profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
profipack.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor profipack.nl

822 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 apr. 2022
Echt een topservice van Profipack! Na het ontdekken van een productiefout in enveloppen die ik besteld had, belde ik met Profipack hierover. De volgende dag had ik al een nieuwe doos binnen met goede enveloppen. Echt helemaal super, dank voor jullie snelheid en service!

9 mrt. 2022
Toen wij onze producten bestelden stond er dat alle producten op voorraad waren en dat het de volgende dag geleverd kon worden. Echter kregen wij na bestelling al snel een bericht dat de order vertraging had opgelopen en dat het een paar dagen kon duren omdat 2 van de 3 producten niet op voorraad waren. Na weer een dag kwam het bericht dat het helemaal niet meer leverbaar was op relatief korte termijn. Door de klantenservice netjes opgelost met een alternatief en geld retour. Toen we de bestelling kregen was alleen de helft maar geleverd. Ook dit wordt wel weer netjes opgelost en is het tweede deel inmiddels onderweg naar ons. Als webshop eigenaren weten wij dat er altijd wat mis kan gaan. Deze beoordeling is dan ook vooral bedoelt om te laten zien dat sommige onderdelen gewoon net wat secuurder kunnen. Wij zijn op zoek naar een vaste partner voor ons verpakkingsmateriaal. Er is veel keuze in leveranciers en op basis van de tijd van bestellen tot tijd van totale levering zouden we onze bedenkingen hebben. Echter door de goede service van de klantenservice, zullen wij het nog een keer een tweede kans geven. Prijzen en assortiment is namelijk prima ( als het er is ;-) ). Zorg gewoon dat je voorraad indicatie online op orde is of haal het gewoon weg, maar mede op basis van die voorraad kies je soms tussen product a of b.

Beoordelingen voor profipack.nl

5 sep. 2022
Heel goed en meedenkend bedrijf! Ik had iets fout gedaan met de iDeal betaling, gebeld en 's avonds zou er een factuur met iDeal link gestuurd worden, maar ze zouden wel direct de bestelling versturen. Wat een service en meedenken van deze meneer. Producten erg goed en prima geprijsd, hier ga ik zeker vaker bestellen!
6 sep. 2022
Wat een fantastische beoordeling, dank u wel! Hebben dit compliment doorgezet naar de betreffende meneer en met een glimlach op zijn gezicht is hij nog veel meer klanten blij gaan maken. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Negatief: het artikel dat ik gekocht had, bleek niet meer op voorraad te zijn. Positief: dit werd snel aan mij doorgegeven en samen zijn we tot een goed alternatief uitgekomen. Positief: Daarna is heel snel geleverd tegen de afgesproken prijs
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, altijd fijn als het positief wordt afgesloten. Met vriendelijke groet, Team Profipack
15 sep. 2022
Snelle levering en goede service. Ze hadden per ongeluk het verkeerde product opgestuurd. Ik ontving binnen een paar dagen het juiste product dus ben zeer tevreden met de service!
Antwoord van profipack.nl
Een foutje is soms snel gemaakt, fijn dat we u wel hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 sep. 2022
Product conform omschrijving, zeer scherpe prijs, en ook nog supervlot geleverd. Als ik weer zoiets nodig heb, dan hoef ik niet eerst op zoek naar een leverancier.
2 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! Veel plezier van de verhuisdeken! Met vriendelijke groet, Team Profipack
31 aug. 2022
Snel geleverd, keurig verpakte pallet met extra stootranden om schade te voorkomen. Eerste keer dat ik er iets besteld heb maar zeker niet de laatste keer!
2 sep. 2022
Wat fijn dat het zo goed is bevallen en wat een fantastische beoordeling! Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Na bestelling en betaling bleek dat bestelde aantallen niet leverbaar. Werd snel en goed gecommuniceerd en deel betaalde bedrag werd snel teruggestort.
Antwoord van profipack.nl
Fijn dat het snel en goed werd afgehandeld, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
goede service. duidelijke website, aardige mensen aan de telefoon
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor deze leuke beoordeling. Zullen het aan de collega's aan de telefoon doorgeven, krijgen ze weer een lach op hun gezicht! Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 sep. 2022
Goede kwaliteit en snelle levering van de verzendzakken.
6 sep. 2022
Uw verzendzakken zijn uit voorraad leverbaar en dan kan het heel snel gaan. We doen ons best de bestelling zo snel mogelijk te verzenden en zijn erg blij als ons harde werk met 5 sterren wordt beloond. Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle levering.... goed verpakt.... prima product
Antwoord van profipack.nl
Dat zijn mooie woorden, dank u wel, we zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Juiste en snelle levering en duidelijke site, top!
Wat een TOP beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Alles op voorraad wat we bestellen, snelle levering
Antwoord van profipack.nl
Fijn dat de coex verzendzakken voor u op voorraad lagen! We proberen zo veel mogelijk uit ons eigen enorme magazijn te leveren, hartelijk dank dat dat met 5 sterren wordt beloond! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Duidelijke webshop goede prijzen snelle levering
Antwoord van profipack.nl
Wat fijn dat u het zo goed ervaren heeft! We zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snel verzonden; producten van goede kwaliteit.
Antwoord van profipack.nl
En een prima beoordeling! Dank u wel. Veel plezier van de puinzakken. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Goede verpakkingsmaterialen en snel in huis.
Antwoord van profipack.nl
We doen ons best alle voorraadartikelen dezelfde dag nog te verzenden. Super als dat met 5 sterren wordt gewaardeerd. Hartlijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Super Service, Snelle Service Pure kwaliteit
Antwoord van profipack.nl
En een super beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
31 aug. 2022
Product is goed en een vrij vlotte levering.
2 sep. 2022
Bestelling van donderdag om 15.05 uur en een levering op de volgende morgen om 9.07 uur, vinden wij zelf ook erg vlot! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
snelle levering en alles netjes ontvangen.
Antwoord van profipack.nl
Fijn te lezen dat u zo'n goede ervaring had. Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 sep. 2022
Heel snelle levering. Kwalitatief product
13 sep. 2022
Uw puinzakken en handwikkelfolie waren uit voorraad leverbaar en dan kan het heel snel geleverd worden. Blijven blij dat dat met 5 sterren wordt gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Levering conform afspraak, product prima
6 sep. 2022
bestellen en volgende dag geleverd. top!
13 sep. 2022
We doen ons best alle voorraadbestellingen dezelfde dag nog te versturen, super als dat met 5 sterren wordt beloond. Met vriendelijke groet, Team Profipack