Podobrace.nl

1.777 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Tijd te kort om het product te beoordelen op zijn werking. Klittenbandjes passen net, maar ongetwijfeld voor velen te kort.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u advies willen hebben over de bevestiging van het product dan horen wij dat uiteraard graag
Jammer dat jullie niet vermeld hebben dat het bestelde een lange levertijd had En dat ik hier achteraan moest bellen
ik had de sok groter verwacht en dat deze toch wat meer steun zou bieden , na een goeie week scheurtje in de gel...
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat er al een scheurtje in het gel zit van de sok, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard zit hier nog garantie op en zullen wij direct voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Zit primamaar had het graag iets strakker gehad Ligt aan mij, niet aan het product
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de enkelbrace, onze oprechte excuses hiervoor. De brace hoort wel goed aan te sluiten om de enkel om de juiste compressie te bieden. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet!
Leek niet op de foto op de website. Materiaal dik en lomp.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product. Wij zien dat u uw bestelling inmiddels heeft geretourneerd. Deze hebben wij ontvangen en binnen enkele dagen zult u uw aankoopbedrag ontvangen op uw rekening. Mochten wij u nog kunnen adviseren over een andere brace, dan vernemen wij dit graag.
Een beetje dun strooptocht met sok op. Verder prima
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de sok niet helemaal bevalt. Wist u dat wij een niet goed geld terug beleid hanteren? Mocht u niet tevreden zijn met de sok dan mag u deze kosteloos retourneren.
13 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn en ook in de toekomst staan we altijd voor u klaar.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wij vinden het spijtig om te zien dat u ons beoordeelt met 3 sterren. Omdat wij streven naar de hoogst mogelijke service vernemen wij graag of wij nog wat voor u kunnen betekenen.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te zien dat het product niet naar wens is. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om het product te retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Hielspoor sok gekocht. Las er vele goede referenties over! Maar sok zakt af! En blijft niet heel de nacht zitten zeker niet als je draait
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de hielspoorsok, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Wij hebben inmiddels contact met u gehad en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Wij hopen dat wij aan de hand van uw review u toch hebben kunnen helpen en een positieve draai hebben kunnen geven aan uw ervaring met onze webshop.
7 apr 2024
Zogenaamd een compressielegging gekocht wat alles behalve lijkt op compressie. Teleurstellende aankoop ,onjuiste beschrijving.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat ontzettend spijtig dat u niet tevreden bent met de compressiebroek. Uiteraard is het geen probleem om de broek naar ons te retourneren, wij hanteren namelijk een niet goed geld terug . Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening na ontvangst van uw retourzending. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
16 apr 2024
Zeer lange levering ,en zeer late communicatie van probrace en de desbetreffende leverancier niet ok.
16 apr 2024
Goedemiddag, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zien dat u een product met een langere levertijd had besteld. Toen de levertermijn verstreken was hebben wij u een mail gestuurd dat de levering vertraagd was en of u hierop kon wachten. Onze excuses dat u niet tevreden bent met onze service. Wij hopen dat u ondanks alles toch tevreden bent met de brace. Met vriendelijke groet team Podobrace
13 apr 2024
Eerste zending gelijk kapot. Nieuwe gekregen, moet nog zien hoe lang die meegaan.
Antwoord van Podobrace.nl
Mocht het artikel nogmaals defect gaan dan horen wij dit uiteraard graag en zullen dit dan ook direct voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

MISKOOP !!!

na 4 dagen waren beide gescheurd en dus onbruikbaatr . MISKOOP !!!
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig te lezen dat het product defect zijn geraakt, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard zit er garantie op het product en zullen wij dit voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
7 apr 2024
Helaas helpt de brace niet voor mijn pijnlijke knieen bij t lipen
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u geen baat heeft bij de brace. Wist u dat alle producten die niet naar wens zijn kosteloos geretourneerd mogen worden? Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Geen goede beschrijving en daardoor het verkeerde besteld
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat u de verkeerde brace heeft besteld aan de hand van onze website, onze oprechte excuses hiervoor. Wij waarderen uw feedback. Wij hebben u een mail gestuurd en zien met belangstelling uw rectie tegemoet.
De levering ging goed maar het artikel werkt niet.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Het is te dik voor tussen kleine teen en volgende teen. Zonder schoeisel gast het maar met schoenen niet te dragen.

Het brac
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te horen dat het product niet naar wens is. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om het product te retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
17 apr 2024
Wij vinden spijtig te zien dat u ons beoordeelt met 2 sterren. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag.
JS
Joke S.
Hoegaarden

Mijn speciale band

De band op zich is wel een goed idee maar door de bepaalde stof waardoor die gemaakt is blijft die niet goed op zijn plaats zitten. Verschuift heel veel waardoor de steunpunten natuurlijk niet meer op de plaats blijven zitten. ik heb nog een band die veel steviger is van materiaal en die voelt goed aan door het feit dat alle steun en drukpunten op zijn plaats blijven zitten. Beide zijn goed bruikbaar maar de ene is beter dan de andere. Zorg ervoor dat die gemaakt worden door een stof die niet constant zit te verschuiven op de huid.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor de feedback. Dit wordt heel erg gewaardeerd. Alle producten mogen uitgeprobeerd worden, mocht u de brace willen retourneren dan kan dat uiteraard. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet!