carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

RW
R. W.
Appelscha

Carhartt👍

Kwalitatief zeer goede werkkleding. Fijn om te dragen. Snelle verzending.
26 jun 2023
Bedankt voor de positieve feedback over onze werkkleding. We zijn blij om te horen dat het comfortabel zit en dat u het snel heeft ontvangen. Bij Carhartt streven we ernaar om altijd de beste kwaliteit werkkleding aan te bieden, en we waarderen uw steun. Groet, Carhartt Europa
26 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we zulke hoge beoordelingen hebben gekregen en waarderen het dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bij Carhartt streven we ernaar om de beste service en producten van de hoogste kwaliteit te leveren, dus het is geweldig om te weten dat u een prettige ervaring heeft gehad. We hopen dat we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent! Groet, Carhartt Europa
21 jun 2023
22 jun 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke feedback en de tijd die je hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat je tevreden was met de levering, producten en service. We streven ernaar om onze klanten alleen de beste service en kwaliteitsproducten te bieden, dus het is geweldig om te weten dat we dat doel bij jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
20 jun 2023

👍🏻

Snelle levering van een goede kwaliteit korte broek.
21 jun 2023
Bedankt voor je vriendelijke review over onze levering en kwaliteit van de shorts! We zijn blij dat je tevreden was met je bestelling en dat deze snel is aangekomen. Bij Carhartt streven we ernaar om de hoogste normen van klanttevredenheid te garanderen, dus het is erg bemoedigend om zulke positieve feedback te horen. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Groet, Carhartt Europa
18 jun 2023
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. We vinden het geweldig om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze producten, levering en service. We stellen je feedback zeer op prijs en zijn blij dat je je ervaring met ons prettig vond. Het is ons een waar genoegen om je van dienst te zijn. We doen er alles aan om onze klanten te voorzien van de beste kwaliteitsproducten en diensten die we kunnen bieden, en we hopen dat je ook in de toekomst graag met ons samenwerkt. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
18 jun 2023
Mooi en van goede kwaliteit
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat je onze producten van goede kwaliteit vond. We streven ernaar om onze klanten goederen van de hoogste kwaliteit te leveren en we waarderen je feedback hierover. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Groet, Carhartt Europa
17 jun 2023
Snel geleverd, wel een ding, met het retour sturen graag een duidelijke omschrijving van het artikel + de maat ervan dus niet alleen het artikelnummer maar ook de maat zodat als je maat 33 en 32 hebt je niet het artikelnummer hoeft te ontcijferen om te weten welke maat je terug gaat sturen.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie over ons bedrijf te schrijven. We zijn blij om te horen dat de levering snel en efficiënt was. We begrijpen je bezorgdheid over het retourproces en waarderen je feedback. We streven ernaar om onze klanten een uitzonderlijke winkelervaring te bieden en we nemen feedback van klanten serieus. We willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak en bedanken je voor het delen van je mening met ons. Groet, Carhartt Europa
16 jun 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze producten, levering en service. We streven naar een hoogwaardige klantervaring in elk aspect van ons bedrijf en we zijn blij dat je dat bij ons hebt gevonden. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn. Groet, Carhartt Europa
16 jun 2023
Snelle levering, top kwaliteit
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je vriendelijke woorden en dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen! We zijn blij om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en tevreden was over de kwaliteit. We streven ernaar om producten van topkwaliteit te leveren die voldoen aan de behoeften van onze klanten, en we zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad. Nogmaals bedankt voor je feedback. Groet, Carhartt Europa
14 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze producten en service. We streven ernaar om de beste kwaliteit en klantenservice te bieden en we waarderen je vriendelijke woorden. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Groet, Carhartt Europa

