profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl
Beoordelingen:

773 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.578 beoordelingen in totaal  

4,67
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke webshop en uitgebreide extra informatie en advies gekregen toen ik telefonisch contact op nam. Wel werd mij toen gezegd: vóór 16.00 uur besteld heb je het de volgende dag in huis. Dus toen ik vóór 14.00 uur besteld had en de volgende ochtend mijn track&trace code nog steeds een ERROR gaf, maar weer contact opgenomen. Bleek het daar nog op een pellet te liggen… Daar was ik niet blij mee aangezien ik voor de volgende dag (vroeg) extra hulp had geregeld en zonder spullen kon ik niet verder. In overleg tot de compromis gekomen dat ik het zelf direct kon komen halen en dan nog 5% korting op de factuur kreeg. Koste mij wel twee uur extra van mijn dag maar was blij met de oplossing.

Meest relevante negatieve beoordeling

12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor profipack.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(21)
(3)
(25)
Resetten
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
De aflevering via DPD was slecht: niet afgeleverd terwijl we thuis waren op het moment van aflevering. De communicatie van DPD volgend op de niet aflevering was onduidelijk en tegenstrijdig. Met een beetle geluk heb ik dan toch het pakket verkregen (zelf opgehaald) en het pakket zelf was in orde. Bij een volgende bestelling zal ik expliciet voor een andere koerierdienst vragen. Indien niet mogeljk, zal ik de bestelling noodgedwongen annuleren en bestellen bij een anders severance die niet met DPD als koerierdienst werkt. Vriendelijke groeten
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
9 jul 2024
Bedankt voor de beoordeling! Jammer om te horen dat de levering met DPD niet is gegaan zoals het normaal gaat. Mijn collega heeft hier ook al een melding van gemaakt bij DPD om te kijken waar dit mis gaat. Mocht je echt een andere verzendwijze willen, kunnen wij altijd kijken wat we voor jullie kunnen betekenen! Stuur ons gerust een mailtje.
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket later geleverd dan bij bestelling aangegeven. Waar door in de problemen met eigen zendingen
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
9 jul 2024
Bedankt voor jouw beoordeling! Helaas zie ik inderdaad dat het pakket 1 dag langer onderweg was. Soms komt dit helaas door drukte voor. Hopelijk kom je nog eens bij ons terug!
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas komen ze de voor 16:00 besteld zelfde werkdag verzonden niet na. Nu begrijp ik het als er vertraging is bij DHL (wat de dag erna ook nog eens het geval was waardoor het nóg een dag langer duurde) maar het was simpelweg pas de dag erna meegestuurd. Adverteer dan niet met voor 16:00 besteld is zelfde werkdag verzonden. Misleidend. Na reactie van Profipack beoordeling gecorrigeerd. Excuus.
Beoordeling melden
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
De manier van verpakken , de bestellingen staan op kapotte palet met nog een pallet tegenaan en dan valt alles om tijdens het transport. Graag deftig versturen is geen luxe. Vriendelijke groet Totalfix
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
24 jun 2024
Bedankt voor de beoordeling! We doen ons best om de pallets zo goed mogelijk te verpakken. Helaas gaat het tijdens het transport nog wel eens mis... Ik ga ervan uit dat dit de volgende keer wel goed verpakt wordt!
24 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
24 jun 2024
Bedankt voor de beoordeling! Helaas kunnen wij zo niet opmerken waarom u 1 ster geeft. Ik ga contact opnemen om te kijken wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen oplossen.
19 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
20 jun 2024
Bedankt voor deze beoordeling! Fijne dag!
8 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering met DHL verliep niet soepel De cordstrap rollen waren "vierkant" Folie zat los er op, waardoor de band er af is gelopen
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
8 mei 2024
Bedankt voor de feedback! Helaas kan er af en toe wel wat misgaan met leveringen via onze vervoerder. Wij gaan contact met u opnemen en kijken of hoe we dit kunnen oplossen. We helpen u graag een volgende keer weer!
11 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
13 mei 2024
Bedankt voor de review! Jammer om te zien dat jullie niet volledig tevreden zijn met ons. Ik zal contact met jullie opnemen om te kijken waar dit aan ligt en of we dit kunnen verbeteren.
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
The package has not yet been delivered. They keep sending a message every day that it will be delivered that day, but I still haven’t received the package
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
16 apr 2024
Thank you for your feedback and apologies for the inconvenience! We have handed over the shipment to DHL, and indeed, it seems to be stuck there. I have just spoken with DHL, and they will look into how the package can still be delivered to you. If we have more information, we will get back to you immediately.
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beetje jammer dat ze niet reageren op mailtjes
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
8 apr 2024
Wat vervelend dat er niet gereageerd is op jullie mailtjes. Ik denk dat er dan iets is misgegaan bij het versturen, of een miscommunicatie van onze kant. Ik ga u direct contacten en zorgen dat we het oplossen. Fijne dag!
AK
Ab K.
Rotterdam
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
22 apr 2024
Goedemiddag Ab, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. Ik heb uw bestelgeschiedenis bekeken en gezien dat u 4 x een set van 50 postdozen heeft besteld. Bij geen van uw bestellingen is een beschadiging gemeld. Uiteraard kan het voorkomen dat een pakketje onderweg beschadigd raakt, en dat betreuren we zeker. Helaas kunnen wij echter niets doen als u het niet meldt en ons geen eventuele foto's stuurt. Onze vriendelijk klantenservice staat u altijd graag telefonisch te woord of antwoord altijd uw mail. Met vriendelijke groet, Team Profipack PS; Ab, u kunt beter even de klantenservice de foto's mailen van de dozen in plaats van meerdere revieuws te plaatsen over hetzelfde
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
11 apr 2024
Bedankt voor de beoordeling! Fijne dag!
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zijdepapier niet naar verwachting

