Podobrace.nl

1.777 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

18 jun 2023
Veel keuze, nette prijs. Chagrijnige klantenservice, dacht niet mee. Had het idee dat ze niets extras over de producten kon vertellen dan wat ik op de site zelf kon lezen.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring met ons niet volledig naar tevredenheid is verlopen. Wij zullen daarom uw verbeterpunten opnemen, en zullen hier zeker mee aan de slag gaan! Wij hopen dat wij u in de toekomst alsnog mogen verwelkomen als klant, en dat wij tegen die tijd wel de hoogst mogelijke score kunnen behalen.
Op tijd en passend
17 jun 2023
Goede omschrijving van de producten snelle levering en communicatie
IH
17 jun 2023
Geen pijn meer door de brace.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Het doet ons goed te horen dat u geen pijn meer heeft door onze brace, hier doen wij het voor!
16 jun 2023
Goede producten, snelle correcte levering
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten. We zien u graag nog eens terug!
16 jun 2023
Snelle levering zoals vooraf aangegeven.
WG
W. G.
Haarlem
16 jun 2023
Gewoon gedaan wat moest: zooltjes opgestuurd.
Uitstekend materiaal
15 jun 2023
Beide zolen bevallen mij Snelle levering ook
MB
marion b.
Kerkrade
14 jun 2023
de brace is onhandig en past in geen enkele schoen, tegengesteld aan wat Podobrace beweert
16 jun 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat u niet tevreden bent met de brace. Helemaal omdat we er altijd naar streven om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar retourneren is nooit een probleem, want bij Podobrace staat service namelijk altijd voorop. Wij zien graag uw retourzending tegemoet. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
KZ
Klaas Z.
Marken
14 jun 2023

Kwaliteit voor redelijke prijs.

Kwaliteitsproducten voor een redelijke prijs. Na bestellen direct de volgende dag geleverd.

Snelle tevering

Snel
14 jun 2023
Artikel op tijd geleverd, maar met produktiefoutje. Per ommegaande een nieuw geleverd gekregen.
RR
ruud R.
Hellevoetsluis§
14 jun 2023
snelle en op tijd geleverd