Podobrace.nl

1.811 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.592 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

De sokken geven geen enkele verlichting van de neuropathie klachten
3 feb 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen dat de sokken niet naar wens zijn. Het is uiteraard geen probleem om een product te retourneren want bij Podobrace staat service altijd voorop. En mocht u advies willen dan staat ons team ook graag voor u klaar.
18 feb 2024
heel trage terugbetaling van retours!
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wij hebben direct uw bestelling nagekeken en zien dat wij uw retour nog niet hebben ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd en zullen dit uiteraard voor u oplossen. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet!
Deugd voor geen meter
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat de wandelstok niet naar wens is. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie op onze mail. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet
niets ontvangen
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien dat PostNL wel aangeeft dat dit bezorgd is. Wij zullen direct een onderzoek starten een dit voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen
24 feb 2024
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling
20 jan 2024

niet wat ik verwacht…

Omschrijving van producten was niet wat ik ervan had verwacht, zo wat een compressie sport legging die thermo zou zijn, een hele dunne legging geen thermo , en absoluut geen stevigheid , ik zocht juist een compressie legging na mijn buikoperatie, maar deze ging toch retour, het proces duurde wel even, maar heb mijn aankoopbedrag terug gehad De compressie sokken waren wel naar wens en doen hun werk, alleen door de wat stugge naden had ik blaren!!
17 feb 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat spijtig dat de compressie broek niet de benodigde ondersteuning biedt. We vinden het fijn om te vernemen dat de sokken wel naar wens zijn en dat u hier baat bij heeft. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
21 jan 2024
Brace is voor mij niet te dragen. De stukken tussen de tenen zijn veel te dik; veroorzaakt pijn en een tegennatuurlijke houding vd tenen. Bovendien worden de grote teen en de kleine compleet afgeklemd. Principe vd vorm is denk ik goed maar de brace moet individueel gemaakt worden. Materiaal is voortreffelijk. Retourservice idem.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat de tenenspreider niet naar wens was. Wij hebben inmiddels uw bestelling retour en uw aankoopbedrag teruggestort. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren. Op uw bankafschrift wordt de bijschrijving vermeld onder: MultiSafePay by Podobrace.

Werk aan de winkel

Waarom zetten jullie dat iets in voorraad is als dat niet zo is. Duimbrace rechts besteld sedert 12 januari 2024 vandaag 24 januari 2024 nog steeds geen duimbrace. Sorry dit is geen service, als ikzelf niet informeer hoor ik niets van jullie.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Inderdaad hebben wij de nieuwe lichting nog niet mogen ontvangen. Onze oprechte excuses dat wij u hier niet verder van op de hoogte hebben gehouden. Wij hebben u een mail gestuurd met een alternatief product. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Fijn dat wij u een alternatief product hebben kunnen aanbieden die direct leverbaar was. Wij hopen dat deze brace naar wens is!
BE
Be E.
Doetinchem
Bovenkant rits irriteert op de huid misschien handig om er een extra stukje stof aan te maken zodat de rits sluiting niet direct op de huid komt. De rits is wel handig met aan en uittrekken.

Goede service m.b.t. terugsturen.

Helaas beviel de bestelde kruk niet goed, te hard. Maar de service van podobrace is prima, we konden de kruk makkelijk terug sturen en ik neem aan dat de terugbetaling ook vlot verloopt.

Scheuren

Levering was prima, het product bevalt minder; de duim brace is binnen veertien dagen al serieus aan het slijten, de klittenband bevestiging is aan het scheuren. Zonde van mijn €50…
Je hoeft maar op een plaats van je been te meten, dan kom ik op een maat S uit. mijn kuit blijkt veel breder te zijn. dus paste de braze niet. helaas. gr.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet past. Helaas komt het weleens voor dat het even zoeken is naar de juiste brace omdat ieder been anders is. Vandaar dat alle producten kosteloos geretourneerd mogen worden. Wij hebben uw retourzending vorige week ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen hebben voor een andere kniebrace dan is ons team bereikbaar via de mail, telefoon en de chat!

Helaas dit keer een minder advies ontvangen.

Helaas geen juist advies gekregen over een aan te schaffen Brace waardoor ik deze retour moest sturen. Wel netjes en snel geld terug ontvangen.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat de brace niet aan uw wensen voldeed. Soms is het even zoeken naar de juiste brace. Mocht u advies willen over een andere brace dan staat ons team altijd voor u klaar. Uw retourzending hebben wij inderdaad al ontvangen en teruggestort. Alle producten mogen even uitgeprobeerd worden en kosteloos geretourneerd, zo krijgt iedereen de kans om de juiste brace te vinden die bij hen past.
21 jan 2024
Het is waarschijnlijk niet jullie schuld. Het is toch een impuls aankoop voor mij. Deze is te stug om te gebruiken tijdens hardlopen.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet naar wens is. uiteraard heeft u de mogelijkheid om de brace te retourneren. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet!
Bestelling nog steeds niet binnen helaas. Geen communicatie spontaan vanuit het bedrijf. We moeten hier zelf achter aan. Erg jammer
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, onze oprechte excuses voor deze vertraging. Helaas is uw bestelling nog incompleet maar wij zullen alvast 1 deel ervan versturen.
HV
H.M.M. V.
Middelharnis

Waardeloze sokken

Deze sokken zijn waardeloos zonde van mijn geld, ik heb bij skafit ook sokken gekocht tegen wintertenen en die bevallen prima
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat u geen baat heeft bij onze sokken, onze oprechte excuses hiervoor. Bij ons heeft u altijd de gelegenheid om een product uit te proberen, mocht het product niet naar wens zijn dan mag u deze kosteloos retourneren, ook bij deze sokken. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet! Update: Helaas hebben wij nog geen reactie van u ontvangen.
De podobrace krult op. Geheel krult op achter mijn tenen.
Slechte kwaliteit en veel te slap en klein
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de sokken, onze oprechte excuses hiervoor. Alle producten mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden als u niet tevreden bent. Wij zien dat deze bestelling ouder is dan 14 dagen. Wij hebben een mail naar u gestuurd zodat wij u tegemoet kunnen komen.
Betere ondersteuning op drukpunten
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent en op zoek bent naar betere ondersteuning op drukpunten. De brace die u heeft is een brace voor lichte klachten met beschermingsniveau 1. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard kosteloos retourneren. Alle producten mogen gepast en uitgeprobeerd worden en weer geretourneerd als de producten niet naar wens zijn. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update na mailcontact: Fijn om te horen dat u een manier heeft gevonden waardoor u betere ondersteuning van de brace krijgt!
Ingewikkeld vóór aan te doen.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat u de brace niet gemakkelijk aankrijgt. Bij de meeste producten op onze website hebben wij een filmpje of foto's geplaatst zodat u kunt zien hoe de brace aangebracht moet worden. Wij hebben u een mail gestuurd met het filmpje, mocht u na het zien van het filmpje nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag.