorlichting en vooral eerlijk!!
4 sep 2023
Zeer vriendelijk en professioneel!
1 sep 2023
Geeft no nonsence goede vergoedingen voor oude inruil producten
20 aug 2023
19 aug 2023

Gevonden wat ik zocht

PV
Peter v.
S'hoven
10 aug 2023
Zoals altijd weer perfect geholpen.
9 aug 2023
Mooi product voor schappelijke prijs werd vlot en goed ingepakt verzonden.
Bestelling werd snel geleverd en alles was in orde :D
6 aug 2023

Een positieve verrassing.

Online een zo goed als nieuwe Fujifilm XF 70-300 lens gekocht. Goed inruilvoorstel gekregen en heel plezierig online contact met de digiMaxx medewerker. De volgende dag de lens al in huis.
Goede service en altijd vriendelijk. Bij Digimaxx krijg je waar voor je geld en hebben ze veel kennis en ervaring die ze ook graag met je delen over en van objectieven en camera’s.
27 jul 2023
Levert verkeert product Nog geen reactie op mail..
27 jul 2023
De bestelling daadwerkelijk leveren zou een goed begin zijn.
26 jul 2023
Prima ervaring. Product goed geprijsd, correct omschrijving en goed de (ietwat ingewikkelde) instructies voor levering opgevolgd.
24 jul 2023

Zeer klantvriendelijk

Goed vindbaar op internet. Makkelijk benaderbaar. Vriendelijk contact. Maar vooral mooie prijzen. Ik vond een fantastische occasion lens voor een heel scherpe prijs.
24 jul 2023
Een goede prijs/kwaliteit verhouding, en snelle levering. Eenvoudig website, duidelijk. Op die manier kom ik nog wel een keer terug.
20 jul 2023
Uitstekend product en snelle verzending
18 jul 2023
Via WhatsApp een goed advies kunnen krijgen.
16 jul 2023
Snelle en vakkundige service
8 jul 2023
Snel en volgens bestelling
8 jul 2023
Lens ontvangen (tweede hands), die niet schoon was, vuil op gehoopt in de schroefdraad en kunststof ribbels.