profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

939 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul. 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

21 apr. 2023
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.

Beoordelingen voor profipack.nl

6 feb. 2024
De foto was erg onduidelijk, het leek alsof ik 3 maten dozen bestelde met deksels. Dit is niet duidelijk vermeld. Heb nu iets besteld dat niet voldoet aan het geen dat ik nodig ben.
6 feb. 2024
Beste heer Boersma, bedankt voor je beoordeling. Op de foto staan A4 paraatdozen met een bodem en deksel. De foto is een gezamenlijke foto van de verschillende beschikbare hoogtes paraatdozen. U besteld de dozen met een afmeting van 305 x 215 x 100mm hoogte. (25 stuks staat erbij) Dan kun je niet verwachten dat we 3 andere maten opsturen. Dit staat ook niet zo bij het product vermeld. We nemen even contact met je op om te kijken wat je dan wel nodig zou hebben, misschien kunnen we je alsnog helpen. Fijne dag!
28 jan. 2024

Levering niet geaccepteerd

Snelheid van leveren. Echter waardeloos verpakt door jullie. Levering niet geaccepteerd.
24 jan. 2024
Dozen waren beschadigd
25 jan. 2024
Wat vervelend om te horen dat de dozen zijn beschadigd tijdens het transport. Wij gaan contact met u opnemen en zorgen dat we het oplossen!
9 feb. 2024
Antwoord van profipack.nl
Deze 2-sterren beoordeling kan ik voor nu niet helemaal goed inschatten. Ik begrijp dat u ergens niet helemaal tevreden over bent wat betreft onze producten of onze services. Wij nemen contact met u op, om te kijken hoe we dit met u kunnen oplossen.
24 dec. 2023
De producten die in voorraad zouden zijn zijn niet in voorraad. Ze wilden leveren in onze vakantie, dus maar even gebeld. Okay, dan leveren we na 2 januari. Wordt je op 18 december op je vakantieadres gebeld: hallo, we staat hier met ene pallet van van Profipack. WAT ONTIEGELIJK SLECHT ALLEMAAL!
29 dec. 2023
Goedemorgen Frank, Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor het ongemak! Dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs en had zeker beter gekund. Ik zie inderdaad de memo's staan, maar de uitvoering is niet goed gegaan. We horen graag van u wat we kunnen doen om u alsnog een positief gevoel te geven. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 dec. 2023
Over stap maken naar een andere bezorger op dit moment is het pakket in Hengelo bij dhl dit is een half uur rijden van af Nijverdal ik moet het daar vandaan gaan halen als het een bedrijf is zijn de meeste weg naar 16.30 en ze komen na die tijd langs dan heb je een probleem
28 dec. 2023
Goedendag William, Bedankt voor uw beoordleing. We hebben heir medling van gemaakt en DHL gevraagd het alsnog aan te bieden, Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 jan. 2024

Pakbon is niet duidelijk

Ik heb mijn bestelling in 2 aparte zendingen ontvangen:1 grote en 2 kleine dozen, gevolgd door weer een grote doos. Ik vind echter de pakbonnen onduidelijk. Ik dacht dat mijn zending na de eerste zending al compleet was. Maar dat was niet zo. Daar zit een verbeterpunt.
23 jan. 2024
Bedankt voor de beoordeling! Ik zie inderdaad dat de levering uit meerdere pakketten heeft bestaan. Dit kwam omdat onze voorraad niet volledig was op dat moment. Hier zullen we aan werken!
4 jan. 2024
De bestelling is wel volgens verwachting bezorgt Alleen is het in tweeën geleverd het had ook in een keer gekund toch zonde voor het milieu
5 jan. 2024
Goedemorgen Marinus, Dank u wel voor uw beoordeling en het is fijn te horen dat u zich zorgen maakt om het milieu! We hebben even nagekeken waarom uw zending in twee delen is geleverd. U heeft een rol noppenfolie besteld van 120 cm en wat kleine artikelen. De rol noppenfolie kan vanwege zijn enorme volume niet over de standaard lopende band bij DHL. Het andere kleine pakket kan dat wel. Daarom worden deze pakketten gescheiden bij DHL. Het grote pakket gaat mee met het vrachtvervoer, zodat de kleine voertuigen van DHL niet zes keer per dag naar het depot hoeven te rijden, wat natuurlijk slecht zou zijn voor het milieu. Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec. 2023
Nog steeds niks ontvangen van jullie
29 dec. 2023
Goedemorgen Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Zo te zien is er wat misgegaan tijdens transport. Er is een onderzoek opgestart. Voor u zullen we de folie nogmaals verzenden, zodat u in ieder geval verder kunt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 jan. 2024
VEEEEELSTE LAAT ONTVANGEN
11 jan. 2024
Goedendag Ebrunu, Bedankt voor uw beoordeling, we kijken even met u mee. Op vrijdag om 17.29 uur heeft u een bestelling gedaan. Aangezien wij dan net met weekend gaan is deze zending maandag verzonden. Dinsdag geeft DHL de status: "Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd", dus is het woensdag om 13.18 uur geleverd. Er zijn daarom geen rare dingen te zien door ons. Eerder bestellen mag wel altijd, zodat we eerder kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
12 dec. 2023

