profipack.nlBeoordelingen

profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl - Profipack, voor al uw verpakkingsmaterialen!

Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.nl
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
WAARDSEDIJK-OOST 8
3417XJ Montfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.nl

4.73/5.00

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over profipack.nl

Er zitten wel wat lege zakjes bij maar de prijs is goed en de levering zeer snel.
Duidelijke website, snelle levering e/o mogelijkheid tot afhalen, goede service. Wij zijn een tevreden klant!
Top
Dank u wel voor deze TOP beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Keurig bedrijf, met snelle oplossingen. Dank
 Antwoord van profipack.nl
Dank u wel voor uw 5 sterren! We hebben van u geleerd dat ook voor de speciale straatnamen een oplossing is, die vergeten we niet meer! Met vriendelijke groet, Team Profipack
vlotte levering, en de bestelde spullen zaten netjes verpakt in een ruime doos.
Dank u wel voor deze SUPER beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Top
 Antwoord van profipack.nl
Wij worden BLIJ van TOP beoordelingen, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Geleverd volgens voorwaarden . Alleen wordt er niet vermeldt dat je tijdens je bestelling op vrijdag bij de opmerking een melding erbij moet zetten om op zaterdag geleverd te worden. Dat staat ergens anders op de site. Niet heel logisch
 Antwoord van profipack.nl
Goedendag, wij leveren veel aan particulieren, maar ook heel veel aan bedrijven. Veel bedrijven zijn op zaterdag dicht, daarom leveren wij niet standaard op zaterdag. Maar uiteraard geven wij u wel de mogelijkheid, wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle levering, goede service
 Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor deze MOOIE beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
 Antwoord van profipack.nl
We doen ons best alle voorraadartikelen nog dezelfde dag te verzenden. Super FIJN als dat met 5 sterren wordt beloond! Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Top!
 Antwoord van profipack.nl
We blijven deze korte TOP beoordelingen waarderen! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Zoals altijd weer prima spul en snel geleverd.
 Antwoord van profipack.nl
Fijn u elke keer weer terug te zien! Blij met klanten zoals u! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle service!
 Antwoord van profipack.nl
We blijven ons best doen voor onze snelle service, SUPER dat dat met 5 sterren wort beloond. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle levering.
prima snelle levering
 Antwoord van profipack.nl
Dan zien we u graag terug en gaan voor de 5 sterren! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Top bedrijf
 Antwoord van profipack.nl
Dat lezen we graag! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Super webshop! Zeer snel, correct en duidelijk!
 Antwoord van profipack.nl
Wat een FANTASTISCHE beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Producten snel binnen en een goed (ook duurzaam) aanbod, precies waar ik naar op zoek was.
 Antwoord van profipack.nl
U hoeft nu nooit meer verder te zoeken, we zien u graag terug! Dank u wel voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Fijne communicatie, snelle reactie
 Antwoord van profipack.nl
We doen ons best zo spoedig mogelijk te reageren op al uw vragen en opmerkingen. dit kan per telefoon, mail, chat en app. We zien u graag terug! Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Plastieken waren wel van zeer dunne kwaliteit ,
 Antwoord van profipack.nl
Goedendag, U heeft gekozen voor een bouwfolie van 60my. Wij hebben bouwfolies tot diktes van 200my. Graag helpen wij u de volgende keer met een dikkere versie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Alles ging goed en snelle levering
 Antwoord van profipack.nl
Fijn te lezen dat alles naar wens was. Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack