Podobrace.nl- Logo - Beoordelingen

Podobrace.nl

1.998 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.089 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Op zoek naar een ergonomische bureaustoel kwam ik bij podobrace.nl terecht. Heb een bureaustoel met vele verstelmogelijkheden gekocht. Met behulp van de handleiding was ie snel en eenvoudig in elkaar te zetten. Ben heel tevreden! Zag toen ook de grote verscheidenheid aan braces op de webside. Heb al enige jaren last een versleten linker schouder. Vond er aan de hand van de beschrijvingen een naar mijn idee een geschikte schouderbrace. Aangeschaft en ben ook hier heel tevreden. 't Was even wennen, maar de brace ondersteunt mijn schouder zo goed dat ik wel de brace voel maar niet de zeurende pijn in het schoudergewricht. Dus twee keer heel tevreden 😃👍
BS
Bert S.
Goor, die Niederlände

Ik heb een mooie bureaustoel besteld, en deze werd snel geleverd. Al snel na het uitpakken bleek dat de rugleuning op meerdere plaatsen kapot was (diepe scheuren in de bekleding). De klantenservice die ik toen meteen meldde, vond dit niet zo spannend, ik moest foto's sturen en daarna zou ik 'misschien vandaag of anders later in de week' horen wat voor oplossing ze me zouden bieden. Ik kreeg vrij snel een antwoord van de klantenservice, maar was niet zo tevreden met de oplossing die in eerste instantie werd geboden: of ik 15% korting op die stoel wilde? Als ik dat niet goed vond, mocht hij geruild. Ik wilde echter geen van beide: ik vind 15% korting op een stoel die zodanig beschadigd was dat ik hem niet eens gratis zou willen hebben veel te weinig, en omdat het materiaal blijkbaar zo kwetsbaar is van dit type stoel, hoefde ik hem ook niet zo nodig te ruilen. Er volgde weer een gesprek met de klantenservice met mijn vraag of hij misschien ook gewoon terug mocht, en dat ik dan mijn geld terugkreeg? Dat mocht ook - had dat dan meteen aangeboden... ;) Gelukkig had ik al snel een (gratis) retourlabel en wilde mijn vaste DHL punt wel zo'n grote doos in ontvangst nemen.

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Betrouwbare site

Aankoop verliep zonder problemen. Verzending van mijn aankoop verliep ook heel vlot. Artikel voldeed echter niet aan mijn verwachting. Maar ik heb het artikel vlot kunnen terugsturen. (Ondertussen nieuw artikel gekocht => alles verliep weer prima.) Nu wacht ik enkel nog op de terugbetaling van het eerste artikel. (Heb ondertussen wel de klantendienst gecontacteerd : heel snel en duidelijk antwoord : "Na ontvangst van uw retourzending duurt het maximaal 10 werkdagen voordat u een retourbevestiging en tevens de terugbetaling ontvangt." ) Kortom : betrouwbare site !
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Wij hebben uw retourzending zojuist ontvangen en uw aankoopbedrag is teruggestort op uw rekening.
SK
Sahdia K.
Apeldoorn

Duidelijke beschrijving op de website en prima bezorgd product

Ik kocht een ergonomische bureaustoel met een mat. Ik vind de beschrijving van de stoelen heel duidelijk met niet alleen beschrijving, maar ook een duidelijke tabel met formaten, gewichten, enz. Je hoeft er niet helemaal naar beneden voor te scrollen en te zoeken. Ik kon snel vergelijken voor ik mijn keuze maakte. De bezorging was ook prima. Het in elkaar zetten van de stoel ging sneller dan ik dacht. Het is best te doen met de handleiding.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat geweldig om te horen dat uw bestelervaring zo vlot verliep en dat de levering snel was! Wij zijn blij te horen dat het in elkaar zetten gemakkelijk ging. Bedankt voor uw positieve feedback en hopelijk tot een volgende keer
11 jul 2024

Verzendtijd en misinformatie.

Verzenden na 5 dagen is echt niet meer van deze tijd, zeker niet als het om iets gaat wat je eigenlijk gisteren al nodig had, het is geen leuk iets wat je even voor de fun bestelt, het is iets wat je echt zo snel mogelijk nodig hebt. Daarnaast is de informatie, gegeven in de store, niet correct. Een rugbrace met verstelbare baleinen, welke naderhand toch niet te verstellen zijn, is misleidend.
13 jul 2024
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Jammer genoeg zijn er inderdaad enkele producten die een langere levertijd hebben, zoals staat aangegeven bij deze desbetreffende producten. Onze excuses als dit niet duidelijk is geweest. Mocht u niet tevreden zijn over het product, kunt u deze natuurlijk nog kosteloos retourneren. Wij helpen u eventueel graag bij het vinden van een passend alternatief. We willen in ieder geval onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring.
FS
Francis S.
Riemst (Herderen)
12 jul 2024

Heel goed, heel scherpe prijs en heel snelle levering 👍

Ik had snel krukken nodig, en Podobrace was eigenlijk de enige die daaraan kon voldoen, 's avonds besteld, 's anderdaags in de namiddag in huis 👍 en het zijn daarbij nog heel fijne aangename krukken voor een zeer scherpe prijs! Podobrace is een aanrader!
13 jul 2024
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Bij Podobrace streven we altijd naar optimale service. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Retourzending

Omdat de artrose handschoenen voor mij niet geschikt leken, heb ik ze terug gestuurd. Het werd duidelijk beschreven hoe te handelen. Dit werd prima geregeld. Ik kan geen enkel punt noemen wat beter zou kunnen. Ik vind dit een heel betrouwbare site!
3 jul 2024
Dank u wel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan.

novamed liesbreukband rechts

bij een behoorlijke liesblessure de band besteld. nu na 2 weken dagelijks gebruiken geen pijn of zwellingen meer eind van de dag. bezigheden wandelen en fietsen. nog te vroeg om over tennissen te oordelen. ik ben tot nu toe tevreden.
MV
Miranda v.
Vlaardingen
27 jun 2024

Gewoon goed....

