carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

Service en afhandeling prima maar heb regelmatig problemen met de maatvoering, meestal te groot
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen! We waarderen je eerlijke beoordeling en begrijpen dat pasvorm belangrijk is bij Carhartt kleding. Daarom zijn we er trots op dat we een groot aantal maten beschikbaar hebben voor onze klanten. We hopen dat je bij ons zult blijven winkelen en hopelijk de perfecte pasvorm zult vinden!
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen. We zijn zo blij om te horen dat je Carhartt 4/5 waardeert. Hier bij Carhartt streven we ernaar om duurzame werkkleding te maken die je comfortabel houdt, wat het werk ook is. Het is onze missie om kwaliteitsproducten te leveren die jarenlang meegaan. We waarderen je feedback en zijn altijd op zoek naar manieren om ons aanbod te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je steun!
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We zijn zo blij dat je de levering en productkwaliteit 5/5 vond. Het is ons doel om eersteklas koopwaar te leveren die de tand des tijds kan doorstaan. We waarderen je opmerkingen over onze service en doen er alles aan om onze klantervaring altijd te verbeteren. Bedankt voor je review en dat je deel uitmaakt van de Carhartt familie!
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen, het betekent veel voor ons. We zijn blij dat je onze producten goed vond en dat onze bezorgservice aan je eisen voldeed. Bij Carhartt zijn we er trots op kwaliteitskleding te kunnen bieden die bestand is tegen het werk en de avonturen van het leven, en we streven ernaar de best mogelijke klantenservice te bieden. We waarderen je feedback en danken je dat je deel uitmaakt van onze familie.
26 apr 2024
29 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen! We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je over het algemeen tevreden bent over onze producten. We streven ernaar duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die de tand des tijds kan doorstaan. Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit en we streven er voortdurend naar om waar mogelijk verbeteringen aan te brengen. Nogmaals bedankt voor je beoordeling - we stellen het zeer op prijs! Groet, Carhartt Europa
25 apr 2024

Kledingstuk besteld, niet gekregen.

Kledingstuk besteld; zonder opgaaf van reden wordt mijn aankoopbedrag teruggestort. Geen bestelling ontvangen derhalve. Dit is één keer maar nooit weer.
26 apr 2024
Het spijt me te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Het is begrijpelijk dat u teleurgesteld bent. Uw aankoopbedrag is waarschijnlijk teruggestort omdat het kledingstuk niet op voorraad was, maar u had een e-mail moeten ontvangen met deze informatie. Deze e-mail kan in uw spamfilter zijn beland. Nogmaals onze excuses voor deze slechte ervaring. Groet, Carhartt Europa
1 mei 2024
Geen bevestiging over ontvangst retour, ook geen reactie op email omtrend vraag van status.
2 mei 2024
Beste Heer Laman, onze excuses voor de vertraagde refund, ik kan zien dat dit process op 29 april is begonnen. Ik zal direct naar uw mail een bevestiging sturen van de refund zelf, met de transactie gegevens kunt u dit controleren met uw bank! Aangezien de betaling via creditcard is gegaan kan het nog 1-2 dagen duren voordat u het geld daadwerkelijk ontvangt. Mocht u nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
Levering prima, even opletten met de maat
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! Wij bij Carhartt waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze bezorgservice. We begrijpen hoe belangrijk het is om de juiste pasvorm te hebben en we zijn er trots op dat we werkkleding van hoge kwaliteit bieden voor elke maat en vorm. Nogmaals bedankt dat je voor Carhartt hebt gekozen! Groet, Carhartt Europa
Best quality there is.. big big fan..
Antwoord van carhartt.com
Thanks for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear that you are pleased with your purchases. Here at Carhartt, we strive to create the highest quality sustainable workwear and we are delighted that you found our products met your expectations. Thank you for being part of our community and we look forward to continued service in the future. Regards, Carhartt Europe
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen het dat je ons een 4/5 hebt gegeven en dat je onze service, producten en levering allemaal top vindt. We zijn zo blij dat onze Carhartt werkkleding in alle opzichten aan je behoeften voldoet. Hier bij Carhartt streven we ernaar om de beste kwaliteit werkkleding te leveren aan al onze klanten. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt-familie! Groet, Carhartt Europa

Niet onder de indruk

De verzending is niet echt snel en je moet er ook nog voor betalen. De pasvorm blijft een drama. Niet één maar twee maten kleiner bestellen is mijn advies. Voor een merk met premium prijzen is het product en de service eigenlijk niet zoals je mag verwachten. Al met al ben ik niet onder de indruk.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je eerlijke feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Bij Carhartt is het onze missie om duurzame werkkleding te leveren die goed past en jarenlang meegaat. Het spijt ons te horen dat onze verzending en pasvorm deze keer niet aan je verwachtingen voldeden, we zijn intern druk in bespreking om ervoor te zorgen dat de adviezen die we geven over welke maat gekozen moet worden zoveel mogelijk verbeterd worden. Nogmaals onze excuses voor de mogelijke problemen met de pasvorm. Groet, Carhartt Europa

overhaal week aangehad rits kwam vast…

overhaal week aangehad rits kwam vast te zitten kreeg niet meer los geprobeerd met waterpoptang los te krijgen ook niks toen met mesje voorzichtig open te krijgen is gelukt niet gaat de rits niet meer dicht en open
Antwoord van carhartt.com
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We nemen je feedback serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten te verbeteren. Bij Carhartt streven we ernaar onze klanten werkkleding en accessoires van de hoogste kwaliteit te bieden die zowel duurzaam als betrouwbaar zijn. Het spijt ons te horen dat je problemen had met de rits van je artikel - we begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Ons klantenservice team kan voor u een nieuw product sturen aangezien dit om een kwaliteitsprobleem gaat met ons product, dit valt onder onze garantie. Neem a.u.b. contact op met klantenservice@carhartt.com, dan kunnen zij u verder helpen. Nogmaals onze excuses voor dit vervelende probleem. Groet, Carhartt Europa

Sterk, mooi, praktische!

