Podobrace.nl

1.910 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.692 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

8 jul 2023
Product materiaal zorgde voor een allergische reactie. Beter beschrijven welk materiaal er wordt gebruikt.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u een allergische reactie van dit product krijgt. Uiteraard is het nog mogelijk om de brace te retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
1 okt 2023
Levering beloofd dag na bestelling, niet dus... Op zich geen probleem, maar dan ook niet beloven hé.
17 okt 2023
Dank voor het delen van uw ervaring. Inderdaad streven wij naar levering dezelfde of de volgende dag. We vinden het jammer om te vernemen dat dit niet is gelukt. Helaas hebben wij geen invloed op de werkwijze van de koerier, maar we zullen zeker contact opnemen om een klacht in te dienen. Onze excuses voor eventueel ongemak.
MB
marion b.
Kerkrade
14 jun 2023
de brace is onhandig en past in geen enkele schoen, tegengesteld aan wat Podobrace beweert
16 jun 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat u niet tevreden bent met de brace. Helemaal omdat we er altijd naar streven om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar retourneren is nooit een probleem, want bij Podobrace staat service namelijk altijd voorop. Wij zien graag uw retourzending tegemoet. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
9 sep 2023
Er is maar een maat en deze knelt bij mijn duim Dat ik iets dikkere vingers kan ik ook niks aandoen
12 sep 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet naar wens is. Uiteraard is het nog mogelijk om de brace te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Retourneren is altijd kosteloos bij Podobrace.
5 jul 2023
Goed advies, brace zelf aan de binnenkant na een week al versleten, zelf vastgenaaid.
7 jul 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de brace zo snel is versleten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij ontvangen graag een mail met wat foto's zodat wij deze naar de leverancier kunnen doorsturen. De brace zullen wij uiteraard voor u vervangen. Onze excuses voor het ongemak.
1 nov 2023
Moeilijk om hem alleen op de juiste plaats om te doen . Met hulp gaat het goed
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat het niet lukt om de brace alleen op de juiste plaats te krijgen. gelukkig dat dit met hulp wel lukt. Mocht u tips of advies willen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de website, chat of telefoon.
14 sep 2023
Kan niet veel zeggen erover, moet de kous terug sturen wegens veel te groot.
15 sep 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de kousen te groot zijn. Wij zien helaas geen order met kousen in ons systeem alleen een bestelling met halve gelzooltjes. Indien de kousen bij ons vandaan komen mogen deze uiteraard retour. u kunt met uw ordernummer een mail sturen naar info@podobrace.nl dan zullen wij een retourlabel naar u mailen. Wij zien uw reactie graag tegemoet!
10 sep 2023
een goeie beschrijving er bij hoe je de brace gemakkelijk aan kan doen.
12 sep 2023
Goedemiddag, helaas heeft de leverancier geen beschrijving bij dit product gedaan. Mocht u vragen hebben over het gebruik van de brace dan staat ons team klaar, wij zijn bereikbaar via de mail, chat en telefoon: 085-2010818
7 jul 2023
Levering prima. Maar kussen is snel minder dik en nek rol snel zacht
7 jul 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat het kussen zo snel al minder dik en de nekrol zo snel al zacht wordt. Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze oprechte excuses hiervoor. Mocht u een nieuw kussen willen ontvangen dan zien wij graag een mail met foto's van het kussen tegemoet. Uiteraard is het ook nog mogelijk om het kussen te retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.

pasvorm

de pasvorm aan de achterzijde, knieholte is niet comfortabel
31 okt 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat u niet tevreden bent met de kniebrace. Maar retourneren is nooit een probleem bij Podobrace. Wij hebben u een mail gestuurd met een retourlabel. Via de mail kunnen wij u ook een advies geven over een vervangende brace. Wij zien uw reactie graag tegemoet!
21 nov 2023

Testen.

Jammer dat je het niet eerst kunt testen of het wel werkt.
22 nov 2023
Bedankt voor uw review. Alle producten mogen gepast en uitgeprobeerd worden. Als deze niet naar wens zijn mogen deze altijd kosteloos geretourneerd worden. Wij hebben u een mail gestuurd met retourinstructies en zien uw reactie graag tegemoet!
3 dec 2023
De klittenband is gauw op en blijft aan je kleding hangen
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat het klittenband zo snel defect is geraakt. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet.
28 sep 2023
Goede pasvorm, heb na het dragen veel vocht in de knie
30 sep 2023
Bedankt voor uw review. Het is niet de bedoeling dat u van het dragen van de kniebrace vocht in de knie krijgt. Mocht u hierover advies willen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per mail (info@podobrace.nl) of telefonisch (085-2010818)
20 aug 2023
Voor korte afstanden binnenshuis goede ondersteuning
5 sep 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij zijn u ten alle tijden graag goed van dienst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Podobrace!
12 sep 2023
Goede levering. Kwaliteit product is redelijk
6 okt 2023
Na het dragen is het pijnlijk onder de oksel.
7 okt 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace onder de oksel pijnlijk is. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard retourneren. Wij hebben u een mail gestuurd!
Brace is lastig uit te doen en erg zweterig.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat u niet tevreden bent met de brace. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij hebben u een mail gestuurd met een alternatieve brace. Wij zien uw reactie graag tegemoet!
12 sep 2023
Kan er niet goed mee lopen. Erg glibberig.
12 sep 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet naar wens is. Uiteraard is het nog mogelijk om het product te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Retourneren is altijd kosteloos bij Podobrace.
Rondom de duim gaat de podobrace irriteren
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace irriteert bij de duim. onze excuses voor het ongemak. Uiteraard kunt u de brace nog naar ons retourneren. Wij hebben u een mail gestuurd met een suggestie voor alternatieve brace en de mogelijkheid om de brace naar ons te retourneren. Wij zien graag uw reactie tegemoet! Update: Bedankt voor uw mail dat u de brace niet wilt retourneren omdat u toch baat bij het product heeft en een manier heeft gevonden waardoor de brace minder irriteert. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
6 jul 2023
Is vrij dik, dus knelt het in de schoen
7 jul 2023
Wat spijtig dat het product knelt in de schoen. Helaas hebben wij deze maar in één dikte om de juiste demping te geven. Uiteraard is het ook mogelijk om deze te retourneren als u niet tevreden bent, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.