Podobrace.nl

1.940 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

28 jun 2023
Snelle levering en goede prijs/kwaliteit !
JV
Jelle v.
Sassenheim
28 jun 2023
Winkel en service zijn goed, beschrijving bij producten kloppen niet altijd, maar over het algemeen goed.
30 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Mocht er een beschrijving niet kloppen dan horen wij dit graag zodat wij dit kunnen aanpassen.
Het was helemaal goed
HB
Henk B.
Zuidlaren
28 jun 2023
levering op tijd en correct en goede info op site
27 jun 2023
Bedankt, de levering van de bestelling is op tijd
KJ
27 jun 2023
het besteld artikel was er all de voldende dag
HK
Henk K.
Den Ham
27 jun 2023
Prima product , gemakkelijk te bestellen op overzichtelijke site en supersnel geleverd👍
27 jun 2023
Vlotte bezorging. Goede prijs/kwaliteits verhouding. En dank voor de attentie bij mijn bestelling.
Goede steun
26 jun 2023
Snelle en goede levering en snelle beantwoording van email.
JP
26 jun 2023
Ik vind het product goed alleen ik zou het fijner vinden als de heffer van elastiek was ivm auto rijden
30 jun 2023
Goedemiddag, de volgende brace heeft een elastieken bevestiging: https://www.podobrace.nl/shop/product/orliman-boxia-klompvoet-orthese/ Per individu verschilt het of u mag autorijden met een klapvoet. Wij adviseren om dit altijd eerst met uw arts te bespreken.
26 jun 2023
Snel verstuurd. Ik heb een duim/polsbrace gekocht. Ik heb er een goede steun aan.
26 jun 2023
De siliconen hiel sokken zijn een geniaal product.
26 jun 2023
Gisteren besteld, vandaag bezorgd. Heeeeel erg fijn! Goede kwaliteit.
CH
Chritina H.
Doorwerth
26 jun 2023
Prima service en snelle levering
26 jun 2023
Podobrace is super betrouwbaar. Levert conform afspraak én tijdig. Voor ons geen andere!
30 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
DS
Dirk S.
Maarssen
26 jun 2023
Makkelijk om zelf de steunkousen om te dien