Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
10 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Het bestelproces en de bestelling liepen prima. De levering was wat later dan vermeld.
Het bestelde rekje was helaas niet zo stevig als ik gehoopt had. Het zou uitschuifbaar moeten zijn, dat was het ook wel maar wordt uitgeschoven wankel.
IVOL Doen niet wat ze beloven..Bestelling op woensdag ruim voor 5 uur geplaatst. Ontvangen DPD 16.45u volgens mail.
Zou de volgende werkdag geleverd worden. Echter kwam pas op vrijdag aan.
Tot overmaat van ramp ook nog verkeerd bezorgd door DPD drie huizen verder bij buren. (kapsalon)
Lezen is ook een kunst blijkbaar. !!!! Natuurlijk weer de bekende eilandjes binnen elk bedrijf. IVol wijst naar DPD. DPD wijst naar IVOL Cirkel is wederom rond. Zowel IVOL 2 sterren omdat ze qua levering niet doen wat ze beloven. En DPD EEn ster voor de slechte bezorging drie buren verderop. Moest nu extra naar klant twee dagen later om besteld artikel Ivol te monteren. Natuurlijk was het verlies voor mij. Kon ik niet aan klant doorberekenen. Heb nml service hoog in het vaandel. Zowel IVOL als DPD doe hier jullie voordeel mee!!!!!
Snelle levering,Uitvoering bedrukking kan over nagedacht worden een deel van bedrukking is onder het frame terecht gekomen (had voorkomen kunnen worden) , kwaliteit van het bord is top!
Kettlebell van 12kg besteld.
De kettlebell due we ontvingen was 10,5kg.
Kon hem wel zonder problemen retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van IVOL.nl
6 dagen geleden
Beste heer, Jammer om te zien dat u ons met 2-sterren beoordeeld. Wij hebben de kwestie direct kosteloos en naar wens met u opgelost. Wij hopen dat u de beoordeling opnieuw wilt overwegen en ons wilt beoordelen over de service welke u van ons heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
20 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Onvriendelijke klantendienst
Beoordeling melden
Antwoord van IVOL.nl
29 apr 2024
Beste heer/mevrouw, Wij schrikken hier enorm van, dit is natuurlijk niet een review waar we op hopen. Mocht u feedback willen achterlaten dan zien wij uw bericht graag tegemoet. Wij willen onze service natuurlijk hoog houden! Met vriendelijke groet, IVOL.nl
30 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Duurde toch net iets langer dan aangegeven en de doos is onnodig groot
Beoordeling melden
4 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Snel en compleet geleverd, goede kwaliteit.
Beoordeling melden
4 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede en snelle levering
Beoordeling melden
12 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering
Beoordeling melden
6 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
doen niet wat ze beloven
IVOL Doen niet wat ze beloven..Bestelling op woensdag ruim voor 5 uur geplaatst. Ontvangen DPD 16.45u volgens mail.
Zou de volgende werkdag geleverd worden. Echter kwam pas op vrijdag aan.
Tot overmaat van ramp ook nog verkeerd bezorgd door DPD drie huizen verder bij buren. (kapsalon)
Lezen is ook een kunst blijkbaar. !!!! Natuurlijk weer de bekende eilandjes binnen elk bedrijf. IVol wijst naar DPD. DPD wijst naar IVOL Cirkel is wederom rond. Zowel IVOL 2 sterren omdat ze qua levering niet doen wat ze beloven. En DPD EEn ster voor de slechte bezorging drie buren verderop. Moest nu extra naar klant twee dagen later om besteld artikel Ivol te monteren. Natuurlijk was het verlies voor mij. Kon ik niet aan klant doorberekenen. Heb nml service hoog in het vaandel. Zowel IVOL als DPD doe hier jullie voordeel mee!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van IVOL.nl
26 mrt 2024
Beste heer/mevrouw Debats, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zien dat de levering inderdaad vertraging heeft opgelopen bij de transporteur en dat het ook niet helemaal goed is gegaan met de aflevering. Dit betreuren wij ten zeerste, zeker aangezien wij hierdoor een 2-sterren review ontvangen. Wij nemen uw klacht dan ook mee tijdens onze maandelijkse bespreking. Indien u in de toekomst besluit om opnieuw bij ons een bestelling te plaatsen, vernemen wij graag hoe u onze service heeft ervaren. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
4 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van de lange trapleuning laat te wensen over. Nu moet ik het weer terugsturen en heb ik een hoop tijd weggegooid. Retourkosten ook nog zelf betalen. Het korte deel dat niet uit 2 delen bestond was wel goed
Beoordeling melden
Antwoord van IVOL.nl
12 feb 2024
Beste heer Weerman, Jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het item. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, wordt deze voor u verwerkt. U ontvangt van ons altijd nog een bevestigend bericht zodra de terugbetaling heeft plaatsgevonden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
29 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
bestelling retour ivm verkeerde postcode.. steeds gemaild, tickets maar nooit echte reactie en waar is mijn bestelling nu???
Beoordeling melden
Antwoord van IVOL.nl
12 feb 2024
Beste mevrouw Fraterman, bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat het niet helemaal soepel is verlopen met uw bestelling. Wij zien dat er een nalevering voor u is aangemaakt en dat deze 15 februari 2024 verstuurd wordt. U ontvangt altijd nog een bericht met daarin de verzendbevestiging. Aan de hand van dat bericht kunt u de zending vervolgens traceren. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
10 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima bestelproces en bestelling, vertraagde levering
Het bestelproces en de bestelling liepen prima. De levering was wat later dan vermeld.
Het bestelde rekje was helaas niet zo stevig als ik gehoopt had. Het zou uitschuifbaar moeten zijn, dat was het ook wel maar wordt uitgeschoven wankel.
Beoordeling melden
12 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Netto prijs voor mooie meubelen. Binnen een dag reactie op onze offerte aanvraag. Dezelfde week geleverd. Een mankement maar dat is zonder problemen opgelost.
Beoordeling melden
16 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
ze hebben me goed te woord gestaan en snel geschakeld
het enige is dat niet de voolgende dag geleverd werd maar de dag erna. dat is jammer
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.