Makkelijk retour, goede producten

Product was te klein maar retourneren is heel makkelijk. Sluitstrip op originele verpakking en online retourlabel. Het vervangende product past prima en is van ijzersterke kwaliteit.
14 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat het retourneren van het product gemakkelijk voor je was en dat de vervanging van goede kwaliteit was en goed paste. We streven ernaar om de beste klantenservice en producten te leveren, en we waarderen je vriendelijke woorden over de kwaliteit van ons product. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je mening te geven en we hopen je snel weer te zien! Groet, Carhartt Europa
13 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te zien dat je genoten hebt van onze producten en diensten. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van producten en diensten van de hoogste kwaliteit, dus we waarderen je vriendelijke woorden. Bedankt voor je vertrouwen in ons en we kijken ernaar uit om je ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn. Groet, Carhartt Europa
13 jun 2023
Bedankt voor je waardevolle feedback. We zijn erg blij om te horen dat je ons een algemene waardering van 4/5 hebt gegeven voor onze levering, producten en diensten. We waarderen je vriendelijke woorden en streven ernaar om verbeteringen te blijven aanbrengen om iedereen de best mogelijke klantervaring te kunnen bieden. Bij Carhartt geloven we in het leveren van producten van uitstekende kwaliteit en een superieure klantenservice. We begrijpen hoe belangrijk het is voor klanten om een prettige ervaring met ons te hebben en we hopen dat we dit elke keer weer kunnen waarmaken. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten! Groet, Carhartt Europa
13 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten - dat stellen we zeer op prijs. We zijn blij om te horen dat je tevreden was over het geheel, de levering, de producten en de service die je hebt ervaren. Dit betekent veel voor ons en we blijven ernaar streven om onze klanten te voorzien van producten van de beste kwaliteit en een uitstekende klantenservice. We danken je voor je blijvende steun! Groet, Carhartt Europa
9 jun 2023
13 jun 2023
Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling van ons bedrijf! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden was over ons product, de levering en de service. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd. Bij Carhartt streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en producten van topkwaliteit te bieden. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten te blijven verbeteren en te streven naar uitmuntendheid. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden - we kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn! Groet, Carhartt Europa
DR
Diana R.
Heemskerk
7 jun 2023
Snelle levering en super kleding. Zit heerlijk, valt mooi en super kwaliteit.
7 jun 2023
Bedankt voor je positieve review en voor je vriendelijke woorden over onze leveringssnelheid en kleding. We zijn blij om te horen dat de kleding lekker zit en dat je een hoge kwaliteit hebt ervaren. We streven ernaar dat al onze producten voldoen aan de tevredenheid van onze klanten op het gebied van stijl, comfort en kwaliteit. Het is feedback zoals die van jou die ons motiveert om door te gaan met het leveren van uitstekende service. Regards, Carhartt Europa
2 jun 2023
Altijd goede producten , je moet wel altijd een maat kleiner bestellen
5 jun 2023
Bedankt voor je feedback over onze producten! We zijn blij om te horen dat ze altijd naar tevredenheid zijn geweest. We waarderen ook je suggestie om een maat kleiner te bestellen; we houden rekening met alle feedback van klanten en zullen dit overwegen voor onze toekomstige productbestellingen. Bij Carhartt streven we ernaar om producten van topkwaliteit aan onze klanten te leveren en het is geweldig om te horen dat je er tot nu toe van hebt genoten! Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je waardevolle inzicht te geven. Groet, Carhartt Europa
31 mei 2023
Goede kwaliteit en snelle levering
1 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling van onze diensten achter te laten. We zijn zo blij dat je onze producten van goede kwaliteit vond en dat de levering snel verliep. Als bedrijf is het ons doel om voortdurend aan de verwachtingen van de klant te voldoen, en uw feedback helpt ons om dat te doen. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback. Groet, Carhartt Europa
Prima product en snelle levering.
31 mei 2023
Bedankt voor je positieve feedback over ons product en de snelle levering! We zijn blij te horen dat je tevreden was met wat we te bieden hadden. Ons doel is altijd om onze klanten een plezierige ervaring te bezorgen en we geloven in het aanbieden van kwaliteitsproducten die voldoening brengen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen, want het helpt ons om onze diensten te blijven verbeteren. Groet, Carhartt Europa
28 mei 2023
Qua maatvoering goed en gaat kwalitatief lang mee. Levering is altijd netjes op tijd. Ik heb eigenlijk pas een keer iets terug gestuurd wat ik niet lekker vond zitten en kreeg dat netjes vergoed. Aanraden? Zeker 👍🏼
31 mei 2023
Dank u voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij te horen dat je de kwaliteit en de maatvoering van onze producten bevredigend vond en dat onze levering op tijd was. We waarderen je feedback over het retourneren van artikelen die niet bevallen en we zijn blij dat je dienovereenkomstig werd gecompenseerd. Uw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd. Nogmaals bedankt voor je aankoop en je vriendelijke woorden! Groet, Carhartt Europa