Podobrace.nl

1.793 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.574 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Goeie service
Bedankt voor uw beoordeling
Direct antwoord op een vraag in de chat
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Steun op de juist plaats om mijn enkel door stijve 'balijnen'. Weliswaar minder comfortable als elastische banden alleen.
Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
Duidelijk en snel bezorgd!
Antwoord van Podobrace.nl
Dank u wel voor uw positieve beoordeling!
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Goed product en ook goed advies gekregen vooraf. Daarna snel verzonden en ontvangen. Bedankt
Antwoord van Podobrace.nl
We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling
AP
Ann P.
Wildervank
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review!
Snelle verzending. Helaas was het product niet naar mijn verwachting dus retour gestuurd. Werd keurig op de hoogte gehouden waar mijn retourzending zich bevond en ook geld terug gestort zonder probleem. Mocht ik in de toekomst nog een keer een bestelling plaatsen dan zeker bij deze firma.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service!
GK
Gerard k.
capelle aan den ijssel
Word snel geleverd
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review!
Nvt
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling!
Doet wat het moet doen
Antwoord van Podobrace.nl
Dank u wel voor uw review!
Een beetje dun strooptocht met sok op. Verder prima
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de sok niet helemaal bevalt. Wist u dat wij een niet goed geld terug beleid hanteren? Mocht u niet tevreden zijn met de sok dan mag u deze kosteloos retourneren.
Bedankt voor uw beoordeling
Als een artikel is veranderd moeten ze dit meedelen in de tekst
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Helaas laat de leverancier ons niet altijd weten als zij een aanpassing bij het product hebben gemaakt. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben uw retourzending inmiddels ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen hebben over een andere brace dan kunt u contact met ons opnemen. Ons team bestaat uit enthousiaste professionals die u graag te woord staan om al uw vragen te beantwoorden. Ze zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en live-chat.

Het is te dik voor tussen kleine teen en volgende teen. Zonder schoeisel gast het maar met schoenen niet te dragen.

Het brac
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te horen dat het product niet naar wens is. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om het product te retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Binnen een week kapot

Binnen een week kapot
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat de hielsokken al defect zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling en zullen wij voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.