Podobrace.nl

1.940 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

HS
hcj s.
boornzwaag
Snelheid
JV
José v.
Tilburg
zit goed om de knie, geeft voldoende steun en bestaat uit heel prettig materiaal . Bovendien vlotte afhandeling
RV
Riet V.
Munstergeleen
Verkeerde maat
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Hebben wij de verkeerde maat naar u verstuurd dan ontvangen wij graag een mail op info@podobrace.nl met een foto van de verkeerde zolen dan zullen wij dit uiteraard direct voor u oplossen. Heeft u per abuis de verkeerde maat besteld dn kunt u deze kosteloos retourneren en een andere maat kunt u opnieuw bestellen.
9 jul 2023
De snelle reactie op mijn vraag per mail
Het is goed product
Goede pasvorm.
AV
Adrie V.
Alphen aan den Rijn
9 jul 2023
Snelle levering. Goede prijs/ kwaliteit verhouding
9 jul 2023
Ik had een goedkoper model polsbrace besteld . Maar kreeg 2 verschillende modellen. Heb deze terug gestuurd en mijn betaling is terug. Ik heb nu het duurder model . Heb mijn oude brace bij de schoenmaker laten repareren. Kan ik de nieuwe nog even uitstellen.
GB
G B.
IJzendijke. niederlande
KS
Karin S.
Strijen
9 jul 2023
Steunzolen en compressie sokken aangeschaft, deze gebruik ik dagelijks en bevallen prima.
9 jul 2023
goede uitleg het artikel. Snelle levering
9 jul 2023
Nette service en overzichtelijk site👍🏼
8 jul 2023
Volgende keer alle onderdelen meeleveren , geen bouten en of moeren vergeten en betere gebruiksaanwijzing maken en meeleveren
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u niet alle onderdelen heeft ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard mag dit niet gebeuren en zullen wij ook zeker voor u oplossen. Graag horen wij via info@podobrace.nl welke onderdelen u mist zodat wij deze naar u kunnen nasturen.

Topservice!

Nadat ik een polsbrace had besteld, had het DHL ophaalpunt problemen met uitlevering, waardoor ik mijn pakketje niet kreeg. Na contact met Probrace hebben ze gelijk een nieuwe naar mijn huisadres gestuurd en een onderzoek bij DHL gestart.
JV
jeanine v.
gingelom
8 jul 2023

ik geef zeker een 5 , want ben heel tevreden met het resultaat . zijn licht en gemakkelijk in mijn wandelschoenen voor mijn holle voeten

de zolen werden voorgeschreven door dr.boonen , en ze geven nu al het resultaat zoals ik verwachte .
8 jul 2023
Product materiaal zorgde voor een allergische reactie. Beter beschrijven welk materiaal er wordt gebruikt.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u een allergische reactie van dit product krijgt. Uiteraard is het nog mogelijk om de brace te retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.