profipack.nl

Profipack, voor al uw verpakkingsmaterialen!

Beschrijving
Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.nl
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
WAARDSEDIJK-OOST 8
3417XJMontfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.nl

4.66 / 5.00

251 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over profipack.nl

Besteld en de volgende dag in huis. Super fijn dank je wel

snelle levering

PRIMA

no comments

Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor uw geweldige beoordeling! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 week geleden
Goed snel tegen een scherpe prijs, wat kan ik verder nog zeggen

Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 week geleden
Zoals altijd weer goede service en mooi werk afgeleverd. Wij werken graag met profipack, ook al zijn we nog maar klein en hebben nog niet super veel werk.

Antwoord van profipack.nl
Geweldige beoordeling, bedankt! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Goede service

Antwoord van profipack.nl
Dat vernemen wij graag! Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 week geleden
Perfecte communicatie met snelle levering.

1 week geleden
Bedankt voor de geweldige beoordeling Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 week geleden
Snel schakelen, juiste expertise over het apparaat. Pas perfect binnen de wensen van ons bedrijf

1 week geleden
Geweldige beoordeling! Bedankt en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 week geleden
Snelle levering. Dat is een verademing. Plakzakken die we kregen waren wel minder prettig dan we gewend zijn. In zijn geheel zeer tevreden.

1 week geleden
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 weken geleden
Nog niets ontvangen dus geen mening... duurt lang....

2 weken geleden
Bedankt voor uw terugkoppeling. Uw bestelling is onderweg en zal vandaag afgeleverd worden door DPD. Omwille de feestdagen was er een afwijking in het logistieke proces, waardoor verzendingen iets langer duurde dan gebruikelijk. Na ontvangst hopen wij alsnog 5 sterren te scoren Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 weken geleden
Persoonlijke benadering en altijd een oplossing

2 weken geleden
Geweldige beoordeling, dat vernemen wij graag! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack

2 weken geleden
Top om te vernemen. Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 weken geleden
Snelle levering, en voor altijd wel een verpakking op maat leverbaar

3 weken geleden
Dat vernemen wij graag! Bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 weken geleden
Hedendaags is 'de volgende dag in huis' zowat de norm te noemen. Daar ging ik dan ook blind van uit. Kwam ik er na het bestellen pas achter dat het bijv. 6 dagen kan duren. Kun je zeggen: moet je maar goed lezen, en dat is dan ook wel zo, maar je kunt ook zeggen: Hoe kunnen we eventuele teleurstelling van onze klant mbt de levertijden voorkomen? Ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn feedback

3 weken geleden
Bedankt voor de beoordeling! Indien iets niet voorradig is en daardoor de volgende dag niet geleverd kan worden bij een klant, moet hierover geïnformeerd worden en met de klant de gewenste oplossing/overeenstemming gevonden worden. Ik hoop dat dit ook gebeurd is. Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 weken geleden
Snelle levering en goed product

3 weken geleden
Geweldige beoordeling, bedankt Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 weken geleden
Keurig

3 weken geleden
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Prima shop. Snelle levering.

Snel en correct

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
snel en gemakkelijk bestellen en snel geleverd

3 weken geleden
Top beoordeling! Bedankt en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack