Podobrace.nlReviews

: 2.711Uitstekend

4,54

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Podobrace.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Podobrace.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Podobrace.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Podobrace.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Podobrace.nl

1.053 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2.711 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


27 mei 2022
Mijn eerste keer op deze webshop is goed bevallen. Ik kreeg goede hulp bij vragen die je op de website ter plekke kan stellen en je krijgt een vlotte reactie. Ik was op zoek naar een geschikte steunzool en ik werd goed geadviseerd. Mijn zooltjes bevallen goed en ik heb ineens stukken minder tot nagenoeg geen last meer van mijn “Morton Neuroom” (een beklemde zenuw in mijn voorvoet tussen mijn kleine teen en ringteen) die is erg vervelend en zeer pijnlijk. De inlegzool van Podobrace kan ik dan ook van harte aanraden als u dit probleem herkent. Dit is de “My Sole Work Arch medium [blauw] en daarnaast heb ik aan de binnenkant van mijn beide voeten ter hoogte van de grote teen een bobbel. Dit noemen ze een Hallux Valgus. Om te voorkomen dat het nog erger wordt en dat het probleem opgelost wordt draag ik in bed in mijn slaap “De Valgomed Original Teenspreider”. Zo fijn! Dit zorgt ervoor dat je tenen weer in de juiste houding gaan staan. Natuurlijk heb ik ook mijn voorraad schoenen een strenge selectie laten ondergaan. Niet alleen voor de inlegzool maar ook om het probleem in de toekomst te voorkomen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


