Podobrace.nl

1.777 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

De levering ging goed maar het artikel werkt niet.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Het is te dik voor tussen kleine teen en volgende teen. Zonder schoeisel gast het maar met schoenen niet te dragen.

Het brac
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te horen dat het product niet naar wens is. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om het product te retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

MISKOOP !!!

na 4 dagen waren beide gescheurd en dus onbruikbaatr . MISKOOP !!!
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig te lezen dat het product defect zijn geraakt, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard zit er garantie op het product en zullen wij dit voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Hielspoor sok gekocht. Las er vele goede referenties over! Maar sok zakt af! En blijft niet heel de nacht zitten zeker niet als je draait
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de hielspoorsok, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Wij hebben inmiddels contact met u gehad en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Wij hopen dat wij aan de hand van uw review u toch hebben kunnen helpen en een positieve draai hebben kunnen geven aan uw ervaring met onze webshop.
16 apr 2024
Zeer lange levering ,en zeer late communicatie van probrace en de desbetreffende leverancier niet ok.
16 apr 2024
Goedemiddag, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zien dat u een product met een langere levertijd had besteld. Toen de levertermijn verstreken was hebben wij u een mail gestuurd dat de levering vertraagd was en of u hierop kon wachten. Onze excuses dat u niet tevreden bent met onze service. Wij hopen dat u ondanks alles toch tevreden bent met de brace. Met vriendelijke groet team Podobrace
17 apr 2024
Wij vinden spijtig te zien dat u ons beoordeelt met 2 sterren. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag.
13 apr 2024
Eerste zending gelijk kapot. Nieuwe gekregen, moet nog zien hoe lang die meegaan.
Antwoord van Podobrace.nl
Mocht het artikel nogmaals defect gaan dan horen wij dit uiteraard graag en zullen dit dan ook direct voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Geen goede beschrijving en daardoor het verkeerde besteld
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat u de verkeerde brace heeft besteld aan de hand van onze website, onze oprechte excuses hiervoor. Wij waarderen uw feedback. Wij hebben u een mail gestuurd en zien met belangstelling uw rectie tegemoet.
7 apr 2024
Zogenaamd een compressielegging gekocht wat alles behalve lijkt op compressie. Teleurstellende aankoop ,onjuiste beschrijving.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat ontzettend spijtig dat u niet tevreden bent met de compressiebroek. Uiteraard is het geen probleem om de broek naar ons te retourneren, wij hanteren namelijk een niet goed geld terug . Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening na ontvangst van uw retourzending. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
7 apr 2024
Helaas helpt de brace niet voor mijn pijnlijke knieen bij t lipen
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u geen baat heeft bij de brace. Wist u dat alle producten die niet naar wens zijn kosteloos geretourneerd mogen worden? Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
31 mrt 2024
Geleverde binnen zolen waren te klein. Maat 46 besteld zelfde maat als de schoenen. Maar bij het passen bleek dat ik maat 47 had moeten bestellen. Vreemde zaak.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat u niet de juiste maat heeft van de gelzolen, onze oprechte excuses voor het ongemak. Zoals aangegeven op de website raden wij bij alle zolen aan om de bestaande zool uit de schoen te nemen en daarvan de lengte op te meten. U kunt vervolgens de lengte aflezen in de tabel onderaan de pagina. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid en alle producten mogen dan ook kosteloos geretourneerd worden. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Bestelling nooit ontvangen en pas na zelf er achter aan te gaan bleek het niet verstuurd te zijn. Afgesproken te wachten echter na ruime week nog niets. Nu geld terug gevraagd.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wij vinden het enorm spijtig dat wij niet aan de leverafspraak konden voldoen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben inmiddels uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
Kwaliteit is niet goed, bandjes laten snel los en een onhandig systeen
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de brace defect is geraakt, onze oprechte excuses hiervoor. Dit mag niet zo snel gebeuren en zullen wij uiteraard voor u oplossen. Op al onze producten zit namelijk garantie. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update: Wij hebben inmiddels een nieuwe brace naar u verstuurd. Wij hopen u hiermee optimaal van dienst te zijn geweest.
19 mrt 2024
Het product dat ik had besteld was niet goed (verkeerde onderdelen). De klantenservice was niet erg vriendelijk en ik heb betaald voor de retour, wat vervolgens niet werkte (geen label). Dus al met al; zeer teleurstellend.
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen. We hebben uw gegevens nagekeken en zien inderdaad dat uw bestelling als retour is verwerkt en het aankoopbedrag is inmiddels teruggestort. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u zelf voor de retourzending betaald. Kunt u wellicht een foto van het aankoopbewijs naar info@podobrace.nl onder vermelding van uw ordernummer mailen? We helpen u graag om dit op te lossen.
Polsbrace, de naden laten na 2 weken dragen al los. Slechte kwaliteit. Zonde geld
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat de brace defect is, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard mag dit niet zo snel gebeuren en wij zullen dit dan ook voor u oplossen. Op onze braces zit namelijk garantie. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij willen dit graag voor u oplossen en zien graag uw reactie tegemoet.
Zit veel te strak en knelt af
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat het product afknelt. Bij Podobrace staat de klant voorop dus als een product niet naar wens is mag u deze kosteloos naar ons retourneren. Wij zullen dan uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen
De maat van het product is veel te groot. Waarom niet in meerdere maten te verkrijgen. Product prullenbak. Weg gegooid geld.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat het product niet past. Zoals wij aangeven op onze website mag u de producten weer retourneren als deze niet naar wens zijn. Wij hebben u een mail gestuurd om u tegemoet te komen. Wij zien graag uw reactie tegemoet
Gladiator Sports Patellabrace Heeft een plastiek stukje zitten in de band aan te trekken. Kunnen ze beter vermelden dit schuurt aan de zijkant aan je blote beren en geeft dan een wind door wrijving.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat de patellabrace schuurt, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard mogen producten die niet naar wens zijn geretourneerd worden. Mocht u advies willen over een alternatieve brace dan staat ons team voor u klaar. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Bedankt voor uw reactie, wij hebben uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening en hopen u hiermee optimaal van dienst te zijn geweest.
Ik heb pijn aan de hallux valgus. Is ook rood. Als ik de brede aandoe wordt het nog erger.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig om te vernemen dat u zoveel pijn heeft aan de hallux valgus. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Wij zijn blij dat wij tot een oplossing zijn gekomen!