Podobrace.nl

1.777 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

30 dec 2023
Supersnel geleverd. Ik vind het niet te doen om de brace om al mijn tenen te krijgen. En als dat eindelijk gelukt is dan kan ik geen schoen aan dot vreselijk pijn bij de kleine teen. Dus retour.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review en wat spijtig dat de brace niet naar wens is. Uiteraard is het geen probleem deze terug te sturen, we zien uw retourzending graag tegemoet.

Opstaande randjes onaangenaam

Mijn schoenmaat is 38.5, uw aanbeveling een hak maat m. Ik loop steeds op de verhoogde randjes, onaangenaam. Helaas kun je niet meer ruilen( vind ik) als je het product al gebruikt hebt.
15 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels een grotere maat naar u verstuurd, fijn dat deze zolen wel goed lopen. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag!
13 aug 2023
De branche heeft voldoende steun, hij is echter te kort, sluiting niet op de pols maar erboven waardoor het klittenband van de sluiting niet goed op z'n plaats blijft zitten
15 aug 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet naar wens is. Uiteraard is het mogelijk om de brace te retourneren. Mocht u advies willen over een andere brace dan horen wij dat graag via de mail, telefoon of chat
30 aug 2023
na steunkousen met een open teen wou ik wel eens kousen met een gesloten teen proberen,maar kreeg de kousen niet ver genoeg over de voeten;er bleef zeker 5 cm over
1 sep 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de kousen verschillen in maat. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij zien in uw bestelling dat u destijds de steunkousen met rits en open teen heeft besteld. Deze kousen hebben een andere pasvorm dan de kousen zonder rits. Uiteraard mag u de kousen kosteloos naar ons retourneren. Hier kunt u een retourlabel aanvragen: www.podobrace.nl/retour
20 okt 2023

Product valt tegen

Bestellen en levertijd waren prima, maar het product zelf valt tegen. Had gelzolen besteld, maar zijn dunner en minder zacht dan verwacht en geven weinig steun.
20 okt 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product. Uiteraard is het mogelijk om het product kosteloos te retourneren. Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening na ontvangst van uw retour. Wij hebben u een mail gestuurd met instructies hoe u kunt retourneren. Onze excuses voor het ongemak.
22 okt 2023

Bezorging!

Als jullie beloven dat het de volgende dag in huis is, zorg daar dan voor en niet 3 dagen later, omdat jullie het met de post versturen. Verder prima product
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wij hebben direct uw bestelling nagekeken en zien dat u een Bauerfeind product heeft besteld op 10 oktober. Dit zijn producten met een langere levertijd omdat deze bij de leverancier besteld moeten worden zoals aangegeven op de website. Deze hebben wij direct besteld en na ontvangst van Bauerfeind direct naar u verstuurd op 12 oktober. Op de track en trace van DHL zien wij dat uw bestelling op 13 oktober is geleverd. Onze oprechte excuses voor de verwarring. Mocht u nog vragen en of opmerkingen hebben dan kunt u reageren op de mail die wij u hebben gestuurd naar aanleiding van uw review.
MM
Werkt wel maar na een tijdje gaan de tenen tintelen doordat ze bij elkaar worden gedrukt in de punt. Kan er dus niet van slapen
9 aug 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet naar wens is. Uiteraard is het mogelijk om het product te retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
8 jul 2023
Volgende keer alle onderdelen meeleveren , geen bouten en of moeren vergeten en betere gebruiksaanwijzing maken en meeleveren
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u niet alle onderdelen heeft ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard mag dit niet gebeuren en zullen wij ook zeker voor u oplossen. Graag horen wij via info@podobrace.nl welke onderdelen u mist zodat wij deze naar u kunnen nasturen.
I ontving debestelling pas na4 dagen. Kreeg wel dagelijks berichtjes dat de bezorging op die of vlg dag zou zijn.verwarrend……
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben hier direct een klacht bij PostNL ingediend.
19 aug 2023
ik heb het nog maar 1 keer gebruikt. Beter als u het mij een week later weer vraagt. met vriendelijke groet, Navin Guptar
5 sep 2023
Bedankt voor uw review. We hopen dat u tevreden bent en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen bij Podobrace!
19 aug 2023
Ik kreeg de verkeerde steunkousen opgestuurd. Maar ik vond wel, dat het terug storten van mijn geld redelijk snel ging!
5 sep 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen. Onze excuses voor dit ongemak. We hopen dat u tevreden bent met onze service en dat we u in de toekomst weer van dienst mogen zijn.
10 okt 2023
Een podobrace besteld zonder enige achtergrond info. Vraag mij af of ik het juiste exemplaar heb voor mijn klacht
10 okt 2023
Goedemiddag, mocht u vragen hebben voor aanschaf van een brace dan kunt contact per mail, telefoon of chat met ons opnemen. Ons team staat klaar om al uw vragen te beantwoorden en een deskundig advies te geven.
8 jul 2023
Product materiaal zorgde voor een allergische reactie. Beter beschrijven welk materiaal er wordt gebruikt.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u een allergische reactie van dit product krijgt. Uiteraard is het nog mogelijk om de brace te retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
1 okt 2023
Levering beloofd dag na bestelling, niet dus... Op zich geen probleem, maar dan ook niet beloven hé.
17 okt 2023
Dank voor het delen van uw ervaring. Inderdaad streven wij naar levering dezelfde of de volgende dag. We vinden het jammer om te vernemen dat dit niet is gelukt. Helaas hebben wij geen invloed op de werkwijze van de koerier, maar we zullen zeker contact opnemen om een klacht in te dienen. Onze excuses voor eventueel ongemak.
MB
marion b.
Kerkrade
14 jun 2023
de brace is onhandig en past in geen enkele schoen, tegengesteld aan wat Podobrace beweert
16 jun 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat u niet tevreden bent met de brace. Helemaal omdat we er altijd naar streven om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar retourneren is nooit een probleem, want bij Podobrace staat service namelijk altijd voorop. Wij zien graag uw retourzending tegemoet. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
9 sep 2023
Er is maar een maat en deze knelt bij mijn duim Dat ik iets dikkere vingers kan ik ook niks aandoen
12 sep 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet naar wens is. Uiteraard is het nog mogelijk om de brace te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Retourneren is altijd kosteloos bij Podobrace.
5 jul 2023
Goed advies, brace zelf aan de binnenkant na een week al versleten, zelf vastgenaaid.
7 jul 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de brace zo snel is versleten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij ontvangen graag een mail met wat foto's zodat wij deze naar de leverancier kunnen doorsturen. De brace zullen wij uiteraard voor u vervangen. Onze excuses voor het ongemak.
1 nov 2023
Moeilijk om hem alleen op de juiste plaats om te doen . Met hulp gaat het goed
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat het niet lukt om de brace alleen op de juiste plaats te krijgen. gelukkig dat dit met hulp wel lukt. Mocht u tips of advies willen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de website, chat of telefoon.
14 sep 2023
Kan niet veel zeggen erover, moet de kous terug sturen wegens veel te groot.
15 sep 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de kousen te groot zijn. Wij zien helaas geen order met kousen in ons systeem alleen een bestelling met halve gelzooltjes. Indien de kousen bij ons vandaan komen mogen deze uiteraard retour. u kunt met uw ordernummer een mail sturen naar info@podobrace.nl dan zullen wij een retourlabel naar u mailen. Wij zien uw reactie graag tegemoet!
10 sep 2023
een goeie beschrijving er bij hoe je de brace gemakkelijk aan kan doen.
12 sep 2023
Goedemiddag, helaas heeft de leverancier geen beschrijving bij dit product gedaan. Mocht u vragen hebben over het gebruik van de brace dan staat ons team klaar, wij zijn bereikbaar via de mail, chat en telefoon: 085-2010818