Podobrace.nl

1.777 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

het klittebandje blijft niet zitten. Ben nu aan het hannesen met leukoplast om het bandje vast te krijgen. Om de dag heb ik nieuw leukoplast nodig terwijl de brace niet vochtig wordt.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat het klittenband niet meer plakt, onze oprechte excuses hiervoor. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij zullen dit dan uiteraard voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie graag tegemoet! Update: Bedankt voor uw reactie op onze mail, wij hebben u een nieuwe vingerspalk gestuurd.
3 feb 2024
Ik vind het niet lekker zitten, heb het 2x geprobeerd, zit ook iets echt een gebruiksaanwijzing bij. Nee ik heb wel spijt van mijn aankoop die ik nu niet gebruik.
3 feb 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen. Uiteraard is het geen probleem om uw bestelling te retourneren. Onze financiële afdeling zal gelijk het volledige bedrag op uw rekening terugstorten, zodra de retourzending is verwerkt.
18 feb 2024
heel trage terugbetaling van retours!
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wij hebben direct uw bestelling nagekeken en zien dat wij uw retour nog niet hebben ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd en zullen dit uiteraard voor u oplossen. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet!
24 feb 2024
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling
20 jan 2024

niet wat ik verwacht…

Omschrijving van producten was niet wat ik ervan had verwacht, zo wat een compressie sport legging die thermo zou zijn, een hele dunne legging geen thermo , en absoluut geen stevigheid , ik zocht juist een compressie legging na mijn buikoperatie, maar deze ging toch retour, het proces duurde wel even, maar heb mijn aankoopbedrag terug gehad De compressie sokken waren wel naar wens en doen hun werk, alleen door de wat stugge naden had ik blaren!!
17 feb 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat spijtig dat de compressie broek niet de benodigde ondersteuning biedt. We vinden het fijn om te vernemen dat de sokken wel naar wens zijn en dat u hier baat bij heeft. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
21 jan 2024
Brace is voor mij niet te dragen. De stukken tussen de tenen zijn veel te dik; veroorzaakt pijn en een tegennatuurlijke houding vd tenen. Bovendien worden de grote teen en de kleine compleet afgeklemd. Principe vd vorm is denk ik goed maar de brace moet individueel gemaakt worden. Materiaal is voortreffelijk. Retourservice idem.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat de tenenspreider niet naar wens was. Wij hebben inmiddels uw bestelling retour en uw aankoopbedrag teruggestort. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren. Op uw bankafschrift wordt de bijschrijving vermeld onder: MultiSafePay by Podobrace.
BE
Be E.
Doetinchem
Bovenkant rits irriteert op de huid misschien handig om er een extra stukje stof aan te maken zodat de rits sluiting niet direct op de huid komt. De rits is wel handig met aan en uittrekken.

Goede service m.b.t. terugsturen.

Helaas beviel de bestelde kruk niet goed, te hard. Maar de service van podobrace is prima, we konden de kruk makkelijk terug sturen en ik neem aan dat de terugbetaling ook vlot verloopt.

Scheuren

Levering was prima, het product bevalt minder; de duim brace is binnen veertien dagen al serieus aan het slijten, de klittenband bevestiging is aan het scheuren. Zonde van mijn €50…

Helaas dit keer een minder advies ontvangen.

Helaas geen juist advies gekregen over een aan te schaffen Brace waardoor ik deze retour moest sturen. Wel netjes en snel geld terug ontvangen.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat de brace niet aan uw wensen voldeed. Soms is het even zoeken naar de juiste brace. Mocht u advies willen over een andere brace dan staat ons team altijd voor u klaar. Uw retourzending hebben wij inderdaad al ontvangen en teruggestort. Alle producten mogen even uitgeprobeerd worden en kosteloos geretourneerd, zo krijgt iedereen de kans om de juiste brace te vinden die bij hen past.
Ingewikkeld vóór aan te doen.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat u de brace niet gemakkelijk aankrijgt. Bij de meeste producten op onze website hebben wij een filmpje of foto's geplaatst zodat u kunt zien hoe de brace aangebracht moet worden. Wij hebben u een mail gestuurd met het filmpje, mocht u na het zien van het filmpje nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring, dat waarderen we enorm!
Verzending was goed en op tijd, helaas staat er dat je 14 dagen mag proberen en gratis retourneren. Als je dan gaat retourneren staat er dat het niet gebruikt mag worden en geen gebruik sporen mag hebben. Maar hoe kan je iets proberen zonder dat er toch enig gebruik spoor te zien is ? Ik ga het wel terug sturen en hoop op een goede afloop met geld terug. Het heeft namelijk niet geholpen .
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Uiteraard mogen producten die uitgeprobeerd zijn retour gestuurd worden. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
HT
Hanke T.
UTRECHT
1 jun 2023

