profipack.nlBeoordelingen

profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl - Profipack, voor al uw verpakkingsmaterialen!

Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.nl
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
WAARDSEDIJK-OOST 8
3417XJ Montfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.nl

4.70/5.00

468 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over profipack.nl

Super snel geleverd, erg blij.
 Antwoord van profipack.nl
Geweldige beoordeling, bedankt! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Niks om aan te merken Top service
 Antwoord van profipack.nl
Dat lezen wij graag! Bedankt voor de geweldige beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Altijd snelle leveringen
 Antwoord van profipack.nl
Dat lezen wij graag! Bedankt voor de geweldige beoordeling. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Ik heb nog steeds geen antwoord op 2 mails die ik al ruim een maand geleden heb verstuurd.
 Antwoord van profipack.nl
Helaas zijn uw e-mails niet correct aangekomen bij ons. Indien het nog van toepassing is (en het in de tussentijd niet al telefonisch opgelost is), wil ik u vragen nogmaals uw bericht te sturen aan ons. E-mails worden namelijk altijd dezelfde werkdag nog behandeld. Vervolgens hopen wij uiteraard alsnog 5 sterren te scoren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Helemaal goed en werd aan onze extra wensen zonder horten of stoten voldaan. Echt een aanrader
 Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de geweldige beoordeling! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Overzichtelijke site, snel gevonden waar ik naar op zoek was. Heb gekozen voor afhalen en gelukkig kon ik, ondanks dat ik later was dan 15u, toch mijn bestelling meenemen. Moet wel zeggen dat ik, tot ik voor de deur stond, niet op de hoogte was van de afhaaltijden. Ben dit niet tegengekomen op de website en vond dit ook niet terug in de ontvangen orderbevestiging. Maar overall, prima!
 Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de geweldige beoordeling! Er wordt op het moment gewerkt aan een weergave van afhaaltijden op de website. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Prima product en prijs snelle levering
 Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Goede service en kwaliteit
 Antwoord van profipack.nl
Geweldige beoordeling, bedankt! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Een goede website met goede toelichtingen over het product. Ook de levering is top en snel.
 Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de geweldige beoordeling. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Iets te laat bezorgd, voor de rest goed verpakt en naar tevredenheid
 Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Volgens de gegevens heeft u op zaterdag besteld, is het maandag verzonden en dinsdag geleverd. Dit is conform onze leveringsvoorwaarden. Top om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Netjes op tijd geleverd en makkelijke site
 Antwoord van profipack.nl
Top beoordeling, dank u wel! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Prima service. Producten zijn snel geleverd en voor het daadwerkelijk bestellen duidelijke antwoorden gekregen op mijn vragen via de online chat. Ideaal!
 Antwoord van profipack.nl
Dat lezen wij graag! Bedankt voor uw fantastische beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Tevreden over de service en afhandeling.
Alles snel geregeld
 Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor uw fantastische beoordeling! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Super
 Antwoord van profipack.nl
Alles ok en snelle levering
 Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
prima materiaal snel goede prijs
 Antwoord van profipack.nl
Dat lezen wij graag! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Goed netjes overlegd over de bezorging
Geweldige beoordeling, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Super tevreden . Veel keuze, website overzichtelijk, rond 15u besteld en de volgende dag in huis !! Alleen spijtig, als bedrijf in België moesten wij de btw betalen maar ze gingen die terugstorten ! hoop ik ;-)
zeer tevreden met de levering, werd ook goed geholpen door de medewerker van profipack met het vinden van de juiste verzenddoos voor mijn produkten.een dikke 9plus van mij
 Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze geweldige beoordeling! Veel plezier met uw bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack