Podobrace.nl

1.910 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.692 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Maat L was te groot, maat M te klein
je hebt geen garantie niets wordt gedaan om het op te lossen, Ik heb regelmatig wat gekocht, maar nu stop ik daar echt mee. de omschrijving van het artikel klop totaal niet.

Levering niet op tijd

Levering zelfde dag gekozen en betaald. Zending keam drie dagen later. Ondanks mail geen restitutie van de verzending. Niet best. Product is okay.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat uw bestelling 3 dagen te laat is aangekomen. Volgens onze gegevens is uw bestelling 3 mei geleverd in plaats van 2 mei. Wij hebben een mail van u ontvangen en deze ook beantwoord. Helaas hebben wij hier niets meer op vernomen. Wij hebben u naar aanleiding van deze review een mail gestuurd met een tegemoetkoming. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
KR
Kim R.
Den Haag
Veel te groot voor mij. Heb verschillende maaten nodig. Plus, en dit irriterende me, gemaakt in China! Had net zo goed rechtstreeks uit hun kunnen kopen voor minder dan de helft!
Antwoord van Podobrace.nl
Leveringstijd optimaal Prijs aan de hoge kant
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Om van onze kortingen te profiteren kunt u zich abonneren op onze nieuwsbrief, wij versturen regelmatig een kortingscode die u bij het afrekenen kunt gebruiken voor extra korting!

retour duurt lang

retour is nog niet verwerkt en krijg geen mailtje van verzending
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een beoordeling achter te laten. We hebben uw gegevens nagekeken en zien inderdaad dat deze is aangekomen, maar nog niet is verwerkt. Dit kan altijd nog enkele dagen duren, maar om u tegemoet te komen heeft onze financiële afdeling alvast het aankoopbedrag teruggestort. Wij hopen u hiermee in ieder geval optimaal van dienst te zijn geweest en als u verder nog vragen heeft, aarzel dan vooral niet om ons te mailen of te bellen zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Hetvleveren van de zaken is niet conform de toezegging op de website
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We vinden het jammer om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent en nemen graag kennis over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Onze excuses als dit ook maar enigszins een andere indruk heeft gewekt. Podobrace wil juist graag alle mensen zo goed mogelijk van dienst zijn en we doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.
De Heel Gelcup schemert vrij snel na 3 x gebruik
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor deze beoordeling en wat spijtig om te vernemen dat de sokjes defect zijn geraakt. Dit is zeker niet de bedoeling. We zien dat er inmiddels contact is geweest via de mail en dat we een nieuw paar gelsokken voor u hebben verwerkt. Hopelijk zullen deze goed bevallen!
Boven op de schouder geeft het weinig geeft het weinig steun .
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: bedankt voor uw mail, wij zijn blij te horen dat u de brace toch in gebruik heeft genomen en de brace niet retour zal sturen.
AM
André M.
Hoeilaart
Podibrace besteld en nog steeds niet ontvangen onder voorwendsel systeemfout provider, wat dat ook moge betekenen. Ligt de fout echt bij provider of is men me hier een blaasje aan het wijsmaken. Feed back heel summier en ongeloofwaardig....
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over uw ervaring bij ons. We vinden het zelf ook enorm spijtig dat wij niet aan de leverbelofte konden voldoen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben inmiddels de nieuwe lichting binnen en uw bestelling is verzonden. Als het goed is heeft u een track en trace ontvangen via de mail zodat u uw bestelling kunt volgen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
niet zeggen voor 23.59 uur besteld volgende dag in huis. Wacht nu al 10 dagen
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zien dat u heeft gekozen voor een product met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen zoals aangegeven op de website. Helaas heeft deze levering inderdaad vertraging opgelopen, onze oprechte excuses hiervoor. Deze levering is inmiddels ontvangen in ons magazijn en uw bestelling is daarna direct verstuurd, een verzendbericht is reeds verstuurd via de mail waarmee u uw bestelling kunt volgen
MD
3 mei 2024
bestelling geplaatst voor een knie-brace , na 3 dagen mail gekregen dat het artikel er nog niet was, en na een week nog niks gehoord
3 mei 2024
Bedankt voor uw review. Inderdaad heeft uw bestelling vertraging opgelopen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd om u tegemoet te komen en u een alternatief te bieden. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
3 mei 2024

Producten op de site beschikbaar?

Producten op de site beschikbaar. Uiteindelijk krijg je bericht dat het niet op voorraad is. Kan gebeuren. Week later nog niets. Weer mailen. Krijg korting deze wordt niet betaald. Weer bellen. Ze maken her in orde. Dat klopt maar ik wacht nog steeds op mijn brac
1 mei 2024
1 mei 2024
Goedemiddag, wij vinden het spijtig te zien dat u ons beoordeeld meet 3 sterren. Wij hebben u een mail gestuurd mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen. Wij zien met belangstelling uw reactie tegemoet
29 apr 2024
Jammer dat jullie niet vermeld hebben dat het bestelde een lange levertijd had En dat ik hier achteraan moest bellen
3 mei 2024
Bedankt voor uw review. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hopen dat de brace ondanks de vertraging u toch bevalt. Mocht u nog vragen hebben dan staat ons team voor u klaar.
25 apr 2024
Leek niet op de foto op de website. Materiaal dik en lomp.
26 apr 2024
Hartelijk dank voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product. Wij zien dat u uw bestelling inmiddels heeft geretourneerd. Deze hebben wij ontvangen en binnen enkele dagen zult u uw aankoopbedrag ontvangen op uw rekening. Mochten wij u nog kunnen adviseren over een andere brace, dan vernemen wij dit graag.
23 apr 2024
Zit primamaar had het graag iets strakker gehad Ligt aan mij, niet aan het product
24 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de enkelbrace, onze oprechte excuses hiervoor. De brace hoort wel goed aan te sluiten om de enkel om de juiste compressie te bieden. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet!
21 apr 2024
Een beetje dun strooptocht met sok op. Verder prima
22 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de sok niet helemaal bevalt. Wist u dat wij een niet goed geld terug beleid hanteren? Mocht u niet tevreden zijn met de sok dan mag u deze kosteloos retourneren.
21 apr 2024
Als een artikel is veranderd moeten ze dit meedelen in de tekst
22 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Helaas laat de leverancier ons niet altijd weten als zij een aanpassing bij het product hebben gemaakt. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben uw retourzending inmiddels ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen hebben over een andere brace dan kunt u contact met ons opnemen. Ons team bestaat uit enthousiaste professionals die u graag te woord staan om al uw vragen te beantwoorden. Ze zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en live-chat.

Binnen een week kapot

Binnen een week kapot
22 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat de hielsokken al defect zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling en zullen wij voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.