Podobrace.nl

1.940 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

19 jul 2023
Bestelling is goed en vlot gegaan en bezorgt. Geen op of aanmerkingen. Brace helaas te groot, dus retour. Meteen een maat kleiner besteld. Van de retour geen e-mail ontvangen, moest zelf na 14 dagen bellen en daarna volgde wel het retourbedrag. Minpuntje.
SNELLE LEVERING, GOEDE VERPAKKING
Vlotte levering, degelijke producten
snelle levering,duidelijke site

Beste ,Podobrace,

Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u blij bent met de bestelling. Inderdaad heeft u ervoor gekozen om achteraf te betalen met Riverty. Waar loopt u tegenaan met betalen met Riverty? Mocht u hierover vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij horen graag waarmee wij u kunnen helpen.
PV
Pola v.
Den Helder
Service!!!! Na zoekraken van pakketje. geen gezeur. Gelijk eenzelsde artikel opgestuurd. Uiteindelijk kwam 1ste pakket ook aan en ook dat werd per omgaande naar tevredenheid geregeld via klantenservice.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wij zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn!

Alles top

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen. Bij vragen, krijg je heel snel een antwoord op je vraag. Goede productkwaliteit.
2 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij vinden het jammer om te zien dat u ons beoordeelt met 3 sterren. Aangezien wij altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling, horen wij graag van u hoe we u alsnog tevreden kunnen stellen en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring. Neem gerust contact met ons op, wanneer het u uitkomt, om dit te bespreken.
Service
2 aug 2023
16 jul 2023
Fijne brace, geeft meer steun dan intapen. Voordien 6 wkn spalk = gips Wel vaak wassen . Ademt onvoldoende.
16 jul 2023
Super snelle levering van een goed product
HD
Hans D.
Nieuwehorne

Kneusje

Gevonden daar waar ik naar opzoek was.
15 jul 2023
Heel tevreden van de brace, juist jammer dat er wordt beloofd dat het product snel verstuurd zou worden...heb lang moeten wachten, een brace heb je direct nodig hé 😉
Voeg niets toe
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de kniebrace. Uiteraard is het nog mogelijk om deze bestelling te retourneren. Hier kunt u een retourlabel aanvragen: www.podobrace.nl/retour Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie uw factuur bij Riverty annuleren.

Goede website voor voetproblemen

Goede website met goede productinformatie, snelle levering en soepele retourafhandeling
Vlug en snel geleverd
14 jul 2023
Bestelling goed en direct geleverd.
14 jul 2023
Fijn om zonder hulp je steunkousen aan te trekken.