carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden896 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

14 jan 2024
Ben al fan van Carhartt USA Workwear sinds begin jaren ´80 van de vorige eeuw: robuust, stoer, oersterk, mooi, duurzaam. Ik heb sinds die tijd nooit een Carhartt Brown-Duck-Double-Knee workpant (mijn favoriet) weggedaan, sommigen her en der opgelapt om er nog langer mee te kunnen doen. Ik vind: hoe ouder en doorleefder hoe mooier je ermee voor de dag komt!!!
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie, en we vinden het leuk om te horen dat je al fan bent sinds de jaren 80! We waarderen je waardering voor Carhartt's werkkleding vanwege de duurzaamheid, stevigheid en schoonheid. We streven ernaar om kleding te maken die ontworpen is om jarenlang mee te gaan, hoeveel slijtage het ook krijgt. Van patches tot reparaties, wij geloven dat onze kleding met de jaren nog unieker wordt! Bedankt dat u zo'n grote fan bent van Carhartt! Groet, Carhartt Europa
30 jun 2023
The quality of this pair of trousers is pretty much unrivaled on the workwear market, with quality materials and details of stitching. And my opinion is backed up by my wife, who's actually a professionally trained tailor. Therefore we going to keep buying the products as long as they keep the same standards, or even improve them!
5 jul 2023
Thank you very much for your kind words about the quality of our trousers! We are delighted to hear that you and your wife, a professionally trained tailor, are both very satisfied with the quality of our workwear. We stand by our promise to maintain or improve upon the same standards to ensure that only the best products reach our customers. Your review is highly appreciated! Regards, Carhartt Europe

Wow!

Tijdens Black Friday week besteld. Super snel geleverd binnen 48 uur! Ben ook blij met de producten die ik heb besteld. Sweater met buidelzak zonder capuchon, dames- & heren-versie. Niet te dik en te zwaar en binnenzakje voor je mobiel, dus fijn en handig! Had meer moeten bestellen, maar het was al snel uitverkocht.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je review, dat stellen we erg op prijs! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden was met je bestelling. We vinden het leuk om te horen dat de truien met de kangoeroezak precies het juiste gewicht hadden en een zakje voor je telefoon - zo handig! Het spijt ons dat de artikelen die je wilde hebben snel uitverkocht waren, maar houd in de gaten dat er binnenkort meer voorraad komt! Nogmaals bedankt voor je steun aan Carhartt. Groet, Carhartt Europa
16 aug 2023
Eindelijk een merk gevonden dat aansluit op mijn gebruiksroutine en kwaliteitseisen. Elk model broek (ik heb er inmiddels 4) is met dezelfde maatvoering, dat maakt online bestellen een stuk efficiënter. Ik ben klaar met skinny jeans en andere modieuze poespas, ik heb mijn broek gevonden. Bedankt Carhartt 👍👍👍
16 aug 2023
Hallo! Hartelijk dank voor je review en we zijn zo blij om te horen dat je een merk hebt gevonden dat past bij jouw levensstijl en kwaliteitsbehoeften! We zijn ook blij om te horen dat je een perfecte broek hebt gevonden die aan al je verwachtingen voldoet - geen zoektocht meer naar skinny jeans, joepie! Bij Carhartt geloven we in het leveren van producten van de hoogste kwaliteit die duurzaam, comfortabel en efficiënt zijn. We waarderen je loyaliteit en danken je dat je voor Carhartt hebt gekozen. Groet, Carhartt Europa
17 jun 2023
Snel geleverd, wel een ding, met het retour sturen graag een duidelijke omschrijving van het artikel + de maat ervan dus niet alleen het artikelnummer maar ook de maat zodat als je maat 33 en 32 hebt je niet het artikelnummer hoeft te ontcijferen om te weten welke maat je terug gaat sturen.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie over ons bedrijf te schrijven. We zijn blij om te horen dat de levering snel en efficiënt was. We begrijpen je bezorgdheid over het retourproces en waarderen je feedback. We streven ernaar om onze klanten een uitzonderlijke winkelervaring te bieden en we nemen feedback van klanten serieus. We willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak en bedanken je voor het delen van je mening met ons. Groet, Carhartt Europa

