Podobrace.nl

1.910 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.692 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

13 aug 2023
De branche heeft voldoende steun, hij is echter te kort, sluiting niet op de pols maar erboven waardoor het klittenband van de sluiting niet goed op z'n plaats blijft zitten
15 aug 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet naar wens is. Uiteraard is het mogelijk om de brace te retourneren. Mocht u advies willen over een andere brace dan horen wij dat graag via de mail, telefoon of chat
MM
Werkt wel maar na een tijdje gaan de tenen tintelen doordat ze bij elkaar worden gedrukt in de punt. Kan er dus niet van slapen
9 aug 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet naar wens is. Uiteraard is het mogelijk om het product te retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
5 aug 2023

Beoordeling

Voor dat artikelen verstuurd worden controleren. Ik kreeg een sok waarvan de tenen helemaal door waren. Nu ben ik handig met draad en naald dus heb ik het gemaakt maar heel netjes vond ik het niet.
2 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij vinden het jammer om te zien dat u ons beoordeelt met 3 sterren. Aangezien wij altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling, horen wij graag van u hoe we u alsnog tevreden kunnen stellen en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring. Neem gerust contact met ons op, wanneer het u uitkomt, om dit te bespreken.
16 jul 2023
2 aug 2023
8 jul 2023
Volgende keer alle onderdelen meeleveren , geen bouten en of moeren vergeten en betere gebruiksaanwijzing maken en meeleveren
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u niet alle onderdelen heeft ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard mag dit niet gebeuren en zullen wij ook zeker voor u oplossen. Graag horen wij via info@podobrace.nl welke onderdelen u mist zodat wij deze naar u kunnen nasturen.
8 jul 2023
Product materiaal zorgde voor een allergische reactie. Beter beschrijven welk materiaal er wordt gebruikt.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u een allergische reactie van dit product krijgt. Uiteraard is het nog mogelijk om de brace te retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
7 jul 2023
Levering prima. Maar kussen is snel minder dik en nek rol snel zacht
7 jul 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat het kussen zo snel al minder dik en de nekrol zo snel al zacht wordt. Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze oprechte excuses hiervoor. Mocht u een nieuw kussen willen ontvangen dan zien wij graag een mail met foto's van het kussen tegemoet. Uiteraard is het ook nog mogelijk om het kussen te retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
6 jul 2023
Is vrij dik, dus knelt het in de schoen
7 jul 2023
Wat spijtig dat het product knelt in de schoen. Helaas hebben wij deze maar in één dikte om de juiste demping te geven. Uiteraard is het ook mogelijk om deze te retourneren als u niet tevreden bent, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening.
5 jul 2023
Goed advies, brace zelf aan de binnenkant na een week al versleten, zelf vastgenaaid.
7 jul 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de brace zo snel is versleten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij ontvangen graag een mail met wat foto's zodat wij deze naar de leverancier kunnen doorsturen. De brace zullen wij uiteraard voor u vervangen. Onze excuses voor het ongemak.
MB
marion b.
Kerkrade
14 jun 2023
de brace is onhandig en past in geen enkele schoen, tegengesteld aan wat Podobrace beweert
16 jun 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat u niet tevreden bent met de brace. Helemaal omdat we er altijd naar streven om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar retourneren is nooit een probleem, want bij Podobrace staat service namelijk altijd voorop. Wij zien graag uw retourzending tegemoet. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
DV
Desiree v.
Den Haag
Artikelen deden niet aan verwachting dus teruggestuurd. Terugsturen ook een beetje ingewikkeld. Moet eerst aanmelden om terug te sturen. Krijg dan QRcode. Beetje omslachtig allemaal. Nu maar afwachten hoelang het duurt voordat ik mijn geld teruggestort krijg.
16 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wij hebben uw retourzending ontvangen. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren. Op uw bankafschrift wordt de bijschrijving vermeld onder: MultiSafePay by Podobrace.
5 jun 2023
de steun en de verschillende mogelijkheden om de band strakker en losser te maken in het begin voelde ik sterk de stabiliteit daarna wat minder waarschijnlijk doordat ik de band wat losser maakte omdat het in mijn knieholte begon te zweten en er striemen kwamen op de plekken waar de band had gezeten. dit riep de vraag op hoelang moet de brace om houden
6 jun 2023
Goedemorgen, wij adviseren om de kniebrace alleen te dragen wanneer u de extra steun nodig heeft en niet langer dan 8 uur per dag. De kniebrace mag niet afknellen. Mocht u gerichter advies willen over de brace dan kunt u altijd contact opnemen via 085-2010818 of per mail info@podobrace.nl
HT
Hanke T.
UTRECHT
1 jun 2023

Favoriete steunkousen niet meer verkrijgbaar

Sinds een aantal jaren koop ik bij u steunkousen. Eerst waren die van het merk Novamed en die waren prima. Nu zijn die niet meer in mijn maat verkrijgbaar en kan ik steunkousen van Dunimed bestellen. Maar die geven minder steun en blijven minder goed zitten, zakken af tijdens het lopen. Ik begrijp niet goed waarom Novamed niet meer verkrijgbaar is in alle maten.
5 jun 2023
Goedemorgen, helaas zijn de steunkousen niet meer leverbaar en hebben wij nu de kousen van Dunimed. Dunimed hanteert een andere maatvoering, heeft u uw maten opnieuw opgemeten en in de maattabel bekeken in welke maat u valt? Mochten de kousen niet goed zitten dan mag u deze uiteraard kosteloos retourneren. Als u advies wilt over de maat dan kunt u contact met ons opnemen zodat één van one medewerkers u hierbij kunt helpen.