Podobrace.nl

1.777 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

10 sep 2023
een goeie beschrijving er bij hoe je de brace gemakkelijk aan kan doen.
12 sep 2023
Goedemiddag, helaas heeft de leverancier geen beschrijving bij dit product gedaan. Mocht u vragen hebben over het gebruik van de brace dan staat ons team klaar, wij zijn bereikbaar via de mail, chat en telefoon: 085-2010818
7 jul 2023
Levering prima. Maar kussen is snel minder dik en nek rol snel zacht
7 jul 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat het kussen zo snel al minder dik en de nekrol zo snel al zacht wordt. Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze oprechte excuses hiervoor. Mocht u een nieuw kussen willen ontvangen dan zien wij graag een mail met foto's van het kussen tegemoet. Uiteraard is het ook nog mogelijk om het kussen te retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.

pasvorm

de pasvorm aan de achterzijde, knieholte is niet comfortabel
31 okt 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat u niet tevreden bent met de kniebrace. Maar retourneren is nooit een probleem bij Podobrace. Wij hebben u een mail gestuurd met een retourlabel. Via de mail kunnen wij u ook een advies geven over een vervangende brace. Wij zien uw reactie graag tegemoet!
21 nov 2023

Testen.

Jammer dat je het niet eerst kunt testen of het wel werkt.
22 nov 2023
Bedankt voor uw review. Alle producten mogen gepast en uitgeprobeerd worden. Als deze niet naar wens zijn mogen deze altijd kosteloos geretourneerd worden. Wij hebben u een mail gestuurd met retourinstructies en zien uw reactie graag tegemoet!
3 dec 2023
De klittenband is gauw op en blijft aan je kleding hangen
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat het klittenband zo snel defect is geraakt. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet.
28 sep 2023
Goede pasvorm, heb na het dragen veel vocht in de knie
30 sep 2023
Bedankt voor uw review. Het is niet de bedoeling dat u van het dragen van de kniebrace vocht in de knie krijgt. Mocht u hierover advies willen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per mail (info@podobrace.nl) of telefonisch (085-2010818)
20 aug 2023
Voor korte afstanden binnenshuis goede ondersteuning
5 sep 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij zijn u ten alle tijden graag goed van dienst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Podobrace!
12 sep 2023
Goede levering. Kwaliteit product is redelijk
6 okt 2023
Na het dragen is het pijnlijk onder de oksel.
7 okt 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace onder de oksel pijnlijk is. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard retourneren. Wij hebben u een mail gestuurd!
Brace is lastig uit te doen en erg zweterig.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat u niet tevreden bent met de brace. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij hebben u een mail gestuurd met een alternatieve brace. Wij zien uw reactie graag tegemoet!
12 sep 2023
Kan er niet goed mee lopen. Erg glibberig.
12 sep 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet naar wens is. Uiteraard is het nog mogelijk om het product te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Retourneren is altijd kosteloos bij Podobrace.
Rondom de duim gaat de podobrace irriteren
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace irriteert bij de duim. onze excuses voor het ongemak. Uiteraard kunt u de brace nog naar ons retourneren. Wij hebben u een mail gestuurd met een suggestie voor alternatieve brace en de mogelijkheid om de brace naar ons te retourneren. Wij zien graag uw reactie tegemoet! Update: Bedankt voor uw mail dat u de brace niet wilt retourneren omdat u toch baat bij het product heeft en een manier heeft gevonden waardoor de brace minder irriteert. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
6 jul 2023
Is vrij dik, dus knelt het in de schoen
7 jul 2023
Wat spijtig dat het product knelt in de schoen. Helaas hebben wij deze maar in één dikte om de juiste demping te geven. Uiteraard is het ook mogelijk om deze te retourneren als u niet tevreden bent, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
11 nov 2023
Slecht: niet tijdig leveren.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Zoals destijds afgesproken hebben wij uw verzendkosten teruggestort om u tegemoet te komen, nogmaals onze excuses voor de vertraging.
25 aug 2023
Na 2 dagen kreeg ik blaren
28 aug 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat u blaren krijgt van het product. Uiteraard mag u deze nog retourneren naar ons als deze niet bevallen. Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening
BG
Bernadette G.
Amersfoort
Maten kloppen niet
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat de maat niet klopt. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben uw retourzending vorige week ontvangen en reeds uw factuur geannuleerd. Niet ieder lichaam is hetzelfde dus soms kan het even zoeken zijn naar de juiste brace. Ons team staat voor u klaar om het juiste advies te geven. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet.
16 nov 2023
funcionaliteit
22 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ontzettend blij om te zien dat u ons beoordeeld met 3 sterren. Omdat wij streven naar de hoogst mogelijke service horen wij graag of wij nog wat voor u kunnen betekenen.
15 sep 2023
nog niks binne
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben dit direct voor u nagekeken en zien in de track en trace dat DHL aangeeft dat dit wel bezorgd is. Wij hebben u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen. Onze excuses voor het ongemak.
20 okt 2023
20 okt 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat u niet geheel tevreden bent met ons product en service. Helaas heeft dit product een kleine aanpassing van de leverancier gehad zoals beschreven in ons mailverkeer. Wij hebben uw retourzending reeds ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen krijgen over één van onze andere braces dan kunt u altijd contact opnemen met ons via de chat, mail of met telefoonnummer: 085-20108118
18 okt 2023
18 okt 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat u uw ervaring met ons maar 3 sterren geeft. Graag horen wij van u wat wij beter hadden kunnen doen om uw ervaring met ons toch een positieve draai te geven.