Hele goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima service met extra veters. Snelle levering. Schoenen zitten goed, lekker warm, robuust en hele mooie afwerking van de materialen. Net als bodywarmers en hoodies zijn schoenen van Carhartt een aanrader. Uiteraard als het je smaak is :-)
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je beoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je de kwaliteit, service en levering van onze schoenen goed vindt. We geloven in het maken van duurzame producten die maximaal comfort en stijl bieden - we zijn zo blij dat je vindt dat we dat hebben gedaan. We geloven dat Carhartt een geweldige keuze is voor schoenen, bodywarmers en hoodies, en we hopen dat je iets kunt vinden dat bij je smaak past! Groet, Carhartt Europa
28 mei 2023
Qua maatvoering goed en gaat kwalitatief lang mee. Levering is altijd netjes op tijd. Ik heb eigenlijk pas een keer iets terug gestuurd wat ik niet lekker vond zitten en kreeg dat netjes vergoed. Aanraden? Zeker 👍🏼
31 mei 2023
Dank u voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij te horen dat je de kwaliteit en de maatvoering van onze producten bevredigend vond en dat onze levering op tijd was. We waarderen je feedback over het retourneren van artikelen die niet bevallen en we zijn blij dat je dienovereenkomstig werd gecompenseerd. Uw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd. Nogmaals bedankt voor je aankoop en je vriendelijke woorden! Groet, Carhartt Europa
10 nov 2023
Bestellen en het wordt verzonden, retourzending was heel snel geregeld en het bedrag terug gestort. PostNL is alleen een ramp dus mss uitkijken naar andere bezorgdienst . Jullie klantenservice is top
14 nov 2023
Hartelijk dank voor de feedback! We zijn blij om te horen dat ons bestelproces en de retouren naar wens waren. We begrijpen hoe belangrijk een goede bezorgservice is, en horen graag wat er volgens jou beter kan. Bij Carhartt streven we ernaar dat elke klant een prettige winkelervaring heeft, en jouw feedback is erg waardevol om ons te helpen onze doelen te bereiken! Groet, Carhartt Europa
15 sep 2023

Tweemaal iets besteld, tweemaal de volgende geleverd. Kwaliteitsspul.

Ik heb tweemaal iets besteld en tweemaal is het de volgende dag geleverd. Kwalitatief onovertroffen werkleding, Het ziet er goed uit, het zit lekker en het is onverwoestbaar,
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de geweldige feedback! We zijn zo blij om te horen dat je twee geweldige ervaringen hebt met het bestellen bij ons en dat je de kwaliteit van onze werkkleding geweldig vindt. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze producten altijd snel worden geleverd en we zijn blij om te horen dat het goed blijft gaan. Nogmaals bedankt voor je voortdurende steun! Groet, Carhartt Europa
19 okt 2023
Perfecte kwaliteit , beste merk op de markt qua prijs kwaliteit verhouding . Ik heb ook duurdere merken maar aan Carhartt kwaliteit kunnen deze niet tippen .
20 okt 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je de kwaliteit van onze Carhartt kleding waardeert. Wij geloven dat investeren in goede kwaliteit zich op de lange termijn terugbetaalt. Daarom streven we ernaar om werk kleding van hoge kwaliteit te leveren zonder de bank te breken. We waarderen je steun! Groet, Carhartt Europa
28 jul 2023
Goede kleding , mijn favo merk altijd een maatje kleiner bestellen als je normale maat . Ik heb xl en bestel altijd l . Ps ik heb een bierbuikje😉
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je fan bent van Carhartt! We doen er alles aan om je stukken te leveren die precies goed passen. Daarom raden we altijd aan om een kleinere maat te nemen als je tussen twee maten in zit. We vinden het belangrijk dat je je comfortabel en zelfverzekerd voelt in je kleding, dus we hopen dat je blij bent met de look en pasvorm van je nieuwe aankoop. Proost! Groet, Carhartt Europa

