Podobrace.nl- Logo - Beoordelingen

Podobrace.nl

2.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.650 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Op zoek naar een ergonomische bureaustoel kwam ik bij podobrace.nl terecht. Heb een bureaustoel met vele verstelmogelijkheden gekocht. Met behulp van de handleiding was ie snel en eenvoudig in elkaar te zetten. Ben heel tevreden! Zag toen ook de grote verscheidenheid aan braces op de webside. Heb al enige jaren last een versleten linker schouder. Vond er aan de hand van de beschrijvingen een naar mijn idee een geschikte schouderbrace. Aangeschaft en ben ook hier heel tevreden. 't Was even wennen, maar de brace ondersteunt mijn schouder zo goed dat ik wel de brace voel maar niet de zeurende pijn in het schoudergewricht. Dus twee keer heel tevreden 😃👍
BS
Bert S.
Goor, die Niederlände

Ik heb een mooie bureaustoel besteld, en deze werd snel geleverd. Al snel na het uitpakken bleek dat de rugleuning op meerdere plaatsen kapot was (diepe scheuren in de bekleding). De klantenservice die ik toen meteen meldde, vond dit niet zo spannend, ik moest foto's sturen en daarna zou ik 'misschien vandaag of anders later in de week' horen wat voor oplossing ze me zouden bieden. Ik kreeg vrij snel een antwoord van de klantenservice, maar was niet zo tevreden met de oplossing die in eerste instantie werd geboden: of ik 15% korting op die stoel wilde? Als ik dat niet goed vond, mocht hij geruild. Ik wilde echter geen van beide: ik vind 15% korting op een stoel die zodanig beschadigd was dat ik hem niet eens gratis zou willen hebben veel te weinig, en omdat het materiaal blijkbaar zo kwetsbaar is van dit type stoel, hoefde ik hem ook niet zo nodig te ruilen. Er volgde weer een gesprek met de klantenservice met mijn vraag of hij misschien ook gewoon terug mocht, en dat ik dan mijn geld terugkreeg? Dat mocht ook - had dat dan meteen aangeboden... ;) Gelukkig had ik al snel een (gratis) retourlabel en wilde mijn vaste DHL punt wel zo'n grote doos in ontvangst nemen.

Beoordelingen voor Podobrace.nl

6 okt 2024

Sneller acteren op problemen

Bij navraag waarom het lang duurde kreeg ik te horen dat ik het kon weten omdat er 1-3 werkdagen levertijd stond. Vervolgens krijg ik na de 3 werkdagen te horen dat er een fout is gemaakt vanuit de leverancier. Hadden ze kunnen controleren toen ik een bericht stuurde over de bestelling, had iedereen het eerder geweten dat er iets mis was. Wel goed afgehandeld door aan te bieden om de bestelling te annuleren en excuses aangeboden.
Antwoord van Podobrace.nl
Onze oprechte excuses dat wij niet aan onze leverbelofte hebben kunnen voldoen. Inmiddels is uw bestelling geannuleerd en teruggestort op uw rekening. Bedankt voor uw feedback.
3 okt 2024

Prima ervaring, heldere informatie en duidelijke richtlijnen …

Omdat het produkt toch anders bleek qua materiaal dan ingeschat heb ik het teruggezonden. Dat was een zeer duidelijke procedure met goede afspraken die heel precies werd nageleefd. Dank daarvoor! De website is erg duidelijk, soms is het voor mensen moeilijk in te schatten hoe het materiaal zal aanvoelen. Maar daar kun je weinig aan verbeteren denk ik, jullie hebben uitgebreide beschrijvingen plus filmpje etc.
4 okt 2024
Fijn om te lezen dat het hele proces goed is verlopen! Bedankt voor uw uitgebreide review. Wie weet tot een volgende keer.
LB
Lily B.
SCHIJNDEL

Het zit ZO goed....

Wist eerst niet goed welke brace, in overleg gegaan....na verschillende te hebben geprobeerd...en terug gestuurd te hebben (kosteloos) tot een perfecte oplossing gekomen. Heb hetzelfde artikel nogmaals besteld.... Waarom? niet omdat het versleten is...maar omdat het ZO goed zit, dat ik zeker wil zijn dat ik altijd een "schone" brace heb.
2 okt 2024
Fijn dat het hele proces van bestellen en retourneren zo soepel is verlopen en u uiteindelijk de juiste brace heeft gevonden. Bedankt voor het delen van uw ervaring!

Snelle verzending van het gevraagde, maar niet dezelfde dag

Snelle verzending van het gevraagde artikel, maar de claim "Vandaag voor 12:00 besteld, vandaag al bij u thuisbezorgd!" is niet waargemaakt. Werd gewoon de volgende dag. Dit was voor mij geen probleem verder, maar haal zulle teksten van je website.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wij hebben dit direct voor u nagekeken en zien dat u voor de reguliere bezorging van 2,99 euro heeft gekozen. Vóór 12.00 uur is er bij het afrekenen ook de keuze voor "same day delivery" hier betaalt u 6,99 euro extra voor en dan zal uw bestelling vanavond geleverd worden. Omdat u gekozen heeft voor de reguliere bezorging hebben wij uw bestelling met DHL meegegeven. Vandaar dat u uw bestelling de volgende dag in huis had. Onze excuses voor deze verwarring
MV
Miriam v.
Beverwijk

Niet goed, geld terug!

