profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.443 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

Ik heb schuim bescherming besteld van 2 meter voor het beschermen van kunst en worden deze dubbelgevouwen geleverd Helemaal uit vorm daardoor
17 okt 2023
Ondertussen hebben we contact met elkaar gehad, als we nog iets kunnen doen, dan vernemen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
De bestelling is wel volgens verwachting bezorgt Alleen is het in tweeën geleverd het had ook in een keer gekund toch zonde voor het milieu
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Marinus, Dank u wel voor uw beoordeling en het is fijn te horen dat u zich zorgen maakt om het milieu! We hebben even nagekeken waarom uw zending in twee delen is geleverd. U heeft een rol noppenfolie besteld van 120 cm en wat kleine artikelen. De rol noppenfolie kan vanwege zijn enorme volume niet over de standaard lopende band bij DHL. Het andere kleine pakket kan dat wel. Daarom worden deze pakketten gescheiden bij DHL. Het grote pakket gaat mee met het vrachtvervoer, zodat de kleine voertuigen van DHL niet zes keer per dag naar het depot hoeven te rijden, wat natuurlijk slecht zou zijn voor het milieu. Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 nov 2023
bestellingen worden dezelfde dag verzonden staat op jullie site. Helaas een week later heb ik mijn bestelling nog niet binnen.
16 nov 2023
Goedendag Govert, Zojuist hebben we elkaar gesproken, en ik had u graag beter nieuws willen brengen. Het pakket is verzonden via DHL, maar gisteren hebben we het retour ontvangen van DHL. We hebben het opnieuw verzonden, helaas kunnen we niet meer doen dan dat. We hopen oprecht dat het nu spoedig bij u wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
De geleverde tape is van matige kwaliteit. Ik plak er kartonnen dozen mee dicht maar na een half uur laat de tape alweer los.
4 jul 2023
Goedemorgen Niels, Er is zojuist contact geweest. Om dozen dicht te tapen wordt niet geadviseerd met duct tape te werken. Daar is bijvoorbeeld PP Acryl of PVC tape fijner voor. Voor elke toepassing een andere tape! Weet u niet welke tape voor uw toepassing de beste is, neem dan contact op met ons Profi-team om u te adviseren. Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 nov 2023
Ik heb vacuumzakken ontvangen die niet vacuum getrokken worden. Kan er niets mee. Ander merken doen het wel.
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Peter, Mijn collega heeft u zojuist gesproken. De machine die u heeft en de vacuümzakken die u heeft besteld, die matchen inderdaad niet. Voor uw machine heeft u structuur vacuümzakken nodig die wij uiteraard ook in ons assortiment hebben. Twijfelt u tussen artikelen die u nodig heeft, neemt u dan gerust contact op met onze Profi-toppers, zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Zie bijlage. Ik snap dat het niet altijd gaat zoals het moet. Maar dit screenshot spreekt zichzelf tegen.
Antwoord van profipack.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben even navraag gedaan bij de vervoerder. De zending wordt morgen geleverd. Uw zending heeft gisteren de aansluiting gemist. Voor vervoerders is het momenteel de drukste periode van het jaar, met Black Friday en Sinterklaas die ons land bezoekt. Wij vertrouwen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Week na bestelling en betaling nog niks binnen. Op email voor navraag wordt niet gereageerd.
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Jurrien, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het verheugt mij te zien dat mijn collega gisteren al heeft gereageerd op uw e-mail, slechts vier uur na ontvangst van uw bericht. We begrijpen volledig dat klanten uitkijken naar hun bestellingen en streven naar een zo spoedig mogelijke levering. Echter, met Black Friday en Sinterklaas voor de deur, bevinden we ons in de drukste tijd van het jaar voor vervoerders. Hierdoor kunnen niet alle pakketten direct de volgende dag worden afgeleverd. We vertrouwen op uw begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
26 nov 2023
Verpakking in slechte staat. Met 2500 bekers en dan in elkaar zakken als een lege doos.....
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en onze oprechte excuses voor het ongemak! Zijn de bekers nog in goede staat, of is er iets waarmee we u kunnen helpen? Zou u wellicht een foto van de doos kunnen delen? Dit stelt ons in staat om te onderzoeken waar precies het probleem lag, zodat we hiervan kunnen leren en verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Profipack
15 sep 2023
We hebben 1/2 del van de bestelling ontvangen. Geen contact te krijgen met dit bedrijf.
