Stalt Medical Groep

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden406 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jun 2021
Stalt Medical Groep voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Stalt Medical Groep

Makkelijk bestelsite Vriendelijke klantenservies en snel levering
De kwaliteit, prijs en snelheid. En een deskundig advies
Goed product en vlotte levering
Snelle levering, en snelle respons op mijn emailvragen.
Goeie communicatie, zowel telefonisch en mail
Goede producten
vriendelijke mensen aan de telefoon toer er iets misging
Goede prijs, snelle levering. Product was goed verpakt.
Goede service snelle levering...
snelle reactie en levering
27 jan 2024
Kwalitatief mooie producten tegen scherpe prijs. Telefonisch ook goed te woord gestaan
23 dec 2023
Snel en goed
26 dec 2023
Ik gaf op kerstavond dit als cadeau aan mijn man en vandaag is het ventiel al stuk
Antwoord van Stalt Medical Groep
beste nav de video die u gestuurd heeft kunne we niet zien of u het ventiel goed dichtgedraaid heeft. Als deze niet goed dicht is kan er niet gepompt worden. Ook weten we niet of de meter niet gevallen is desondanks willen we u aanbieden een nieuwe meter te sturen
21 jun 2023

Prima product, prima winkel, te laat verzonden.

Stethoscoop op een vrijdag besteld om de hartslag van mijn zieke hond zelf te kunnen checken ivm acute hartritmestoornis. Helaas te laat verzonden, niet de volgende dag in huis, weekend ertussen. Mailtje over de vertraging wegens personeelstekort pas de eerstvolgende werkdag, oftewel de 2de dag nadat ik het in huis verwachte te hebben. Hond is ok, achteraf gezien was het verder absoluut geen ramp en het is een prima product. Had wel uitleg bij gemogen, moest het nu online opzoeken (lang leve youtube). Maar dat ligt meer aan de fabrikant van het product dan aan de verkoper natuurlijk. Erg goede prijs!!! Leuke lichtpen erbij als excuses voor het late verzenden. Dat vind ik heel erg vriendelijk, mooi lampje, geen idee wat ik ermee moet maar ziet er luxe uit in zn doosje op de kast. Ik verzin er nog wel wat mee. All in all een aanrader, maar gewoon ietwat ongelukkige timing en samenloop. Ik had graag iets eerder willen weten dat het waarschijnlijk niet op tijd zou kunnen komen want ik had speciaal hier besteld vanwege mijn haast en de beloofde snelle verzending. Daarom maar 4 sterren ipv 5.
TB
Tineke B.
Piershil
1 aug 2023

Meedenken!

Ik werd gebeld omdat ik waarschijnlijk het verkeerde artikel had besteld en ik was erfg blij dat ze daar meedenken want daardoorgeb ik nu een goede stethoscoop voor een redelijke prijs! Topservice dus!