Mooie, sterke broek. Veel zakken en een handig lusje voor de hamer. Een stevige prijs voor een heel stevige broek.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden over onze Carhartt Work Pant! We zijn blij dat je de stevigheid, vele zakken en de lus voor de hamer waardeert. Onze filosofie bij Carhartt is om duurzame werkkleding te maken die elke klus aankan en lang genoeg meegaat om door te geven aan je kinderen. We zijn trots op de kwaliteit die we in elk stuk dat we maken stoppen. Nogmaals bedankt voor je recensie! Groet, Carhartt Europa
Mooie, stevige producten. Goede kwaliteit. Snelle levering,
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We horen graag dat onze producten zowel stijlvol als sterk zijn. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten en een snelle levering leveren, dus we zijn blij dat het je is opgevallen. Hier bij Carhartt geloven we in het uitrusten van hardwerkende mensen met de beste uitrusting en kleding om hun werk gedaan te krijgen. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Groet, Carhartt Europa
16 mrt 2024
De rits dicht doen is een uitdaging.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je feedback! We waarderen je opmerkingen en streven er voortdurend naar om onze producten te verbeteren. Bij Carhartt vinden we duurzaamheid en comfort het allerbelangrijkste. Mocht de rits voor problemen blijven zorgen, twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen met een oplossing voor dit probleem. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen. Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij dat je tevreden was over onze levering, producten en service. Je beoordeling wordt zeer gewaardeerd en we zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren en de best mogelijke ervaring te bieden. Bij Carhartt streven we ernaar duurzame werkkleding te maken die voldoet aan de behoeften van de actieve werknemer van vandaag. Wij vinden kwaliteit het allerbelangrijkste en doen er alles aan om kleding te maken die lang meegaat. Nogmaals bedankt voor je feedback! Groet, Carhartt Europa
3 feb 2024
Ik heb een jas binnengekregen die niet overeenkomt met de foto’s op de site. Ik probeer dit op te lossen en dit duurt maar lang. De kwaliteit overigens is heel goed
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de feedback en het spijt ons echt om te horen dat er een discrepantie was met je bestelling. Bij Carhartt streven we ernaar dat onze klanten een kwaliteitsproduct krijgen dat aan hun verwachtingen voldoet. Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com Zij kunnen u verder helpen, het controleren van het product en het opnieuw verzenden van het correct bestelde product. Groet, Carhartt Europa
De ervaring was prima tot me er naar gevraagd werd. Rot op met je klanttevredenheidsonderzoek.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor het delen van je feedback, en het spijt me te horen dat je ervaring minder positief werd toen we om je mening vroegen. We waarderen openhartige opmerkingen omdat ze ons helpen onze diensten te verbeteren. Het is spijtig dat het klanttevredenheidsonderzoek als storend werd ervaren. We begrijpen dat dergelijke verzoeken op het verkeerde moment kunnen komen en het gevoel van jouw ervaring kunnen beïnvloeden. Jouw mening is belangrijk voor ons, en we zullen ons best doen om dit aspect van onze interacties te verbeteren. Als je bereid bent, zouden we graag meer inzicht krijgen in wat er specifiek aanleiding gaf tot dit gevoel. Je kunt ons meer details geven via e-mail op jengelsman@carhartt.com, zodat we de situatie beter kunnen begrijpen en passende stappen kunnen ondernemen. Nogmaals bedankt voor het delen van je gedachten, en we hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst een verbeterde ervaring te bieden. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Associate Carhartt Europa
Slechte klantenservice
Antwoord van carhartt.com
Ik betreur ten zeerste te horen dat je een onaangename ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback enorm en willen graag de gelegenheid aangrijpen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je de ondersteuning krijgt die je verdient. Om dit snel en efficiënt te regelen, verzoek ik je vriendelijk om contact met mij op te nemen via e-mail op jengelsman@carhartt.com. Geef alsjeblieft gedetailleerde informatie over je ervaring, zodat ik de situatie beter kunnen begrijpen en passende maatregelen kunnen nemen. We nemen de kwaliteit van onze klantenservice zeer serieus en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren. Jouw input is essentieel voor ons, en we zullen er alles aan doen om de kwestie naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we kijken ernaar uit om snel van je te horen. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
Wat onhandig in gebruik
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze kleding te beoordelen. Het spijt ons te horen dat je een minder goede ervaring hebt gehad met onze Carhartt-kleding. Bij Carhartt streven we ernaar om alleen werkkleding van de hoogste kwaliteit te produceren voor onze klanten. Onze missie is om comfortabele en duurzame kleding te leveren die een leven lang meegaat. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven en een paar van onze andere producten wilt proberen! Groet, Carhartt Europa