Weer een snelle levering

Snelle duidelijke levering, advies mbt maat op de site was ook erg handig. Retour gestuurde producten zijn ook snel verwerkt mbt refund.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te beoordelen! We zijn zo blij dat je ons maatadvies nuttig vond en dat ons leverings- en retourproces snel en gemakkelijk verliep. Bij Carhartt gaat het erom dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben - dus het is geweldig om te horen dat we onze belofte hebben waargemaakt! Groet, Carhartt Europa
27 jun 2023
Super geregeld, ik had een maat te groot. Alles duidelijk kwa opsturen en geld en een nieuwe maat is super snel binnen. Uitstekend
5 jul 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling, we zijn blij om te horen dat u tevreden was over het bestel- en omruilproces. Bij Carhartt hechten we veel waarde aan klanttevredenheid en streven we naar een eenvoudig en efficiënt proces - we zijn blij om te horen dat dit uw ervaring was! Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Groet, Carhartt Europa
Bestelling binnen 3 dagen geleverd alles in orde , ben zeer tevreden over het product :) Blij met mijn nieuwe jas !
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat je je bestelling binnen drie dagen hebt ontvangen en dat het product perfect is. We streven ernaar onze klanten duurzame kwaliteitsproducten te leveren die ze met trots kunnen dragen, en we zijn blij om te horen dat je blij bent met je nieuwe Carhartt jas. Nogmaals bedankt dat je ons steunt! Groet, Carhartt Europa
4 sep 2023
Perfect! Snelle bezorging, netjes verpakt. De juiste maat was makkelijk te vinden door het maatlabel.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat de levering en verpakking aan je eisen voldeden. We proberen er altijd voor te zorgen dat klanten gemakkelijk de juiste maat kunnen vinden, dus we zijn blij dat je het maatlabel nuttig vond. Bedankt dat je voor Carhartt hebt gekozen! Groet, Carhartt Europa
7 okt 2023
Snelle en correcte levering, alleen jammer dat ze niet het hele assortiment hebben zoals in Amerika.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! Dat waarderen we zeer. We begrijpen dat het niet altijd mogelijk is om de volledige Carhartt collectie te hebben, maar we streven er nog steeds naar om onze klanten te voorzien van de beste kwaliteitsproducten die we kunnen leveren. Dit wordt met ons Amerikaans team besproken in de hoop dat we elk kwartaal meer producten kunnen aanbieden en dus ons assortiment kunnen vergroten. Nogmaals bedankt voor je review! Groet, Carhartt Europa
11 jul 2023
De kwaliteit van de kleren en de snelle levering heb al vaker bij jullie besteld het het blijft top
13 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u goede ervaringen heeft met de kwaliteit van onze kleding en onze snelle levering. We ernaar om onze klanten kleding en diensten van de hoogste kwaliteit te bieden. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn. Groet, Carhartt Europa
RW
R. W.
Appelscha
22 jun 2023

Carhartt👍

Kwalitatief zeer goede werkkleding. Fijn om te dragen. Snelle verzending.
26 jun 2023
Bedankt voor de positieve feedback over onze werkkleding. We zijn blij om te horen dat het comfortabel zit en dat u het snel heeft ontvangen. Bij Carhartt streven we ernaar om altijd de beste kwaliteit werkkleding aan te bieden, en we waarderen uw steun. Groet, Carhartt Europa
5 okt 2023
Gevraagd om een factuur en nog niet gehad. Toelichting: Na beoordeling gelijk factuur ontvangen.
NL
Nurhaya L.
Bennekom
11 nov 2023

Onmisbaar op het werk

Goede aanbiedingsprijzen, snelle verzending. Top kwaliteit en onmisbaar op het werk/ boerderij.
14 nov 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent over onze prijzen, verzending en kwaliteit - dat is waar het bij Carhartt allemaal om draait. We streven ernaar om kleding en accessoires van topkwaliteit te leveren die de zwaarste klussen aankunnen en passen bij elke levensstijl. Nogmaals bedankt voor je recensie! Groet, Carhartt Europa