profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nlReviews

profipack.nl- Logo - Beoordelingen

Details over profipack.nl

profipack.nl - Beschrijving

Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.nl
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
WAARDSEDIJK-OOST 8
3417XJ Montfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.nl

766 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het pakket was eerlijk gezegd alles behalve fantastisch ingepakt. Het pak print papier was om de rol epdm heen gevouwen waar ik dus niks mee kon aanvangen. De klantenservice gemaild. Dag erna gebeld door een hele vriendelijke dame vol humor. Ik mocht het pak papier gebruiken om vliegtuigjes te maken :) Het geld van het printpapier incl verzendkosten zijn terug gestort. Top service zeer vriendelijk

Toen wij onze producten bestelden stond er dat alle producten op voorraad waren en dat het de volgende dag geleverd kon worden. Echter kregen wij na bestelling al snel een bericht dat de order vertraging had opgelopen en dat het een paar dagen kon duren omdat 2 van de 3 producten niet op voorraad waren. Na weer een dag kwam het bericht dat het helemaal niet meer leverbaar was op relatief korte termijn. Door de klantenservice netjes opgelost met een alternatief en geld retour. Toen we de bestelling kregen was alleen de helft maar geleverd. Ook dit wordt wel weer netjes opgelost en is het tweede deel inmiddels onderweg naar ons. Als webshop eigenaren weten wij dat er altijd wat mis kan gaan. Deze beoordeling is dan ook vooral bedoelt om te laten zien dat sommige onderdelen gewoon net wat secuurder kunnen. Wij zijn op zoek naar een vaste partner voor ons verpakkingsmateriaal. Er is veel keuze in leveranciers en op basis van de tijd van bestellen tot tijd van totale levering zouden we onze bedenkingen hebben. Echter door de goede service van de klantenservice, zullen wij het nog een keer een tweede kans geven. Prijzen en assortiment is namelijk prima ( als het er is ;-) ). Zorg gewoon dat je voorraad indicatie online op orde is of haal het gewoon weg, maar mede op basis van die voorraad kies je soms tussen product a of b.

Beoordelingen voor profipack.nl

Very good and quick service. Products are deliver with no time and provide information with no time. I would recoment the company to everyone
Thank you very much for your lovely review! Kinds Regards, Team Profipack
Super snelle levering. Goede communicatie via fe mail . Goed verzorgd alles!
Antwoord van profipack.nl
Dank u wel voor uw super beoordeling! Als alle big bags gevuld zijn, dan zien we u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Mijn zolder aan t opruimen. Nu alles netjes in deze tweedehands dozen.
Antwoord van profipack.nl
Dat is fijn dat en uw zolder netjes is en deze goede tweedehands dozen weer duurzaam zijn gebruikt! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Profipack
Voor 16:00 besteld, zelfde werkdag verzonden en volgende dag geleverd.
Antwoord van profipack.nl
Ook uw UN dozen konden we uit voorraad leveren. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Heb moeten wachten op levering en had het dringend nodig voor veiling
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, Kunt u aangeven of dit elkaar heeft gekruist? Er zijn 3 pakketten met DHL verzonden, 1 geleverd op dinsdag en 2 op woensdag volgens DHL. Als het niet is aangekomen, vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle en punctuele levering na een prima online bestelling.
Antwoord van profipack.nl
Dank u wel voor deze super beoordeling en veel plezier van uw folie! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snel geleverd. Goed verpakt aangekomen. Scherpe prijzen.
Antwoord van profipack.nl
Veel plezier van de verhuisdekens en hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet. Team Profipack
Prima service, en persoonlijk contact is ook fijn.
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Als we u ergens mee kunnen helpen, staan we u graag persoonlijk te woord. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle levering en duidelijke communicatie
Wat een TOP beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team profipack
Snel besteld en geleverd volgens afspraak
Antwoord van profipack.nl
Duidelijke site en snelle levering 👌👍
Antwoord van profipack.nl
Uw gekozen dozen zijn inderdaad uit voorraad geleverd, dan kan het super snel gaan. Fijn dat dat met 5 sterren wordt gewaardeerd, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
super verpakking en super verpakt !
Antwoord van profipack.nl
En een super beoordeling! Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Fast service and good prices also
Thank you very much for your lovely review! Best regards, Team Profipack
Snelle levering. Alles in orde!
Wat een SUPER beoordeling, dank u wel! Met vriendelijk groet, Team profipack
netjes op tijd geleverd
Antwoord van profipack.nl
Uw zijvouwzakken lagen in ons enorme magazijn op voorraad. En we doen ons uiterste best alle voorraadartikelen dezelfde dag nog te verzenden. Super fijn als dat met 5 sterren wordt beloond! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Zeer goede service!
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor deze super beoordeling! Dat de vloer maar netjes afgedekt is met het afdekvlies. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Vlot en kwaliteit
Antwoord van profipack.nl
Wat fijn om te lezen, dank u wel! Dat alle laptops veilig over komen in onze laptop verzenddozen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle verzending!
Antwoord van profipack.nl
Wij doen ons uiterste best alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Super dat dan met 5 sterren wordt beloond! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Top service!
Top beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle l
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor deze TOP beoordeling! Hopelijk heeft u de puin allemaal kunnen ruimen en is het netjes opgeruimd in de bestelde puinzakken! Met vriendelijke groet, Team Profipack