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.
Beoordeling melden
29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voor de 2e keer achtereen dat een bestelling niet geleverd wordt door DHL. Dhl geeft aan dat het pakket te groot is, profipack blijk aangeven dat het gewoon kan. Oftewel van het kastje naar de muur. We zitten nu weer zonder verpakkingsmaterialen!
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
23 aug 2023
Goedemorgen, Wij verzenden dagelijks meerdere rollen noppenfolie. Het blijft dan ook bijzonder dat er bij u wordt aangegeven dat het pakket te groot zou zijn. De klacht is bij DHL doorgegeven, zodat er in de toekomst rekening mee gehouden wordt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

verpakking en band

site is ok, verzending snel. maar verpakking van de producten vaak niet goed. dozen altijd kapot. polyesterband als navul voor de set niet ok. het slipt uit de metalen gespen en het glijdt steeds van de rol. profipack is niet echt ontvankelijk voor deze klachten. het product is daarom moeilijk te gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
8 nov 2023
Goedendag Willem, Bedankt voor uw tijd om een beoordeling te plaatsen. Wij zijn altijd blij met beoordelingen, wij kunnen hier namelijk erg veel van leren om het (nog) beter te doen. Echter dit is wel van heel lang geleden. U heeft in mei 2021 (2,5 jaar geleden) bij ons voor het laast polyesterband besteld. Met dit band was schijnbaar toendertijd iets niet correct en daarom is het in augustus 2021 gecrediteerd. Dat u 2,5 jaar later nog steeds het gratis band gebruikt vinden wij bijzonder, maar niet heel erg. Dat u 2,5 jaar later schrijft dat wij niet ontvankelijk zijn voor deze klachten vinden wij wel heel erg jammer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vanwege een typefout in de productomschrijving (7x textielband vermelden bij de set omwikkelingssnoer, maar je moet polyester band bestellen) het verkeerde artikel besteld. Dit is dus niet te gebruiken. En dan weigeren om de aangebroken rol retour te nemen vind ik belachelijk. Erken je fout en neem je verlies.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
21 mrt 2024
Goede morgen Anne, Ondertussen is er contact geweest en is alles weer opgelost. De foutieve rollen zijn geretourneerd, gecrediteerd en het geld is teruggestort. Bovendien zie ik dat de juiste rollen al naar u zijn verzonden. Mocht u twijfelen tussen een juiste product voor u of ergens anders hulp bij nodig hebben, laat het ons dan weten. Het Profipack Team staat voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De producten die in voorraad zouden zijn zijn niet in voorraad. Ze wilden leveren in onze vakantie, dus maar even gebeld. Okay, dan leveren we na 2 januari. Wordt je op 18 december op je vakantieadres gebeld: hallo, we staat hier met ene pallet van van Profipack. WAT ONTIEGELIJK SLECHT ALLEMAAL!
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
29 dec 2023
Goedemorgen Frank, Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor het ongemak! Dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs en had zeker beter gekund. Ik zie inderdaad de memo's staan, maar de uitvoering is niet goed gegaan. We horen graag van u wat we kunnen doen om u alsnog een positief gevoel te geven. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Over stap maken naar een andere bezorger op dit moment is het pakket in Hengelo bij dhl dit is een half uur rijden van af Nijverdal ik moet het daar vandaan gaan halen als het een bedrijf is zijn de meeste weg naar 16.30 en ze komen na die tijd langs dan heb je een probleem
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
28 dec 2023
Goedendag William, Bedankt voor uw beoordleing. We hebben heir medling van gemaakt en DHL gevraagd het alsnog aan te bieden, Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pakbon is niet duidelijk

Ik heb mijn bestelling in 2 aparte zendingen ontvangen:1 grote en 2 kleine dozen, gevolgd door weer een grote doos. Ik vind echter de pakbonnen onduidelijk. Ik dacht dat mijn zending na de eerste zending al compleet was. Maar dat was niet zo. Daar zit een verbeterpunt.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
23 jan 2024
Bedankt voor de beoordeling! Ik zie inderdaad dat de levering uit meerdere pakketten heeft bestaan. Dit kwam omdat onze voorraad niet volledig was op dat moment. Hier zullen we aan werken!
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De foto was erg onduidelijk, het leek alsof ik 3 maten dozen bestelde met deksels. Dit is niet duidelijk vermeld. Heb nu iets besteld dat niet voldoet aan het geen dat ik nodig ben.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
6 feb 2024
Beste heer Boersma, bedankt voor je beoordeling. Op de foto staan A4 paraatdozen met een bodem en deksel. De foto is een gezamenlijke foto van de verschillende beschikbare hoogtes paraatdozen. U besteld de dozen met een afmeting van 305 x 215 x 100mm hoogte. (25 stuks staat erbij) Dan kun je niet verwachten dat we 3 andere maten opsturen. Dit staat ook niet zo bij het product vermeld. We nemen even contact met je op om te kijken wat je dan wel nodig zou hebben, misschien kunnen we je alsnog helpen. Fijne dag!