profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 29 mei 2023
profipack.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 29 mei 2023

Beoordelingen voor profipack.nl

986 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 jan. 2023
Alles ging goed, alleen de blauwe balk waarin werd aangegeven dat profipack gesloten was aan het einde van het jaar 2022, die had ik niet gezien. Dit komt hoofdzakelijk omdat deze blauwe balk exact dezelfde kleur heeft als de andere blauwe accenten op de website. Als de balk knalrood was geweest, met flitsende letters, dan was het me wss wel opgevallen. Nu zat ik te wachten op iets wat pas begin 2023 geleverd werd. En aangezien wij die dekens hebben gekocht om te schenken aan de stichting Holland-Oekraine die vrachtwagens vol met goederen naar de Oekraïne brengt, moesten wij de dekens op tijd inleveren ivm transport. Dit is gelukkig gelukt, de dekens gaan morgen op transport!

21 apr. 2023
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.

Beoordelingen voor profipack.nl

4 mei 2023
Bestelde goederen zijn wat ik verwachte, dus prima, verder was alles duidelijk en OK. Betreffende de verzendkosten was tijdens het bestellen duidelijkheid, en dat heeft er toe geleid dat ik bij jullie besteld heb en niet bij de concurrentie.
5 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beordeling en succes met de polyprop geweven puinzakken. Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 mei 2023
Eerste bestelling bij Profipack. Snel verstuurd en alles in orde. Ook goed op de hoogte gehouden qua transport en levering. Kortom, dik tevreden en volgende keer zal ik zeker weer bestellen bij Profipack.
8 mei 2023
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! We zien u graag een volgende keer terug. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Producten prima, levering later dan toezegging op website! Maandagmiddag 15:00 uur bestelt, donderdag geleverd! DHL is helaas bijna nooit op tijd!
Goed advies en prima levering. Voorafgaande aan de bestelling hebben wij advies ingewonnen en deze was prima! Ook de levering was in orde.
Antwoord van profipack.nl
Dank u wel voor uw mooie beoordeling, ons Profi-team staat graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Heel fijn dat ze bericht deden dat iets niet om voorraad was maar dat was voor mij op zich geen probleem
Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Werd netjes gebeld omdat er een product niet op voorraad was, en dat is super opgelost.
12 mei 2023
randisolatie besteld en de volgende dag al in huis super snel geleverd blij mee
16 mei 2023
Wij worden blij van blije klanten, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 mei 2023
snelle levering, nadat ik iets retour had gestuurd ook snel een credit nota
11 mei 2023
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Goede kwaliteit verpakkingstape papier. Goede prijs ook! Snelle levering
Wat een mooie beoordelingm dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
JUST PERFECT EVERY TIME..... MORE ORDERS NEXT WEEK.....
Thank you for your wonderful review! Greetings, Team Profipack
16 mei 2023
Prima service weer. Alles optijd en verzorgd ontvangen.
16 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Super! Perfecte verzenddozen en een snelle levering
En een Super beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
12 mei 2023
Vlotte bezorging, netjes verpakt. Goede kwaliteit.
16 mei 2023
Dat lezen we graag, dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Concurerende prijzen, prima service ga zo door
Antwoord van profipack.nl
We gaan zeker door en staan weer voor u klaar! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 mei 2023
De belachelijk snelle levering,...... Super !!
11 mei 2023
Wat een super beoordeling! Dank u wel! We hebben ook eigen auto's rijden en soms komt het zo uit dat het net goed op de route ligt. Win-Win! Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 mei 2023
Super, goede communicatie en snelle levering
11 mei 2023
En dan een Super beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 mei 2023
Snel, groot assortiment en korte lijntjes
3 mei 2023
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Top kokers! SNEL geleverde order.
1 mei 2023
Super snelle en nette bezorging.
3 mei 2023
Fijn dat de verzendzakken en labels goed zijn aangekomen, dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 mei 2023
Goede voorraad, snelle levering!
3 mei 2023
We proberen alles uit voorraad dezelfde dag nog te verzenden, super als dat met 5 sterren wordt gewaarderd. Met vriendelijke groet, Team Profipack