lampentotaal.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor lampentotaal.nl

4.65/5.00

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over lampentotaal.nl

Ha, ik heb grote problemen met jullie verpakkingsmethodes. Mijn product, dat al in een eigen kartonnen doos zat, zat in een belachelijk grote doos. Ik heb gemeten en gepast: 10 doosjes hadden gepast in de grote doos. Dat is pure verspilling dus als jullie ook maar een greintje om het milieu geven, stop deze verspilling dan. Om die reden koop ik voorlopig niks meer bij jullie.
 Antwoord van lampentotaal.nl
Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Allereerst, onze excuses dat uw product in zo'n grote doos is geleverd. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij zullen dit dan ook doorgeven in ons magazijn en zorgen dat daar in de toekomst goed op wordt gelet! Wij wensen u wel veel plezier met uw plafondlamp! Met vriendelijke groet, Team LampenTotaal
Ohw
Levering niet zo snel als verwacht. Er kwam wel netjes een mail waarin eea toegelicht werd. Lamp niet aks verwacht. Wij wilden een lamp die alleen aanging via de bewegingsmelder, bleek achteraf een lamp te zijn die altijd brandt, alleen feller gaat branden door de bewegingsmelder. Dit wordt nergens in de omschrijving vermeld. Jammer, valt daarom tegen
Goede service