Podobrace.nl

1.339 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul. 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

17 jul. 2023
Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

GU
G U.
Gieten

Goede vingerbrace

De vingerbrace voor m’n malletvinger doet wat ie moet doen: de vingertop in de juiste stand houden. De naad boven drukt wel vrij hard op de vinger en laat een pijnljke indruk achter, maar dat kan ws niet anders. Tennissen met de brace gaat ook redelijk, maar zo nu en dan moet ik het ding terugschuiven in de juiste stand. Bestelling en verzending verliepen bijzonder vlot. Al met al ben ik heel tevreden.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u tevreden bent over onze service en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
29 jan. 2024
Het enige minpuntje wat jullie op jullie site zetten is dat hij onzichtbaar is onder kleding. Alleen met trui met grote kol zie je het inderdaad niet zitten. Helaas draag ik die niet elke dag. Dus thuis zal ik hem wel dragen, maar niet als ik ergens naar toe ga.
31 jan. 2024
Goedemiddag, bedankt voor de feedback! We hopen dat de brace wel helpt om uw klachten te verminderen!
30 jan. 2024
Ik vraag me wel af of ik de juiste brace heb gekocht. Ik kan mijn been heel slecht buigen en ermee fietsen lukt niet. En ik vraag me soms af of ik hem wel goed draag. De afhandeling was super. Snel geleverd etc.
30 jan. 2024
Goedemiddag, bedankt voor uw review! Mocht u advies willen hebben dan staat ons team voor u klaar. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien uw reactie tegemoet!
4 feb. 2024
Snelle levering, juiste artikelen, retourservice netjes een bericht terug en geld snel teruggestort. Alleen kwam ik er niet uit met retourneren, dat vond ik wel wat onduidelijk of de scancode werkte niet.
6 feb. 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat het niet helemaal duidelijk was hoe u moest retourneren. Wij hebben uw goed retour ontvangen en het bedrag is ook inmiddels op uw rekening gestort. We zien u graag nog eens terug op onze website!
22 jan. 2024
Stevig materiaal met gekruist klittenband. Geeft steun op de pijnlijke plek. Nadeel is dat mijn schoenen iets wijder zijn geworden door het enigszins dikke materiaal in combinatie met mijn sokken.
24 jan. 2024
Bedankt voor uw review, fijn dat de brace de juiste steun geeft. Vervelend dat uw schoen wat wijder is geworden. Mocht u advies willen hebben over een andere brace dan staat ons team voor u klaar!

Ik had de super ortho magnetische rugbrace gekocht maar dat was een grote teleurstelling helaas

Ik had de super ortho magnetische rugbrace gekocht. Product had 14 dagen proeftijd. Het was niet wat ik ervan had verwacht en kon het dus gewoon terugsturen Primaservice
Ik heb Podobrace Reuma handschoenen gekocht en ze bevallen prima .. ze geven warmte, steun en nemen wat van de pijn weg. Prima product. Dus .. volgende keer wèèr.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten en dat u hier baat bij heeft. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
29 jan. 2024
mijn bestelling was niet direct leverbar m\omm deze reden kreeg ik spontaan 10% korting op mijn bestelling. ook de communicatie verliep bijzonder vriendelijk
29 jan. 2024
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, dat stellen we zeer op prijs!
TD
thilde d.
Amsterdam

Geeft goede ondersteuning

Goede ondersteuning voorde rug maar hij is te breed bij rugklachten van de onderste lendenwervels. Dan krult hij boven iets om. Wel handig in gebruik.
6 feb. 2024
Goedemorgen, inderdaad geeft de brace die u besteld heeft tot L4 ondersteuning. Wij hebben u een mail gestuurd met een advies voor een andere brace, wij zien graag uw reactie tegemoet!
4 feb. 2024
Wist niet goed welke brace ik nodig had, dus even via de chat gevraagd snel antwoord gekregen. Daarna meteen besteld en de volgende dag al in huis
5 feb. 2024
We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn
Goede kwaliteit en snelle aflevering van je bestelde spullen! En de keuze is enorm en niet te vergeten de goede uitleg over j bestelde product.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
23 jan. 2024
Ik kreeg exact wat ik gevraagd had en het helpt nog ook. Wat mij betreft zo doorgaan niet elke verandering is een verbetering.
24 jan. 2024
5 feb. 2024
Duidelijke omschrijving waar de brace voor bedoeld is. Ik draag hem nu een week om mijn pols /hand en ik merk al verbetering.
6 feb. 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze polsbrace en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
2 feb. 2024
Steunkousen besteld. Waren te klin. Teruggestuurd. Mijn geld wordt teruggestort. Top service. En supersnel met alles
3 feb. 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij dat u tevreden met onze service bent en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.
28 jan. 2024

Steunzolen solelution arche

Kan weer lopen zonder stekende pijn. Deze zolen helpen beter dan die waar ik 180 euro voor moest betalen!
29 jan. 2024
Hartelijk dank voor deze review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.
1 feb. 2024
Doet wat het beloofd en mijn klachten van hielspoor zijn naar ruim 5 maanden een stuk verbetert.
2 feb. 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
PW
Philip W.
Den Haag
4 feb. 2024
Prettig draagbare brace die lijkt te helpen om de pijn a.g.v. mij golfelleboog te verlichten.
5 feb. 2024
Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent met onze brace. Hartelijk dank voor uw beoordeling
2 feb. 2024
Duidelijke website, heldere communicatie, snelle levering en vooral: topproducten.
2 feb. 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en producten en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

zeer tevreden

Vlotte levering, eenvoudig te monteren, zit prima en voldoet aan verwachtingen.
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze bureaustoel! Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Goede kwaliteit, snelle levering en recent ook snelle terug betaling na retour.