Blossom Fashion & Lifestyle- Logo - Beoordelingen

Blossom Fashion & Lifestyle

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
Blossom Fashion & Lifestyle voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering en mooie kleren. Er was een klein probleempje met mijn retour, dit is snel en vakkundig opgelost door Blossom. Je merkt dat ze service hoog in het vaandel hebben staan!

26 dec 2023
Artikel besteld en betaald, en dan later de bestelling annuleren en terug betalen. Als een artikel er niet is hoe kan het dan zijn dat ik het überhaupt kan kopen.

Beoordelingen voor Blossom Fashion & Lifestyle

Bestelling was er snel, heel leuk verpakt en lief persoonlijk kaartje.
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Demi, Wat heb jij een lief review geschreven! Veel plezier van jouw Studio Amaya pants. Wij zien jou graag terug in onze webshop! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom

Bedankt

alles is in orde, dank je
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Kirsten, Bedankt voor jouw review! Wij zien jou graag terug in onze webshop. Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Jessica, Wat lief dat jij een review hebt geschreven! Bedankt hiervoor. Alvast een fijn weekend! Lieve groetjes, Team Blossom
30 mrt 2024
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Eline, Bedankt voor jouw review! Veel plezier van jouw Amaya Amsterdam Rok. Wij zien jou graag terug in onze webshop! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom
16 mrt 2024
Super snelle service!!! Lief kaartje doet zo veel😍
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Corien, Wat een lieve review, wij zijn jou ontzettend dankbaar! Veel plezier van jouw Studio Amaya items. Wij zien jou graag terug in onze webshop! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes,
Snel. En perfect
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve mevr. Starink, Wat een onwijs lief review, heel erg bedankt! Wij zien jou graag terug in onze webshop. Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes,

Zeer goede klantenservice

Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Lise Marie, Ontzettend bedankt voor jouw lieve review. Wij zien jou graag terug in onze webshop! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom
Mooie kleding en geweldige service. Ik kreeg mijn blouse keurig gestoomd binnen! Blij mee :)
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Femke, Onwijs bedankt voor jouw lieve review. Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met jouw nieuwe items. Wij zien jou graag terug in onze webshop! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom
Eenvoudig bestelproces, snelle levering
10 feb 2024
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Ilse, Ontzettend bedankt voor jouw lieve review. Wij zien jou graag terug in onze webshop! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom
Snelle levering en correcte mailcontact.
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Cecilia, Onze excuses voor jouw negatieve ervaring met Blossom Fashion & Lifestyle. Het liefst bieden wij elke klant een positieve en gezellige ervaring. Het is geen excuus, maar wij willen jou graag wat context geven omtrent het annuleren van jouw item. Wij zijn een winkel in Purmerend, met daarnaast een webshop. De voorraad van de webshop staat volledig in de winkel. Helaas is er iets mis gegaan in ons voorraadsysteem, waardoor wij de oorbellen niet konden leveren. Om deze reden hebben wij jouw order zo snel mogelijk geannuleerd en het geld teruggestort. Onze oprechte excuses voor jouw ervaring en wij hopen op jouw begrip. Lieve groetjes, Team Blossom

Toller Shop!

Aus Deutschland bestellt, hat alles prima geklappt - danke für die wunderschöne Weste!
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Liebe Maja, Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung! Wir wünschen viel Spaß mit der Jacke. Hoffe dich zu sehen! Liebe Grüße, Team Blossom
23 dec 2023
Snelle levering, zelfs voor de feestdagen
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Florien, Onwijs bedankt voor jouw review. Heel veel plezier van jouw nieuwe by-bar blouse! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom
25 dec 2023
Ongelooflijk vriendelijk geholpen
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Annette, Wij zijn erg dankbaar voor jouw lieve review. Heel veel plezier van jouw nieuwe Aaiko top! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Henny, Onwijs bedankt voor jouw review. Heel veel plezier van jouw nieuwe item! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom
AB
Angela B.
Bruxelles
24 dec 2023
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Angela, Onwijs bedankt voor jouw positieve review. Wij wensen jou veel plezier van jouw nieuwe item! Fijne dag & graag tot ziens! Lieve groetjes, Team Blossom
26 dec 2023
Antwoord van Blossom Fashion & Lifestyle
Lieve Heidi, Onze excuses voor jouw negatieve ervaring met Blossom Fashion & Lifestyle. Het liefst bieden wij elke klant een positieve en gezellige ervaring. Het is geen excuus, maar wij willen jou graag wat context geven omtrent het annuleren van jouw item. Wij zijn een winkel in Purmerend, met daarnaast een webshop. De voorraad van de webshop staat volledig in de winkel. Tijdens de drukte van de feestdagen is de door jouw gekochte pot al verkocht voordat wij deze konden verzenden. Om deze reden hebben wij jouw order zo snel mogelijk geannuleerd en het geld teruggestort. Onze oprechte excuses voor jouw ervaring en wij hopen op jouw begrip tijdens de feestdagen. Lieve groetjes, Team Blossom