profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

The package has not yet been delivered. They keep sending a message every day that it will be delivered that day, but I still haven’t received the package
Antwoord van profipack.nl
Thank you for your feedback and apologies for the inconvenience! We have handed over the shipment to DHL, and indeed, it seems to be stuck there. I have just spoken with DHL, and they will look into how the package can still be delivered to you. If we have more information, we will get back to you immediately.
Beetje jammer dat ze niet reageren op mailtjes
Antwoord van profipack.nl
Wat vervelend dat er niet gereageerd is op jullie mailtjes. Ik denk dat er dan iets is misgegaan bij het versturen, of een miscommunicatie van onze kant. Ik ga u direct contacten en zorgen dat we het oplossen. Fijne dag!
AK
Ab K.
Rotterdam
Antwoord van profipack.nl
Goedemiddag Ab, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. Ik heb uw bestelgeschiedenis bekeken en gezien dat u 4 x een set van 50 postdozen heeft besteld. Bij geen van uw bestellingen is een beschadiging gemeld. Uiteraard kan het voorkomen dat een pakketje onderweg beschadigd raakt, en dat betreuren we zeker. Helaas kunnen wij echter niets doen als u het niet meldt en ons geen eventuele foto's stuurt. Onze vriendelijk klantenservice staat u altijd graag telefonisch te woord of antwoord altijd uw mail. Met vriendelijke groet, Team Profipack PS; Ab, u kunt beter even de klantenservice de foto's mailen van de dozen in plaats van meerdere revieuws te plaatsen over hetzelfde
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Fijne dag!
20 mrt 2024
Vanwege een typefout in de productomschrijving (7x textielband vermelden bij de set omwikkelingssnoer, maar je moet polyester band bestellen) het verkeerde artikel besteld. Dit is dus niet te gebruiken. En dan weigeren om de aangebroken rol retour te nemen vind ik belachelijk. Erken je fout en neem je verlies.
Antwoord van profipack.nl
Goede morgen Anne, Ondertussen is er contact geweest en is alles weer opgelost. De foutieve rollen zijn geretourneerd, gecrediteerd en het geld is teruggestort. Bovendien zie ik dat de juiste rollen al naar u zijn verzonden. Mocht u twijfelen tussen een juiste product voor u of ergens anders hulp bij nodig hebben, laat het ons dan weten. Het Profipack Team staat voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Zorg dat het rekeningnummer klopt bij de bedrijfsnaam, en niet via mondu..
Antwoord van profipack.nl
Beste Leon, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We hebben dit even voor u nagekeken. U heeft een online bestelling geplaatst op onze website en daarbij gekozen voor de betaalmethode Mondu. Mondu is een onafhankelijk financieel bedrijf. Wanneer u via Mondu bestelt, ontvangt u ook de bankgegevens van Mondu en niet van Profipack. Op basis van ons onderzoek lijkt het erop dat u verder geen contact heeft opgenomen met Profipack voor andere verzoeken, dus alles lijkt volgens de normale gang van zaken te zijn verlopen. We hopen dat u wel blij bent met de tape die u heeft ontvangen en wensen u dan ook veel plak-plezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Niet heel netjes ingepakt De zakjes lijken geel Ipv wit
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Ik zie op de foto niet heel duidelijk wat er mis is. We gaan contact met u opnemen, zodat we kunnen kijken of we dit kunnen oplossen!
De foto was erg onduidelijk, het leek alsof ik 3 maten dozen bestelde met deksels. Dit is niet duidelijk vermeld. Heb nu iets besteld dat niet voldoet aan het geen dat ik nodig ben.
Antwoord van profipack.nl
Beste heer Boersma, bedankt voor je beoordeling. Op de foto staan A4 paraatdozen met een bodem en deksel. De foto is een gezamenlijke foto van de verschillende beschikbare hoogtes paraatdozen. U besteld de dozen met een afmeting van 305 x 215 x 100mm hoogte. (25 stuks staat erbij) Dan kun je niet verwachten dat we 3 andere maten opsturen. Dit staat ook niet zo bij het product vermeld. We nemen even contact met je op om te kijken wat je dan wel nodig zou hebben, misschien kunnen we je alsnog helpen. Fijne dag!
28 jan 2024

Levering niet geaccepteerd

Snelheid van leveren. Echter waardeloos verpakt door jullie. Levering niet geaccepteerd.
Antwoord van profipack.nl
Deze 2-sterren beoordeling kan ik voor nu niet helemaal goed inschatten. Ik begrijp dat u ergens niet helemaal tevreden over bent wat betreft onze producten of onze services. Wij nemen contact met u op, om te kijken hoe we dit met u kunnen oplossen.