20 aug. 2022
het in elkaar bouwen ging niet smooth, De inbussleutel die er bij was geleverd kon niet het moment opwekken dat nodig is om de bouten in de stoel te draaien, heb een makita schroefboormachine gebruikt met een corecte torx bit en ingespoten met WD40 , moest er in getapt worden en toen dat was gedaan pastte het wel maar die inbussleutel is een joke die er bij word geleverd, daar sloop je de bout en de sleutel mee. Het is me gelukt omdat ik technisch ben , maar denk dat anderen die dat niet weten afhaken, ik had hem ook bijna terug in de doos gedaan en terug gestuurd , toen die eenmaal in elkaar was gebouwd is het wel een lekkere stoel , maar goed, de onderelen waren netjes verpakt in een blister daar was ik wel content mee, stonden netjes de onderdelen bij e.d., maar de gaten waar de bouten in moeten die moeten ze beter tappen.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
13 sep. 2022
Ik ben erg tevreden over de producten van Podobrace ! Ik gebruik de voetproducten vrijwel iedere dag ! Ook de levensduur van de producten is vrij lang . Het zijn degelijke producten en de service en verzending zijn subliem !!! Ik heb het BINNEN 24 uur bij in de schoenen zitten .......AANRADER !!!!!!!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
30 aug. 2022
Er was een verkeerde kleur stoel geleverd, zonder probleem binnen 5 minuten met een voorstel gekomen. Nieuwe stoel sturen was ook geen probleem geweest. Hun manier van communiceren geeft erg veel vertrouwen. De zadelkruk zit fantastisch overigens. En binnen 24 uur geleverd!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden 
helaas geen uitleg erbij en te kort klittenband. Mijn nicht heeft er 2 jaar geleden een besteld die zat netjes op een karton met uitleg en langer klittenband, denk dat ik een retour heb gekregen, zat in plastic zakje, en grijs zakje erom heen. Wil dit even kwijt
Beoordeling melden
Antwoord van Podobrace.nl
11 dagen geleden
Goedemiddag, wat spijtig dat u de indruk heeft dat u een retour product heeft ontvangen. Wij zullen uiteraard geen gebruikte producten versturen. Deze spalken krijgen wij vanuit de leverancier per paar. Maar omdat er veel klanten zijn die deze per stuk willen aanschaffen hebben wij ze in ons magazijn omgepakt in enkele stuks. Wij zien dat u uw retour heeft aangemeld voor retour. Wij zien graag uw retourzending tegemoet en zullen dan uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
 Geverifieerde beoordeling
5 sep. 2022 
Meermaals besteld bij Podobrace.nl en altijd keurig ontvangen en zo snel mogelijk. Goede service ook bij retourneren. De kwaliteit is zeer goed en ook de prijs in verhouding kwaliteit. We raden het iedereen aan, want we zijn uiterst tevreden.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
29 aug. 2022
De liesbreukband heeft een goede pasvorm, is degelijk, knelt niet en biedt extra ondersteuning en comfort bij lichamelijke inspanning. Daarnaast is het onder bovenkleding vrijwel onzichtbaar en makkelijk op maat te stellen. Fijn product.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 sep. 2022
Fijne pasmaat en stevigheid, 2 puntjes van aandacht. De grote klittenband sluiting draait mee en is lastig vast te zetten met één hand. En twee is dat de sluiting van de duim wat kort is en scherp die geeft snel irritatie.
Beoordeling melden
Antwoord van Podobrace.nl
12 sep. 2022
Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit doorgeven aan onze leverancier. We hopen ondanks de sluiting dat u toch de juiste steun heeft van de brace.
 Geverifieerde beoordeling
29 aug. 2022
Gebruik alles voor eigen gebruik Heb denk ik inmiddels minimaal 10-15 knie braches versleten of meer. Slijtage zit vooral in de scharnieren die door de stof heenkomen - is prive zo een dure hobby- maak kan niet zonder.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden 
De eerste paar zonder teen paste correct Helaas pasten de laatsten niet. De ene was de voet te groot De ander paste de voet maar was de kuit te krap Verder netjes afgehandeld en geld terug gekregen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 sep. 2022
Podobrace heeft een uitgebreid assortiment als het gaat om steun voor elk lichaamsdeel. En als je er zelf niet uitkomt kan je via de chat een vraag stellen en krijg je een zeer degelijk advies.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
grote ondersteuning onderkant rug. Nadeel is dat de band heel breed blijft tot vooraan de buik. Met een versmalling naar de voorkant toe zou dit comfortabeler zijn bij het zitten.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
29 aug. 2022 
Snelle bezorging. Begrip, dat je artikel niet voor de lol bestelt, maar voor veel pijn: verschuiving SI gewricht bij Reuma en nieuwe heupen. Dank en vriendelijke groet, Jeannette.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
De beide braces die ik had besteld, waren niet die ik voor ogen had. Het was geen enkel probleem, kon hen gemakkelijk terug sturen. Onder ziet u de brace die ik zocht.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Had pijn in mijn rechtervoet , zooltjes besteld , omdat voet naar buiten stond Nu na 1 week geen pijn meer, heb inmiddels een 2e paar besteld. ben er echt blij mee.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Zeer goede klantservice. Rollator kwam beschadigd binnen, 1 telefoontje , en de volgende dag een werkend exemplaar. Prijs/kwaliteit van de outdoor rollator is top
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Ik had even schouder brace bestelt die niet comfortable was en ik heb van hun goede advies gekregen voor een andere model, dus ik kon snel en makkelijk hem ruilen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 dagen geleden
Snelle en hele goede service. Louche pakketdienst Instabox raakte mijn bestelling kwijt en 24 uur later had ik een nieuwe Brace. Zeker de 5 sterren waard!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden 
Brace voor duim besteld, volgende dag in huis. Helaas was er een probleempje mee na 3 dagen wat perfect en snel opgelost werd door de klanten service.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
13 sep. 2022
Altijd de goede artikelen voor een redelijke prijs ook snel van omruilen lk raad podobrache aan een ieder die hulpmiddelen nodig heeft aan
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
13 sep. 2022
De podobrace geeft een hele goede ondersteuning. Ik kan nu weet veel beter lopen en ook trap lopen gaat weer een stuk beter.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
12 sep. 2022 
Ik heb ooit zonder enig probleem een artikel terug kunnen sturen, het geld stond snel weer terug op mijn rekening. Toppie!
Beoordeling melden