carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We waarderen alle feedback, positief of negatief, omdat het ons helpt onze dienstverlening te verbeteren. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je ervaring. We willen graag meer inzicht krijgen in je specifieke zorgen en je de best mogelijke oplossing bieden. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via klantenservice@carhartt.com? We zijn er om te helpen en zullen ons best doen om eventuele problemen op te lossen. Groet, Carhartt Europa
24 nov 2023
Antwoord van carhartt.com
Dank je wel voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, hoewel we betreuren dat deze niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We nemen alle feedback serieus en streven ernaar om onze diensten te verbeteren. We zouden graag meer details horen over je ervaring, zodat we specifieker kunnen ingaan op de kwesties die je hebt ondervonden. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit, en we willen graag de kans krijgen om eventuele problemen op te lossen. Als je bereid bent om meer informatie te delen, neem dan alsjeblieft contact met ons op via jengelsman@carhartt.com. We zijn toegewijd aan het bieden van een positieve ervaring aan al onze klanten, en jouw inzichten zijn van onschatbare waarde. Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen de kans te krijgen om je in de toekomst beter van dienst te zijn. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
6 aug 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten voor Carhartt Shoes. We waarderen je feedback en je mening. Bij Carhartt streven we ernaar om je te voorzien van kwaliteitsproducten en een voorbeeldige service. Het spijt ons te horen dat je ervaring deze keer niet helemaal aan de verwachtingen voldeed, maar we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat elke klant in de toekomst tevreden is met onze producten en diensten. Mocht u nog verdere klachten willen bespreken, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com Groet, Carhartt Europa