carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

Goed is Goed
Kwaliteit
Ik wilde een broek, die werd erg snel bezorgd maar helaas was hij te klein (of ik te groot 😏). Retourneren was geen probleem
Perfect
Goed winkel met mooie werk kleding
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie! Bij Carhartt zijn we er trots op dat we onze klanten werkkleding van hoge kwaliteit kunnen bieden die elke klus aankan. Onze toewijding aan duurzame kleding maakt deel uit van onze filosofie en we zijn blij dat je dit waardeert. Nogmaals bedankt voor je feedback!
Antwoord van carhartt.com
Hallo daar! Wij bij Carhartt stellen je feedback erg op prijs en zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met ons bedrijf. We streven ernaar duurzame werkkleding te leveren die zowel van hoge kwaliteit als ethisch geproduceerd is. Je vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we zullen blijven streven naar uitmuntendheid in onze producten en diensten. Nogmaals bedankt voor het delen van je gedachten!
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn erg blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad, van levering tot producten tot service. We streven ernaar om de beste duurzame werkkleding te leveren en we zijn blij dat je onze inspanningen waardeert. Nogmaals bedankt voor je lovende recensie. Cheers!
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! Wij bij Carhartt zijn er trots op dat we zulke hoge waarderingen hebben gekregen. Het is onze missie om duurzame werkkleding van topkwaliteit te leveren die lang meegaat, en jouw feedback bevestigt dat we die missie waarmaken. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien!

Goede pasvorm en kwaliteit

Goede pasvorm, goede kwaliteit!
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat je dol bent op zowel de pasvorm als de kwaliteit van onze Carhartt werkkleding. Bij Carhartt zijn we trots op het maken van comfortabele, stijlvolle kleding die elke klus aankan. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om snel weer van je te horen!
Bestelling snel geleverd. Netjes verpakt. Voldoet volledig aan de verwachting
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je Carhartt bestelling snel en netjes verpakt is aangekomen. We streven ernaar om onze klanten de beste kwaliteit werkkleding te bieden die aan hun verwachtingen voldoet, dus we stellen je feedback erg op prijs. Bedankt dat je voor Carhartt hebt gekozen!
Antwoord van carhartt.com
Hallo daar! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn zo blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met Carhartt. We streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen, van onze producten tot onze levering en klantenservice. Het geeft veel voldoening om te horen dat je de moeite waardeert die we in elke stap van het proces stoppen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback - we stellen het echt op prijs!
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de lovende recensie! We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Bij Carhartt zijn we trots op onze kwaliteitsproducten en attente service. We streven ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben als ze bij ons winkelen, en we zijn blij om te horen dat dit voor jou het geval was. Bedankt voor je steun en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je review! We zijn echt blij dat je plezier hebt van je Carhartt kleding. Bij Carhartt streven we ernaar om duurzame werkkleding te maken die de zwaarste taken aankan en toch comfortabel en efficiënt is. We hopen dat je geweldige ervaringen blijft hebben met onze producten en dat ze je helpen om elke taak in stijl aan te pakken! Nogmaals bedankt voor het delen van je feedback!
Snel en gratis verzonden, helemaal tevreden
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je vriendelijke woorden, we stellen je positieve feedback erg op prijs! Bij Carhartt streven we ernaar om elke klantervaring zo gemakkelijk en comfortabel mogelijk te maken. We zijn er trots op dat we snelle en gratis verzending bieden, samen met kwaliteitskleding die lang meegaat. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt-familie!
Speed of delivery and quality of t-shirts
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je recensie! We zijn zo blij dat je tevreden was met de snelheid van levering. Hier bij Carhartt geloven we dat kwaliteit nooit ten koste mag gaan van snelheid. Het spijt ons dat de kwaliteit van de t-shirts niet aan je verwachtingen voldeed en we zullen rekening houden met je feedback. We streven ernaar om onze klanten alleen het beste te bieden, en we danken je dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe we ons kunnen verbeteren.

goede kleding mert

Beste kwaliteit kleding
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de feedback! We zijn zo blij dat je van de kwaliteitskleding van Carhartt houdt. Hier bij Carhartt geloven we in het maken van duurzame, duurzame en comfortabele werkkleding die de tand des tijds doorstaat. Het is onze missie om mensen in stijl te laten werken met kleding die is ontworpen met comfort en functionaliteit in gedachten. Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden en steun!
6 mei 2024
Snelle levering , super blij met de hoodie
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de beoordeling - we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen! We zijn zo blij om te horen dat je blij bent met je hoodie en dat hij snel is aangekomen. Bij Carhartt streven we naar een uitstekende klantenservice en duurzame werkkleding van hoge kwaliteit die elke uitdaging aankan. Nogmaals bedankt dat je voor ons hebt gekozen!
goede service, snel geleverd
6 mei 2024
Bedankt voor de lieve woorden! We streven naar een uitstekende service en levering, dus we waarderen je feedback. Wij geloven dat kwaliteit en duurzaamheid hand in hand gaan en we zijn er trots op dat we werkkleding leveren die niet alleen bestand is tegen zware omstandigheden, maar ook jarenlang meegaat. Nogmaals bedankt voor je recensie! Groet, Carhartt Europa
6 mei 2024
Goede kwaliteit kleding en betrouwbare service
6 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je de kwaliteit van onze kleding en de betrouwbaarheid van onze service waardeert. Bij Carhartt geloven we dat kleding een investering is, geen kostenpost. We zijn er trots op dat we producten van hoge kwaliteit leveren met duurzame materialen en een uitstekende klantenservice. Nogmaals bedankt voor je feedback! Groet, Carhartt Europa