Zijdepapier niet naar verwachting

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.
29 nov. 2023
Zie bijlage. Ik snap dat het niet altijd gaat zoals het moet. Maar dit screenshot spreekt zichzelf tegen.
29 nov. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben even navraag gedaan bij de vervoerder. De zending wordt morgen geleverd. Uw zending heeft gisteren de aansluiting gemist. Voor vervoerders is het momenteel de drukste periode van het jaar, met Black Friday en Sinterklaas die ons land bezoekt. Wij vertrouwen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 nov. 2023
Week na bestelling en betaling nog niks binnen. Op email voor navraag wordt niet gereageerd.
28 nov. 2023
Goedemorgen Jurrien, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het verheugt mij te zien dat mijn collega gisteren al heeft gereageerd op uw e-mail, slechts vier uur na ontvangst van uw bericht. We begrijpen volledig dat klanten uitkijken naar hun bestellingen en streven naar een zo spoedig mogelijke levering. Echter, met Black Friday en Sinterklaas voor de deur, bevinden we ons in de drukste tijd van het jaar voor vervoerders. Hierdoor kunnen niet alle pakketten direct de volgende dag worden afgeleverd. We vertrouwen op uw begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
26 nov. 2023
Verpakking in slechte staat. Met 2500 bekers en dan in elkaar zakken als een lege doos.....
27 nov. 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en onze oprechte excuses voor het ongemak! Zijn de bekers nog in goede staat, of is er iets waarmee we u kunnen helpen? Zou u wellicht een foto van de doos kunnen delen? Dit stelt ons in staat om te onderzoeken waar precies het probleem lag, zodat we hiervan kunnen leren en verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 nov. 2023
in web shop wel voorradig echter na order bevestiging. levertijd weekje
27 nov. 2023
Goedendag René. We stellen vast dat het Krimppistool Express Hornet momenteel een veelgevraagd voorraadartikel is, en we betreuren het dat iemand anders u voor was. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Morgen wordt er een nieuwe zending verwacht en zullen we direct een exemplaar naar u verzenden. Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 dec. 2023
Ik heb de spullen nog steeds niet binnen
5 dec. 2023
Goedendag, Als het goed is het vandaag geleverd! Door alle feestdagen hebben pakketdiensten het erg druk, wij vertrouwen op uw begrip! Met vriendelijke groet, Team Profipack
het juiste artikel meegeven
5 dec. 2023
Het spijt ons dat er bij ons afhaalpunt verkeerde rollen zijn meegegeven, onze excuses hiervoor. Gelukkig kon dit snel worden opgelost. We hopen dat u hierdoor nog steeds een positief gevoel heeft en nu lekker aan de slag kunt met de krimpfolie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
PV
Peter v.
Maarssen
10 dec. 2023
Sneller leveren
11 dec. 2023
Goedendag, Wij doen ons uiterste best alle voorraad bestellingen die maandag t/m donderdag voor 16uur worden besteld en alle zendingen die vrijdag voor 14uur worden besteld, nog dezelfde dag te verzenden. Daarna zijn wij afhankelijk van de vervoerders. Vanaf Black Friday tot aan kerst hebben zij het extra druk en kan het soms iets langer duren, wij vertrouwen op uw begrip. Wij doen er in ieder geval alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 nov. 2023
8 nov. 2023

verpakking en band

site is ok, verzending snel. maar verpakking van de producten vaak niet goed. dozen altijd kapot. polyesterband als navul voor de set niet ok. het slipt uit de metalen gespen en het glijdt steeds van de rol. profipack is niet echt ontvankelijk voor deze klachten. het product is daarom moeilijk te gebruiken.
8 nov. 2023
Goedendag Willem, Bedankt voor uw tijd om een beoordeling te plaatsen. Wij zijn altijd blij met beoordelingen, wij kunnen hier namelijk erg veel van leren om het (nog) beter te doen. Echter dit is wel van heel lang geleden. U heeft in mei 2021 (2,5 jaar geleden) bij ons voor het laast polyesterband besteld. Met dit band was schijnbaar toendertijd iets niet correct en daarom is het in augustus 2021 gecrediteerd. Dat u 2,5 jaar later nog steeds het gratis band gebruikt vinden wij bijzonder, maar niet heel erg. Dat u 2,5 jaar later schrijft dat wij niet ontvankelijk zijn voor deze klachten vinden wij wel heel erg jammer. Met vriendelijke groet, Team Profipack