Pakbon is niet duidelijk

Ik heb mijn bestelling in 2 aparte zendingen ontvangen:1 grote en 2 kleine dozen, gevolgd door weer een grote doos. Ik vind echter de pakbonnen onduidelijk. Ik dacht dat mijn zending na de eerste zending al compleet was. Maar dat was niet zo. Daar zit een verbeterpunt.
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Ik zie inderdaad dat de levering uit meerdere pakketten heeft bestaan. Dit kwam omdat onze voorraad niet volledig was op dat moment. Hier zullen we aan werken!
De bestelling is wel volgens verwachting bezorgt Alleen is het in tweeën geleverd het had ook in een keer gekund toch zonde voor het milieu
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Marinus, Dank u wel voor uw beoordeling en het is fijn te horen dat u zich zorgen maakt om het milieu! We hebben even nagekeken waarom uw zending in twee delen is geleverd. U heeft een rol noppenfolie besteld van 120 cm en wat kleine artikelen. De rol noppenfolie kan vanwege zijn enorme volume niet over de standaard lopende band bij DHL. Het andere kleine pakket kan dat wel. Daarom worden deze pakketten gescheiden bij DHL. Het grote pakket gaat mee met het vrachtvervoer, zodat de kleine voertuigen van DHL niet zes keer per dag naar het depot hoeven te rijden, wat natuurlijk slecht zou zijn voor het milieu. Met vriendelijke groet, Team Profipack
VEEEEELSTE LAAT ONTVANGEN
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Ebrunu, Bedankt voor uw beoordeling, we kijken even met u mee. Op vrijdag om 17.29 uur heeft u een bestelling gedaan. Aangezien wij dan net met weekend gaan is deze zending maandag verzonden. Dinsdag geeft DHL de status: "Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd", dus is het woensdag om 13.18 uur geleverd. Er zijn daarom geen rare dingen te zien door ons. Eerder bestellen mag wel altijd, zodat we eerder kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Dozen waren beschadigd
Antwoord van profipack.nl
Wat vervelend om te horen dat de dozen zijn beschadigd tijdens het transport. Wij gaan contact met u opnemen en zorgen dat we het oplossen!

Zijdepapier niet naar verwachting

29 jul 2023
Voor de 2e keer achtereen dat een bestelling niet geleverd wordt door DHL. Dhl geeft aan dat het pakket te groot is, profipack blijk aangeven dat het gewoon kan. Oftewel van het kastje naar de muur. We zitten nu weer zonder verpakkingsmaterialen!
23 aug 2023
Goedemorgen, Wij verzenden dagelijks meerdere rollen noppenfolie. Het blijft dan ook bijzonder dat er bij u wordt aangegeven dat het pakket te groot zou zijn. De klacht is bij DHL doorgegeven, zodat er in de toekomst rekening mee gehouden wordt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 mei 2023
Slechte zaak, had luchtkussen folie besteld en is te laat verzonden, nu vandaag zitten we zonder en kunnen we geen orders verwerken!! Update: Gelieve het pakket vandaag nog te laten bezorgen, en anders opnieuw te laten bezorgen morgen met instructies het voor de deur te leggen. Wij zitten hier met een enorm probleem. Jullie hebben de bestelling veelste laat verzonden
25 mei 2023
Goedendag, We hebben contact gehad, DHL is 23 mei om 10.34 uur langs geweest, en op 24 mei om 9.34 uur. Als er niemand aanwezig is neemt DHL het weer mee, omdat er voor zakelijk pakketten getekend moet worden. Nu hebben we aangevraagd het nogmaals aan te bieden. Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 jun 2023
Geen fout van profipack maar er was slechts 1 van de 2 pakketten geleverd,weten nog niet wanneer ze het 2de pakket gaan leveren. Ivm klantvriendelijkheid en toekomstgerichte bestellingen zou er een commerciële tegemoetkoming mogen zijn.Wij rekenden op deze levering voor onze verhuis nu moeten we afwachten wanneer we verder kunnen.
8 jun 2023
Goedendag Mark, Wij hebben elkaar gesproken en wij hebben dit ook besproken met DHL. Het wordt alsnog geleverd, enkel iets later dan u van ons gewend bent. 98% van de zendingen van DHL worden de volgende werkdag geleverd. Het is zeker heel vervelend dat u nu juist met 1 pakket bij die 2% zit. Wij willen u echt adviseren, mocht u een einddatum hebben om op tijd te bestellen. Wij doen ons best alles zo snel mogelijk bij de klant te leveren, maar ook wij hebben te maken met derden partijen. Met vriendelijke groet. Team Profipack.
8 nov 2023

verpakking en band

site is ok, verzending snel. maar verpakking van de producten vaak niet goed. dozen altijd kapot. polyesterband als navul voor de set niet ok. het slipt uit de metalen gespen en het glijdt steeds van de rol. profipack is niet echt ontvankelijk voor deze klachten. het product is daarom moeilijk te gebruiken.
8 nov 2023
Goedendag Willem, Bedankt voor uw tijd om een beoordeling te plaatsen. Wij zijn altijd blij met beoordelingen, wij kunnen hier namelijk erg veel van leren om het (nog) beter te doen. Echter dit is wel van heel lang geleden. U heeft in mei 2021 (2,5 jaar geleden) bij ons voor het laast polyesterband besteld. Met dit band was schijnbaar toendertijd iets niet correct en daarom is het in augustus 2021 gecrediteerd. Dat u 2,5 jaar later nog steeds het gratis band gebruikt vinden wij bijzonder, maar niet heel erg. Dat u 2,5 jaar later schrijft dat wij niet ontvankelijk zijn voor deze klachten vinden wij wel heel erg jammer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec 2023
De producten die in voorraad zouden zijn zijn niet in voorraad. Ze wilden leveren in onze vakantie, dus maar even gebeld. Okay, dan leveren we na 2 januari. Wordt je op 18 december op je vakantieadres gebeld: hallo, we staat hier met ene pallet van van Profipack. WAT ONTIEGELIJK SLECHT ALLEMAAL!
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Frank, Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor het ongemak! Dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs en had zeker beter gekund. Ik zie inderdaad de memo's staan, maar de uitvoering is niet goed gegaan. We horen graag van u wat we kunnen doen om u alsnog een positief gevoel te geven. Met vriendelijke groet, Team Profipack