Podobrace.nl

1.940 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

10 okt 2023
Een podobrace besteld zonder enige achtergrond info. Vraag mij af of ik het juiste exemplaar heb voor mijn klacht
10 okt 2023
Goedemiddag, mocht u vragen hebben voor aanschaf van een brace dan kunt contact per mail, telefoon of chat met ons opnemen. Ons team staat klaar om al uw vragen te beantwoorden en een deskundig advies te geven.
10 okt 2023
Goedemiddag, wat jammer dat u niet geheel tevreden met ons bent. Wij horen graag hoe wij u van dienst kunnen zijn!
6 okt 2023
Na het dragen is het pijnlijk onder de oksel.
7 okt 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace onder de oksel pijnlijk is. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard retourneren. Wij hebben u een mail gestuurd!
1 okt 2023
Levering beloofd dag na bestelling, niet dus... Op zich geen probleem, maar dan ook niet beloven hé.
17 okt 2023
Dank voor het delen van uw ervaring. Inderdaad streven wij naar levering dezelfde of de volgende dag. We vinden het jammer om te vernemen dat dit niet is gelukt. Helaas hebben wij geen invloed op de werkwijze van de koerier, maar we zullen zeker contact opnemen om een klacht in te dienen. Onze excuses voor eventueel ongemak.
IR
Inge R.
Amersfoort
29 sep 2023
Ik heb alleen een hielstuk besteld omdat ik na een wandeling altijd pijn in mijn hak had. Ik heb pas 1 wandeling mét gedaan. Beetje verlichting ervaren. Het stukje hiel zweeft soms naar voor/achter. Ik ben er nog niet echt tevreden over. Maar zet wel door.
30 sep 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de halve gelzooltjes verschuiven. Gebruikt u de zooltjes in veterschoenen en heeft u de veters goed stevig vastgestrikt? Het kan ook nog weleens helpen om de zooltjes onder de bestaande zool te plaatsen. Mocht dit ook niet helpen dan mag u de zooltjes uiteraard retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
28 sep 2023
Goede pasvorm, heb na het dragen veel vocht in de knie
30 sep 2023
Bedankt voor uw review. Het is niet de bedoeling dat u van het dragen van de kniebrace vocht in de knie krijgt. Mocht u hierover advies willen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per mail (info@podobrace.nl) of telefonisch (085-2010818)
20 sep 2023
17 okt 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Inderdaad hebben wij ook hele zolen in ons assortiment. Mocht u advies willen, aarzel dan niet om contact op te nemen want we helpen u graag verder.
nog niks binne
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben dit direct voor u nagekeken en zien in de track en trace dat DHL aangeeft dat dit wel bezorgd is. Wij hebben u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen. Onze excuses voor het ongemak.
14 sep 2023
Kan niet veel zeggen erover, moet de kous terug sturen wegens veel te groot.
15 sep 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de kousen te groot zijn. Wij zien helaas geen order met kousen in ons systeem alleen een bestelling met halve gelzooltjes. Indien de kousen bij ons vandaan komen mogen deze uiteraard retour. u kunt met uw ordernummer een mail sturen naar info@podobrace.nl dan zullen wij een retourlabel naar u mailen. Wij zien uw reactie graag tegemoet!
12 sep 2023

Info over het product niet ok

Levering en bezorging en retour prima. Informatie over het product niet ok. De tenenspreider past n.l. niet altijd tot maat 46, ik heb maat 39 en het product paste niet. Onnodige bestelling en verzending helaas retour.
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de tenenspreider u niet paste. Helaas kan het weleens zo zijn dat ondanks dat u kleinere voeten heeft dan schoenmaat 46 deze niet passen, immers niet elke voet is dezelfde. Wij hebben inmiddels uw retourzending ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen over een andere oplossing dan horen wij dit uiteraard graag!
12 sep 2023
Goede levering. Kwaliteit product is redelijk
12 sep 2023
Kan er niet goed mee lopen. Erg glibberig.
12 sep 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet naar wens is. Uiteraard is het nog mogelijk om het product te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Retourneren is altijd kosteloos bij Podobrace.
10 sep 2023
een goeie beschrijving er bij hoe je de brace gemakkelijk aan kan doen.
12 sep 2023
Goedemiddag, helaas heeft de leverancier geen beschrijving bij dit product gedaan. Mocht u vragen hebben over het gebruik van de brace dan staat ons team klaar, wij zijn bereikbaar via de mail, chat en telefoon: 085-2010818
9 sep 2023
Er is maar een maat en deze knelt bij mijn duim Dat ik iets dikkere vingers kan ik ook niks aandoen
12 sep 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet naar wens is. Uiteraard is het nog mogelijk om de brace te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Retourneren is altijd kosteloos bij Podobrace.
9 sep 2023
12 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij vinden het jammer om te zien dat u ons beoordeelt met 3 sterren. Aangezien wij altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling, horen wij graag van u hoe we u alsnog tevreden kunnen stellen en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring. Neem gerust contact met ons op, wanneer het u uitkomt, om dit te bespreken.
30 aug 2023
na steunkousen met een open teen wou ik wel eens kousen met een gesloten teen proberen,maar kreeg de kousen niet ver genoeg over de voeten;er bleef zeker 5 cm over
1 sep 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de kousen verschillen in maat. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij zien in uw bestelling dat u destijds de steunkousen met rits en open teen heeft besteld. Deze kousen hebben een andere pasvorm dan de kousen zonder rits. Uiteraard mag u de kousen kosteloos naar ons retourneren. Hier kunt u een retourlabel aanvragen: www.podobrace.nl/retour
25 aug 2023
Na 2 dagen kreeg ik blaren
28 aug 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat u blaren krijgt van het product. Uiteraard mag u deze nog retourneren naar ons als deze niet bevallen. Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening
20 aug 2023
Voor korte afstanden binnenshuis goede ondersteuning
5 sep 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij zijn u ten alle tijden graag goed van dienst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Podobrace!
19 aug 2023
ik heb het nog maar 1 keer gebruikt. Beter als u het mij een week later weer vraagt. met vriendelijke groet, Navin Guptar
5 sep 2023
Bedankt voor uw review. We hopen dat u tevreden bent en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen bij Podobrace!
19 aug 2023
Ik kreeg de verkeerde steunkousen opgestuurd. Maar ik vond wel, dat het terug storten van mijn geld redelijk snel ging!
5 sep 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen. Onze excuses voor dit ongemak. We hopen dat u tevreden bent met onze service en dat we u in de toekomst weer van dienst mogen zijn.