exclusivithee.nl- Logo - Beoordelingen

exclusivithee.nl

58 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden293 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2020
exclusivithee.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Beautiful products. Great service. I ordered a product that turned out to be sold out. But customer service was immediately present and came up with all kinds of options together with me to offer an alternative. It worked an excellent choice as well as all the other products in the order. So a very satisfied customer.
DB
D B.
Amsterdam

3 mei 2024
De voorraad in de webwinkel klopt niet. Mijn bestelling heb ik geannuleerd.

Beoordelingen voor exclusivithee.nl

Heerlijke thee
27 jan 2024
DB
D B.
Amsterdam
26 mei 2023

Good products, excellent service.

12 jul 2023
De lekkerste thee die ik ooit gedronken heb zomaar te koop bij Exclivithee in Leiden. Prachtig verpakt, met een persoonlijk kaartje erbij en een zakje thee dat heerlijk ruikt. Voelde me echt verwend. En dan ook nog goede communicatie en snelle levering. Ik ga zeer zeker terugkomen!! Bedankt!

Snelle verzending & persoonlijke service!

De bestelling werd snel verwerkt & verzonden. Alle items waren precies zoals verwachting en heb zelfs wat extra's ontvangen + een persoonlijke boodschap! :) Zeer tevreden met mijn bestelling en ga hier zeker in de toekomst vaker bestellen!
4 nov 2023

Vriendelijk, behulpzaam en snel!

Al meermaals besteld bij Exclusivithee, ze hebben veel mooie, luxe producten! Ze zijn behulpzaam, bestellingen worden mooi verzonden met een persoonlijke toch en ook de levering was vlot . Ik zal zeker vaker bestellen!
1 nov 2023
Dat jullie Mariage Freres verkopen. Jammer dat The vert au tibet alleen verkrijgbaar was in theezakjes. Verder lijkt het erop dat de losse theeen alleen met blik zijn te bestellen. Verder goede, snelle bezorging.
Makkelijk te bestellen, snel in huis en heerlijke thee en matcha! Je merkt dat er aandacht aan de bestelling is besteed door een persoonlijk berichtje of een lekker theetje om uit te proberen.
Professioneel en vakkundig, met liefde voor het vak. Ook een goede service. Mensen die echt naar je luisteren en tijd voor je nemen. Ik ben erg blij met deze winkel.
DR
Diane R.
ZWOLLE
4 nov 2023
Goede service en ze denken met je mee. En heerlijke thee!! De webshop is wel wat onoverzichtelijk. Daar zou nog winst te behalen zijn.
Beste thee ooit! Leuke winkel met lieve behulpzame mensen die veel weten! En als bonus, een goede online service!
8 nov 2023

Service!

Snelle verzending, altijd met een handgeschreven kaart en een presentje. Dat is fijne en persoonlijke service!
6 aug 2023

Smaakvol

Met aandacht verpakt inclusief persoonlijke note en extraatje. Bovenal de heerlijke theeën natuurlijk.
27 jul 2023
Heerlijke theeën, snelle levering, goede persoonlijke communicatie. Erg fijn en ik ben fan!!
9 aug 2023
Supere snelle levering, ook op zondag in behandeling genomen! En weer heerlijke thee
26 sep 2023
Heel groot keuze. Snel levering. Altijd leuk om een persoonlijk kaartje te krijgen
19 sep 2023

Prachtige producten, persoonlijke touch

Snelle en heel persoonlijke service/bezorging. Mooi assortiment/unieke producten.
Goede en persoonlijke service. Mooi verpakt, het is elke keer weer een cadeautje
9 jun 2023
Mooi verpakt snelle verzending en ook nog een leuke attentie erbij
4 jun 2023
Geweldige thee, zo smaakvol. Goed advies en snel geleverd.