Favoriete steunkousen niet meer verkrijgbaar

Sinds een aantal jaren koop ik bij u steunkousen. Eerst waren die van het merk Novamed en die waren prima. Nu zijn die niet meer in mijn maat verkrijgbaar en kan ik steunkousen van Dunimed bestellen. Maar die geven minder steun en blijven minder goed zitten, zakken af tijdens het lopen. Ik begrijp niet goed waarom Novamed niet meer verkrijgbaar is in alle maten.
5 jun 2023
Goedemorgen, helaas zijn de steunkousen niet meer leverbaar en hebben wij nu de kousen van Dunimed. Dunimed hanteert een andere maatvoering, heeft u uw maten opnieuw opgemeten en in de maattabel bekeken in welke maat u valt? Mochten de kousen niet goed zitten dan mag u deze uiteraard kosteloos retourneren. Als u advies wilt over de maat dan kunt u contact met ons opnemen zodat één van one medewerkers u hierbij kunt helpen.
Medium gekocht op basis van de breedte van mijn handen, maar de lengte van de vingers van de handschoenen is te lang voor mijn vingers, waardoor ik mijn topjes nauwelijks kan buigen en het typen ermee op mijn laptop bijna niet gaat. Daarnaast bevalt de antislip mij niet, want de handschoenen zijn daardoor te dik en stug, waardoor typen ook niet lekker gaat.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de handschoenen. Bij Podobrace is retourneren nooit een probleem. Wij hebben u een mail gestuurd met retourinstructies. Na ontvangst van de handschoenen zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening, onze excuses voor het ongemak.
5 jun 2023
de steun en de verschillende mogelijkheden om de band strakker en losser te maken in het begin voelde ik sterk de stabiliteit daarna wat minder waarschijnlijk doordat ik de band wat losser maakte omdat het in mijn knieholte begon te zweten en er striemen kwamen op de plekken waar de band had gezeten. dit riep de vraag op hoelang moet de brace om houden
6 jun 2023
Goedemorgen, wij adviseren om de kniebrace alleen te dragen wanneer u de extra steun nodig heeft en niet langer dan 8 uur per dag. De kniebrace mag niet afknellen. Mocht u gerichter advies willen over de brace dan kunt u altijd contact opnemen via 085-2010818 of per mail info@podobrace.nl
DV
Desiree v.
Den Haag
Artikelen deden niet aan verwachting dus teruggestuurd. Terugsturen ook een beetje ingewikkeld. Moet eerst aanmelden om terug te sturen. Krijg dan QRcode. Beetje omslachtig allemaal. Nu maar afwachten hoelang het duurt voordat ik mijn geld teruggestort krijg.
16 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wij hebben uw retourzending ontvangen. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren. Op uw bankafschrift wordt de bijschrijving vermeld onder: MultiSafePay by Podobrace.
IR
Inge R.
Amersfoort
29 sep 2023
Ik heb alleen een hielstuk besteld omdat ik na een wandeling altijd pijn in mijn hak had. Ik heb pas 1 wandeling mét gedaan. Beetje verlichting ervaren. Het stukje hiel zweeft soms naar voor/achter. Ik ben er nog niet echt tevreden over. Maar zet wel door.
30 sep 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de halve gelzooltjes verschuiven. Gebruikt u de zooltjes in veterschoenen en heeft u de veters goed stevig vastgestrikt? Het kan ook nog weleens helpen om de zooltjes onder de bestaande zool te plaatsen. Mocht dit ook niet helpen dan mag u de zooltjes uiteraard retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
12 sep 2023

Info over het product niet ok

Levering en bezorging en retour prima. Informatie over het product niet ok. De tenenspreider past n.l. niet altijd tot maat 46, ik heb maat 39 en het product paste niet. Onnodige bestelling en verzending helaas retour.
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de tenenspreider u niet paste. Helaas kan het weleens zo zijn dat ondanks dat u kleinere voeten heeft dan schoenmaat 46 deze niet passen, immers niet elke voet is dezelfde. Wij hebben inmiddels uw retourzending ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen over een andere oplossing dan horen wij dit uiteraard graag!
5 aug 2023

Beoordeling

Voor dat artikelen verstuurd worden controleren. Ik kreeg een sok waarvan de tenen helemaal door waren. Nu ben ik handig met draad en naald dus heb ik het gemaakt maar heel netjes vond ik het niet.