profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

773 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.496 beoordelingen in totaal

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

12 dec 2023
Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

Al meerdere keren iets besteld en telkens tevreden over snelheid en leverwijze. Indien iets niet voorradig bleek te zijn werd ik persoonlijk opgebeld door een vriendelijke en hulpvaardige man. En daar ben ik helemaal OK mee, niets vervelender dan bij levering te moeten vaststellen dat er zaken ontbreken om dan zelf contact op te gaan nemen enz... topbedrijf, ik heb mijn leverancier gevonden en blijf hier ook bij!

Klein foutje bij levering snel opgelost

Bij de levering van mijn bestelling bleek een verkeerde kleur kit in de doos te zitten. Foutje, kan gebeuren. Na een mail aan Profipack kreeg ik snel een vriendelijke reactie. De juiste kit is vervolgens kostenloos en razend snel alsnog opgestuurd. Professioneel opgelost, super service!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijn dat alles snel opgelost kon worden. Fijne dag!
Fijne website en hele vlotte levering. Alleen heel jammer dat het beneden in de ontvangsthal gezet is en niet op de 5e etage. Voor ons dames is het bijna niet te doen deze grote dozen naar boven te brengen.
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijne dag!
Foutje gemaakt bij het orderpicken, maar na telefonisch overleg gelijk opgepakt en de dag erna de juiste producten ontvangen. Thanks!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Helaas wordt er nog wel eens een pickfoutje gemaakt, maar gelukkig is dit snel opgelost! Fijne dag!
27 mei 2024
We hadden een fout gemaakt in de bestelling. In overleg met de klantenservice snel gewijzigd en in orde gemaakt. Top service !
3 jun 2024
Fijn dat u tevreden bent met onze klantenservice. Fijne dag!

Altijd vlotte levering en service

Altijd vlotte levering en goede communicatie! Ook als het eens misloopt! Dus heel tevreden!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze perfecte beoordeling! Tot een volgende keer!
Helder, duidelijk, snel en prijs/kwaliteit prima op orde. Fijn bedrijf!
30 mei 2024

correcte levering

overzichtelijk verpakt. materiaal voldoet aan verwachtiging
3 jun 2024
Bedankt voor deze beoordeling! We helpen u graag een volgende keer weer!
4 jun 2024
Snelle en correcte opvolging van bestelling tot levering
Top service en ruim assortiment. Snelle levering.
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fantastische review! Fijne dag!
Gewoon goed, professionele afhandeling en levering

Goed verpakt ;)

Goede producten, goed verpakt ;)
Antwoord van profipack.nl
Mooie beoordeling, bedankt! Fijne dag!
27 mei 2024
Snelle levering, prima product
3 jun 2024
Fijn dat u tevreden bent met onze service en product. We helpen u graag een volgen de keer weer!
snelle en correcte service
Goed en snel.
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Tot een volgende keer!
RL
Remko L.
Spanje
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve review! Fijne dag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze beoordeling!