Podobrace.nl

1.777 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review!
BS
bronno S.
hoogvliet

Alles liep op rolletjes.

Retour rollator gekocht en afgehaald in Volendam alles liep op rolletjes
Antwoord van Podobrace.nl
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze service!
TR

een 10 voor jullie

1x zooltjes laten maken en bevielen niet. ook al een keer zijn er schoenen voor me gemaakt en bevielen ook niet. Deze zooltjes voelde al gelijk toen ik mijn schoenen aan deed heel goed aan. Heel fijn dat het nu eindelijk goed is. Bedankt podobrace
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve review, daar worden wij blij van.
Bedankt voor uw review!
Gebruik het al jaren met plezier

MISKOOP !!!

na 4 dagen waren beide gescheurd en dus onbruikbaatr . MISKOOP !!!
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig te lezen dat het product defect zijn geraakt, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard zit er garantie op het product en zullen wij dit voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
PS
peter s.
amsterdam
snelle en correcte levering
Bedankt voor uw review
Snel bezorgd, goed product.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling
MV
Marc V.
Sint-Gillis-Waas
Snelle correcte levering
Antwoord van Podobrace.nl
Dank u wel voor deze review
Bedankt voor uw beoordeling
veel minder pijn
Antwoord van Podobrace.nl
Wij zijn blij te lezen dat u baat heeft bij de brace. Bedankt voor uw beoordeling
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Makkelijk aan te doen, zit comfortabel. Wel nogal warm
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, fijn om te horen dat de kousen comfortabel zitten. Mochten ze erg warm zitten hebben wij de kousen ook met open teen: https://www.podobrace.nl/shop/product/dunimed-premium-comfort-steunkousen-tot-de-lies-open-teen/ Wellicht dat dit wat luchtiger aanvoelt.
Hele fijne webshop. Heb 2 keer wat besteld alleen was 1 artikel te groot. Ik heb het retour gestuurd zonder problemen en ook snel mijn geld terug ontvangen. Raad deze webshop te zeerste aan
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Snel bezorgt en goed product. Prima maattabel dus precies de juiste maat bestelt
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, dat stellen we zeer op prijs!
Hielspoor sok gekocht. Las er vele goede referenties over! Maar sok zakt af! En blijft niet heel de nacht zitten zeker niet als je draait
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de hielspoorsok, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Wij hebben inmiddels contact met u gehad en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Wij hopen dat wij aan de hand van uw review u toch hebben kunnen helpen en een positieve draai hebben kunnen geven aan uw ervaring met onze webshop.
Alles
17 apr 2024
Goede produkten en bestelling werd snel verzonden.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve review!
goede communicatie