profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
profipack.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor profipack.nl

903 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 apr. 2022
Echt een topservice van Profipack! Na het ontdekken van een productiefout in enveloppen die ik besteld had, belde ik met Profipack hierover. De volgende dag had ik al een nieuwe doos binnen met goede enveloppen. Echt helemaal super, dank voor jullie snelheid en service!

9 mrt. 2022
Toen wij onze producten bestelden stond er dat alle producten op voorraad waren en dat het de volgende dag geleverd kon worden. Echter kregen wij na bestelling al snel een bericht dat de order vertraging had opgelopen en dat het een paar dagen kon duren omdat 2 van de 3 producten niet op voorraad waren. Na weer een dag kwam het bericht dat het helemaal niet meer leverbaar was op relatief korte termijn. Door de klantenservice netjes opgelost met een alternatief en geld retour. Toen we de bestelling kregen was alleen de helft maar geleverd. Ook dit wordt wel weer netjes opgelost en is het tweede deel inmiddels onderweg naar ons. Als webshop eigenaren weten wij dat er altijd wat mis kan gaan. Deze beoordeling is dan ook vooral bedoelt om te laten zien dat sommige onderdelen gewoon net wat secuurder kunnen. Wij zijn op zoek naar een vaste partner voor ons verpakkingsmateriaal. Er is veel keuze in leveranciers en op basis van de tijd van bestellen tot tijd van totale levering zouden we onze bedenkingen hebben. Echter door de goede service van de klantenservice, zullen wij het nog een keer een tweede kans geven. Prijzen en assortiment is namelijk prima ( als het er is ;-) ). Zorg gewoon dat je voorraad indicatie online op orde is of haal het gewoon weg, maar mede op basis van die voorraad kies je soms tussen product a of b.

Beoordelingen voor profipack.nl

19 jan. 2023
De levering van de bestelde wikkelfolie was niet helmaal goed gelukt; er was een verkeerd onderdeel meegeleverd. Maar één telefoontje en de volgende dag werd het juiste onderdeel alsnog gratis bezorgd. Prima gedaan!
20 jan. 2023
En een prima beoordeling, daar worden we dan weer heel erg blij van! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 jan. 2023

van E H.
De foto van het product op het internet en het werkelijke product verschilden wat. Maar het product zelf is helemaal prima, duseen echt probleem is het niet, alleen wat slordig.
20 jan. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw tip, dit gaan we zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
21 jan. 2023
Correct product, vlotte levering, goed verpakt. Had inpakfolie besteld voor zelf sealen rugzak. Hoe dat werkt weet ik nog niet, speelt pas over een paar maanden
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling en veel succes met de rugzakken! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Duidelijke webshop, breed assortiment. Verzending had iets beter gekund, doos was flink beschadigd. Producten zijn goed bruikbaar, maar wel deels beschadigd.
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, hartelijk dank voor uw beoordeling! Mochten wij nog iets voor u kunnen doen of mocht u nog foto's hebben van de verpakking dan vernemen wij het graag. Wij willen dat alles netjes aankomt en kunnen leren en/of de vervoerder aanspreken mocht het niet zo zijn. Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 jan. 2023
perfecte service na verkoop! er bleek een technisch probleem met de sealbalk die we bestelden, deze werd zonder problemen direct omgeruild.
20 jan. 2023
Blij worden wij van deze mooie woorden! Dank u wel! Wij helpen u graag, zowel voor, tijdens als na de verkoop, want wij zien onze klanten graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 jan. 2023
Alles ging gemakkelijk, het bestellen en het volgen van je bestelling. Het product werd snel geleverd en keurig verpakt. Top.
12 jan. 2023
En dan een TOP beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
9 jan. 2023

Levering op tijd en goed verpakt. Mooie kwaliteit bobbelplastic voor het inpakken van mijn spullen.
10 jan. 2023
Fijn dat de noppenfolie zo goed bevalt, veel inpakplezier en hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 jan. 2023
Snelle levering. Alleen het pakket was erg beschadigd door de transporteur. Alles is wel bruikbaar
20 jan. 2023
Dank u wel voor de beoordeling, fjin dat de inhoud niet was beschadigd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snel geleverd jammer dat ik 2pakjes te weinig geleverd heb gekregen Maar dat was vlug opgelot
Antwoord van profipack.nl
Fijn dat we het voor u op hebben kunnen lossen, zien u graag terug. Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Koop hier altijd mijn bio-gft zakken. Scherp geprijsd en snelle levering! Goede service!
Antwoord van profipack.nl
Fijjn te lezen dat de bio-gft zakken zo goed bevallen, als ze op zijn weet u ons te vinden! Dank u wel voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle bezorging de volgende dag, en de verhuisdekens voeden aan de verwachting.
Antwoord van profipack.nl
En wij vinden deze beoordeling heel goed, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 jan. 2023
Top! Een artikel niet meer op voorraad, fantastisch alternatief geboden!
20 jan. 2023
Wat een top beoordeling, dank u wel, we helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle levering. Goede kloppende omschrijving van het product.
Antwoord van profipack.nl
Veel plezeir van de verhuisdekens superieur en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Geleverd wat ze zeiden, alleen in tweeën in plaats van ineens
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, bedankt voor uw beoordleing! Uw zending is door de grote in 2 colli tegelijk verzonden, u kunt dat zien doordat er op uw pakket 1 van 2 staat en 2 van 2. Het kan dan gebeuren dat deze zendingen tijdens transport worden gescheiden en ze dan inderdaad op dinsdag en woensdag worden geleverd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snel verzonden, netjes verpakt. Materialen zoals besteld.
Antwoord van profipack.nl
Uw tape en bundelfolie was uit voorraad leverbaar en dan kan het zo maar de volgende dag geleverd worden. Super fijn als dat met 5 sterren wordt gewaardeerd! dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 jan. 2023
heel snel geleverd, duidelijke status van de bestelling
Antwoord van profipack.nl
We doen ons best alle voorraadartikelen dezelfde dag nog te verzenden. We blijven er blij van worden als dat met 5 sterren wordt beloond! Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
20 jan. 2023

Makkelijk te bestellen, gearriveerd naar enkele dagen
Antwoord van profipack.nl
Veel plezier van de verzendkokers en bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
15 jan. 2023
Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.
20 jan. 2023
We doen ons best de prijs zo laag mogelijk te houden, super fijn om te lezen dat dat wordt gewaardeerd! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Correcte info over levering en mooi snel geleverd.
Wat een super beoordling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
12 jan. 2023
De artikelen waren goed verpakt en snel geleverd.
12 jan. 2023
Hartelijk dank voor de mooie woorden en veel inpakplezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack