Podobrace.nl

1.940 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

De podobrace krult op. Geheel krult op achter mijn tenen.
28 jun 2023
Slecht en slap product en kon niet retouren online
28 jun 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Uiteraard kunt u dit product gewoon retourneren. Wij hebben uw bestelling aangemeld voor retour, als het goed is heeft u een bevestigingsmail gehad. Wij zien uw retour graag tegemoet!
26 okt 2023
Geen goede pasvorm en onhandig bij het dragen.
27 okt 2023
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat het artikel geen goede pasvorm voor u heeft. Wij zien dat wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen. Onze financiële afdeling heeft inmiddels uw aankoopbedrag op uw rekening teruggestort. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren voordat dit op uw rekening staat. Mocht u advies willen over een alternatief product dan staat ons team voor u klaar via de chat, mail en telefoon.
Slechte kwaliteit en veel te slap en klein
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de sokken, onze oprechte excuses hiervoor. Alle producten mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden als u niet tevreden bent. Wij zien dat deze bestelling ouder is dan 14 dagen. Wij hebben een mail naar u gestuurd zodat wij u tegemoet kunnen komen.
8 nov 2023
Helaas allergisch voor het materiaal.
8 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u allergisch bent voor het materiaal, onze excuses voor het ongemak. Bij Podobrace staat de klant voorop dus wij willen u graag laten weten dat alle artikelen geretourneerd mogen worden, ongeacht of deze gebruikt zijn. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet! Update: Helaas hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen
Artikel werkt niet. Totalen miskoop
7 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat de Solelution Silicone Hiel Gelsokken niet de juiste steun/demping hebben geboden. U heeft bij Podobrace 14 dagen retourrecht. U valt nog dit termijn, dus het is natuurlijk nog mogelijk uw bestelling te retourneren. U kunt uw gratis retour aanvragen via: www.podobrace.nl/retour Na ont vangst van uw retourzending ontvangt u het aankoopbedrag + verzendkosten teruggestort op de gebruikte rekening. We zien uw retourzending tegemoet! Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
5 aug 2023
Elleboog stuk is niet soepel genoeg
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig om te horen dat de elleboogbrace stuk is. Graag ontvangen wij een mail met foto's van de brace want er zit uiteraard garantie op de brace.
20 sep 2023
Andere bezorgdienst nemen ipv DHL
17 okt 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden over DHL ben. Onze excuses hiervoor.
23 jul 2023
Een stuk is reeds gescheurd
25 jul 2023
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat het product reeds gescheurd is. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zullen wij zeker voor u oplossen. Graag zien wij een mail tegemoet met een foto van het defecte artikel en wij zullen dan een nieuw product naar u versturen. Mocht u liever uw aankoopbedrag terug willen dan is dat uiteraard ook mogelijk, dit kunt u dan aangeven in uw mail naar info@podobrace.nl
20 okt 2023
Niet echt wat het beloofd.
20 okt 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product. Uiteraard is het mogelijk om het product kosteloos te retourneren. Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening na ontvangst van uw retour. Wij hebben u een mail gestuurd met instructies hoe u kunt retourneren. Onze excuses voor het ongemak.
21 apr 2024

Binnen een week kapot

Binnen een week kapot
22 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat de hielsokken al defect zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling en zullen wij voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
24 jun 2023
Zit niet echt strak
30 jun 2023
Goedemiddag. Om te beginnen is het altijd spijtig als producten toch niet helemaal voldoen, helemaal omdat we er altijd naar streven om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar retourneren is nooit een probleem, want bij Podobrace staat service namelijk altijd voorop. Hier kunt u een retourlabel aanvragen: www.podobrace.nl/retour Zodra wij uw retour hebben ontvangen zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
15 jul 2023
Voeg niets toe
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de kniebrace. Uiteraard is het nog mogelijk om deze bestelling te retourneren. Hier kunt u een retourlabel aanvragen: www.podobrace.nl/retour Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie uw factuur bij Riverty annuleren.
9 jul 2023
Verkeerde maat
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Hebben wij de verkeerde maat naar u verstuurd dan ontvangen wij graag een mail op info@podobrace.nl met een foto van de verkeerde zolen dan zullen wij dit uiteraard direct voor u oplossen. Heeft u per abuis de verkeerde maat besteld dn kunt u deze kosteloos retourneren en een andere maat kunt u opnieuw bestellen.
21 apr 2024

Het is te dik voor tussen kleine teen en volgende teen. Zonder schoeisel gast het maar met schoenen niet te dragen.

Het brac
22 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te horen dat het product niet naar wens is. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om het product te retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
22 aug 2023
Te klein
5 sep 2023
Hartelijk dank voor deze review en wat spijtig om te vernemen dat de brace niet voldoet. Wij zijn u ten alle tijden graag goed van dienst en helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing. De brace kunt u uiteraard gratis retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
27 jul 2023
i
9 sep 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent. Graag vernemen wij van u hoe wij u alsnog van dienst kunnen zijn en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring met ons. Neem gerust contact met ons op, zodat wij u hopelijk een passende oplossing kunnen bieden.
17 aug 2023
18 aug 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Wij vinden het spijtig om te zien dat u ons maar 1 ster geeft. Wij horen graag van u hoe wij u alsnog van dienst kunnen zijn en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring met ons. Neem gerust contact met ons op, wanneer het u uitkomt, om dit te bespreken.
28 jul 2023
28 jul 2023
Goedemiddag. Wij vinden het jammer om te zien dat u ons beoordeelt met 2 sterren, aangezien we altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling. We horen graag van u hoe we u alsnog tevreden kunnen stellen en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring. Neem gerust contact met ons op, wanneer het u uitkomt, om dit te bespreken.