Podobrace.nl

1.910 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.692 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

super snel bestelling ontvangen. Helaas niet aan verwachtingen van chirurg voldaan. Maar retourzending keurig geaccepteerd door Podobrace. Fijn bedrijf.
1 dag geleden
Maat L was te groot, maat M te klein
Goede klantenservice en snelle leveringen
MM
Marleentje M.
Oosterbeek
Duidelijk en snel en goede kwaliteit. Aanrader.
Product is van zeer goede kwaliteit en makkelijk aan te trekken en werd binnen 2 of 3 dagen geleverd zoals belooft. Draagcomfort geef ik 200% plus.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en producten. Dat stellen wij zeer op prijs!
TV
Toni V.
Zierikzee

Levering niet op tijd

Levering zelfde dag gekozen en betaald. Zending keam drie dagen later. Ondanks mail geen restitutie van de verzending. Niet best. Product is okay.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat uw bestelling 3 dagen te laat is aangekomen. Volgens onze gegevens is uw bestelling 3 mei geleverd in plaats van 2 mei. Wij hebben een mail van u ontvangen en deze ook beantwoord. Helaas hebben wij hier niets meer op vernomen. Wij hebben u naar aanleiding van deze review een mail gestuurd met een tegemoetkoming. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Onzettend goede en ook snelle service van deze zaak.. En spullen ook heel goed. Dit na aanleiding van een huisarts die mij deze zaak adviseerde... Ben er super tevreden over Ook over advies als je ze belt
Antwoord van Podobrace.nl
Wat fantastisch om te horen dat uw ervaring met ons zo positief was! We zijn blij dat onze snelle service, communicatie en advies aan uw verwachtingen voldeden.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review!
KR
Kim R.
Den Haag
Veel te groot voor mij. Heb verschillende maaten nodig. Plus, en dit irriterende me, gemaakt in China! Had net zo goed rechtstreeks uit hun kunnen kopen voor minder dan de helft!
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
de zeer snelle en goede afhandeling
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw positieve review!

Prima brace

Prima
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling!
Goede omschrijving van het product en snelle levering
Antwoord van Podobrace.nl
Wat geweldig om te horen dat u onze service waardeert! Het doet ons echt goed om te weten dat u blij bent met de snelle levering. Bedankt voor deze mooie review, en we kijken uit naar uw volgende bezoek op onze website!
Leveringstijd optimaal Prijs aan de hoge kant
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Om van onze kortingen te profiteren kunt u zich abonneren op onze nieuwsbrief, wij versturen regelmatig een kortingscode die u bij het afrekenen kunt gebruiken voor extra korting!
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling!
Bedankt voor uw review!
De bracelet zit goed en zit stevig om mijn duim, voel amper pijn. Ben er blij mee, jammer dat ik nooit eerder van jullie gehoord of gelezen had.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat fantastisch om te horen dat uw eerste ervaring met ons zo positief was! We zijn blij te horen dat u minder pijn heeft met de brace.