Mooie compleet pakket besteld voor een mooie prijs. De levering was netjes en snel. En het gebruik van de producten zorgt er nu langzaam voor dat ik minder pijn ervaar aan mijn grote teen. Tot op heden ben ik heel tevreden :-)
29 jun 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, dat waarderen we zeker. We vinden het fijn om te vernemen dat u baat bij onze producten heeft en dat de klachten afnemen!
Fantastisches Geschäft! 😍 Die Preise sind im Vergleich zu Deutschland wesentlich günstiger. Die Qualität ist ausgezeichnet, wie auch die schnelle Lieferung (3 Tage) nach Deutschland. #zufrieden #günstig #schnelleLieferung
Antwoord van Podobrace.nl
Hallo! Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie so zufrieden mit uns sind! Wir hoffen, dass wir Ihnen auch in Zukunft behilflich sein können!
2 jul 2024

Nette levering en super klantenservice

Er bleek een productefout gemaakt te zijn door de leverancier bij de bestelde brace. De klantenservice stelde mij daar netjes van op de hoogte en bood nette alternatieve. 1 dag later kwam alsnog het bestelde binnen
3 jul 2024
We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden over onze dienstverlening bent en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn
12 jul 2024
Ik heb het artikel 1 dag gedragen, daarna was het niet meer nodig omdat de pijn van een dubbele hernia zodanig weg was dat ik weer kon lopen. Ik ga nu wel nog naar de pijnbestrijding!
5 jul 2024
Initieel het verkeerde artikel gekregen maar na melding hiervan werd het juiste meteen opgestuurd zonder extra kosten. Missen is menselijk en dit was snel en professioneel opgelost
5 jul 2024
Bij Podobrace streven wij altijd naar een optimale service en klanttevredenheid staat bij ons voorop. Wij zijn dan ook verheugd om te vernemen dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
7 jul 2024
bij vragen snel antwoord en geen problemen als er iets niet in orde is. Wordt direct opgelost. Ik had een probleem met een brace en heb direct een nieuwe gekregen.
8 jul 2024
Het is een genoegen om te vernemen dat u tevreden bent en we zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Ook in de toekomst staan we altijd voor u klaar.
Informatie over maatvoering. "Kies de grotere maat als je tussen twee maten inzit" gaat niet op voor het door ons bestelde product. Beter was de kleinere geweest.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de brace te groot is, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
6 jul 2024
De hele snelle bezorging de volgende dag was erg fijn. Ik heb geen aanmerkingen op wat denk ik beter zou kunnen. De informatie erover was duidelijk.
8 jul 2024
Dank u wel voor de mooie woorden!
CV
8 jul 2024
Hele mooie soepele steunkousen voor me moeder besteld en die rits doet het hem echt Ze krijgt ze nu zelf aan Super snelle levering
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor deze review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze steunkousen met rits en onze snelle levering!
1 jul 2024

Snelle, goede levering. Alleen jammer dat het een ‘plakzool’, ik wil ze graag in meerdere schoenen gebruiken. De pasvorm is prima
2 jul 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. De zolen plakken misschien iets door de siliconenlaag maar ze horen niet zo te plakken dat de zolen niet meer uitneembaar zijn. Mocht u vragen hebben over het product dan staat ons team voor u klaar.
9 jul 2024
De kousen die ik nodig heb,zijn tijdelijk niet te verkrijgen Wat is tijdelijk? Het zijn de huidkl. compressie zonder teen kl.1.
13 jul 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een bericht achter te laten. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we u kunnen helpen bij het vinden van een oplossing of alternatief product.
2 jul 2024
Prima product en volgende dag na bestelling al in huis. Keurig verpakt. Uitstekend dus. Beter kan ik niet bedenken.
3 jul 2024
Wat fantastisch om te horen dat uw eerste ervaring met ons zo positief was! We zijn blij dat onze snelle levering, product en service aan uw verwachtingen voldeden.

Duidelijke verbetering

De bij podobrace gekochte binnenzolen waren een aanzienlijke verbetering. Wel moesten deze even worden ingelopen
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het fijn om te vernemen dat u baat bij onze producten heeft en dat de klachten afnemen!
12 jul 2024
Fijne bevestiging is wel wat breed waardoor zitten wat lastig is heb hem nodig voor de onderrug maar goed produkr
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, jammer dat de pasvorm niet helemaal goed is. Uiteraard mag u het product kosteloos retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening. Mocht u advies willen over onze andere producten dan kunt u contact met ons opnemen via de chat, mail of telefoon. Ons team staat voor u klaar!