Steunzolen besteld die snel werden toegestuurd. Helaas waren die voor in mijn schoenen niet geschikt en heb ik ze geretourneerd volgens de voorgeschreven procedure. Vervolgend netjes mijn geld teruggestort gekregen.
2 okt 2024
Fijn dat het hele proces van bestellen en retourneren zo soepel is verlopen. Tot een volgende bestelling!

jammer

makkelijk, snel maar de bezorgdienst was wat minder. Kon gemakkelijk door brievenbus maar ze lieten een berichtje achter waar het fout ging en toen bijna een week onderweg. Niet erg maar ook niet nodig
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat uw bestelling bij een servicepoint is geleverd en niet bij u in de brievenbus, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben hierover direct een klacht ingediend bij DHL.
AV
ALFRED V.
Watervliet

de schouderbrace is ok maar

de schouderbrace is ok veel steun. maar het rekbaar stuk van de brace schuin over het schouderblad ,borst kant rol steeds op. de breedte ( onder de oksel had voor mijn iets je groter mogen zijn
Antwoord van Podobrace.nl
Dank voor uw feedback, we gaan uw opmerking intern doorgeven.
27 sep 2024

Eigenlijk is het dom …..ik heb reeds…

Eigenlijk is het dom …..ik heb reeds ongeveer dik 15 paar van deze zolen besteld, op al die jaren ! Moesten ze niet goed zijn of niet helpen ,zou ik ze toch niet blijven bestellen !
28 sep 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, dat waarderen we zeker. Het is een genoegen om te vernemen dat u tevreden bent en we zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Ook in de toekomst staan we altijd voor u klaar.

Knie brace

Goede levering en snel . Knie brace besteld goede kwaliteit, draag inmiddels al 5 jaar een brace en nooit geen problemen gehad. Kan er goed hard meelopen. Erg te vreden
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
MV
Miriam v.
Beverwijk

Niet goed, geld terug!

Steunzolen besteld en snel ontvangen. Helaas waren ze niet geschikt voor in mijn schoenen. Ik heb ze vervolgens geretourneerd en netjes mijn geld teruggestort gekregen.
1 okt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, hier worden wij blij van!
30 sep 2024
Er was een probleem met de levering van het product. Na contact met pidobrace werd er meteen een nieuw product toegestuurd. Dit werd de dag nadien meteen geleverd.
2 okt 2024
Bij Podobrace streven we altijd naar optimale service. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
29 sep 2024
Inlegzolen voor platvoeten. Voorzijde even op maat knippen en klaar. Ik voel eigenlijk geen verschil met de peperdure op maat gemaakte orthopedische inlegzolen.
2 okt 2024
Hartelijk dank voor deze review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze zolen!
EA
Elly A.
Oosterhout nb
Fijne brace geeft goede ondersteuning. Snelle levering en snelle terugbetaling van retourzending en snelle nieuwe levering met juiste maat, helemaal top!

Goede service!

Goede informatie die je op de hoogte houdt van het leveringsproces, tijdige levering. Artikel helaas retour, snelle terugbetaling. Een aanrader!
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te lezen dat het hele proces goed is verlopen! Wie weet tot een volgende keer.
Klittenband liet vrij snel los maar podobrace heeft aangeboden een nieuwe te sturen, erg blij met de oplossing want de brace helpt me goed!
Antwoord van Podobrace.nl
We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn!

De juiste informatie.

De goede uitleg over inlegzolen en voel ook inderdaad verschil, koelbandada werkt perfect alleen iets te groot maar er is helaas één maat.
2 okt 2024
Bedankt voor uw review. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Inderdaad is de bandana maar in één maat verkrijgbaar.
Via de app goed en snel advies. Wanneer je iets terug stuurt ook snelle probleemloze afhandeling. Daarnaast goede degelijke producten
Antwoord van Podobrace.nl
Super om te horen! We streven naar snelle service, en het is fijn te weten dat u tevreden bent met de producten

Fijne brace

Is stevig en biedt goed bescherming. Het spalkje aan de boven- en onderzijde voorkomt dat je duim die pijnlijke beweging kan maken.
2 okt 2024
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten. We zien u graag nog eens terug op onze website!
Bestelling op afgesproken tijd bezorgd. Podobrace kan wel reageren als je iets terug stuurt wat tot op heden nog niet gebeurd is.
Antwoord van Podobrace.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben uw bestelling direct nagekeken maar wij hebben uw retourzending nog niet ontvangen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Snelle levering, prima zooltjes

Snelle levering. Fijne zooltjes, even wennen in het begin maar lopen nu heerlijk. Loop niet meer naar binnen met deze zooltjes!
Antwoord van Podobrace.nl
Wat goed om te lezen dat uw voeten juist gecorrigeerd worden door onze inlegzolen