15 sep 2023
Goedendag, Wij zijn telefonisch te bereiken op 0348-712514, daar gaat ergens wat mis denk ik. We hebben elkaar gesproken en het is 1 groot misverstand. U heeft een wielenset voor de knapzakhouder besteld en u had een knapzakhouder willen hebben. Dat lijkt niet echt op elkaar. We gaan de knapzakhouder alsnog verzenden. Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 aug 2023
Product was bij nader inzien niet beschikbaar en alternatief koste vele malen meer
31 aug 2023
Goedendag, Wij proberen altijd een alternatief te geven, mochten we een keer misgrijpen. Soms is een andere oplossing duurder, soms komt er een beter en/of goedkoper idee uit. Wij proberen altijd een alternatief aan te bieden, omdat soms de snelheid van leveren belangrijker is dan een prijs. De klant heeft uiteindelijk altijd zelf de keuze. Met vriendelijke groet, Team Profipack
PV
Paul v.
Uithoorn
Jullie willen helemaal niet verbeteren, vraag dan ook niet wat er beter kan.
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Paul, Ondertussen is er contact geweest met mijn collega Marc en gaan wij zeker voor verbetering! We zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack
in web shop wel voorradig echter na order bevestiging. levertijd weekje
Antwoord van profipack.nl
Goedendag René. We stellen vast dat het Krimppistool Express Hornet momenteel een veelgevraagd voorraadartikel is, en we betreuren het dat iemand anders u voor was. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Morgen wordt er een nieuwe zending verwacht en zullen we direct een exemplaar naar u verzenden. Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 jun 2023
Verkeerd artikel toegestuurd. Wel volgende dag de juiste verzonden.
8 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, een foutje is snel gemaakt. Wel fijn te lezen dat het de volgende dag al was opgelost. Met vriendelijke groet, Team Profipack
31 mei 2023
wachten met je beoordeling tot ik het pakket heb ontvangen
1 jun 2023
Goedemorgen, We hebben uw bestelling bekeken. U heeft online besteld op 25 mei 's morgens om 07.43 uur. Volgens de DPD is uw bestelling de volgende dag, vrijdag 26 mei om 12.51 uur geleverd. (De aftekenbon zullen we u toemailen). Het moment van beoordeling is woensdag 31 mei. Graag vernemen we hoelang u vindt dat we moeten wachten. We horen het graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 okt 2023
20 astbestzakken besteld. 19 zakken opgestuurd gekregen.
26 okt 2023
Goedendag Theo, Bedankt voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak! We werken hier met mensen en mensen maken helaas soms een foutje. We hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar kregen uw voicemail. Graag horen wij van u, hoe we het voor u het beste op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 jul 2023
Mijn pakketje is zonder mijn toestemming achtergelaten.
25 jul 2023
Goedendag Farah, Verevelend dat uw pakketje zonder toestemming is achtergelaten, dit is zeker niet de bedoeling., onze excuses! Wij gaan dit zeker oppakken met DHL. Als er zoiets gebeurd, dan hebben wij graag direct een melding en het liefst met foto (zie dat dit vrijdag al gebeurd is) zodat wij er gelijk mee aan de slag kunnen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Omdat ik nog niks heb gekregen krijgen jullie een 1
4 jul 2023
Goedendag, Elkaar gesproken, volgens DHL is het pakket vorige week donderdag al geleverd. Er is bij DHL een onderzoek opgestart, omdat u niet heel veel haast heeft wachten we dat onderzoek even af en houden elkaar op de hoogte! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Verkeerde adres geleverd

Op het afleveradres leveren ipv het factuuradres!!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag D. van Staalduinen, We hebben uw beoordeling ontvangen en alles bekeken. Wij zijn nogal verwonderd en vinden het uiteraard erg vervelend. Het is een online bestelling, waar u zelf het adres heeft ingevoerd. Er is een bevestiging verstuurd met het adres en er is een track en trace verzonden met het adres. Wij hebben geen reden gezien om aan te nemen dat het niet goed zou gaan. Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 nov 2023
Bestelling nog steeds niet volledig ontvangen!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Stephanie, We hebben vanmorgen contact gehad met elkaar, er is een onderzoek opgestart bij DHL. Zodra we reactie krijgen, zullen we dit gelijk met u delen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 jun 2023
dozen worden zo in de tuin gezet en regenen nat
30 jun 2023
Goedendag, We hebben hier van de week contact over gehad. DHL had uw dozen buiten neergezet, omdat er niemand was en dat is zeker niet de bedoeling. We hebben daarom uw bestelling gelijk opnieuw verzonden. Zo te zien zijn de nieuwe dozen gisteren alweer geleverd. Kunt u beginnen met inpakken! Met vriendelijke groet, Team Profipack