Ik heb nog nooit een negatieve feedback op internet geschreven maar wat een vervelende en negatieve ervaring was dit. De producten zijn echt top maar als ze kapot arriveren is de klantenservice echt beneden maat.Het bedrijf hanteert blijkbaar niet de wettelijke minimale ‘op zicht’ termijn van twee weken maar een zelf ingestelde termijn van twee dagen, ook voor de producten die niet op maat gemaakt zijn. Dit werd op moment van kopen niet duidelijk op de website aangegeven. Daarnaast is het niet lijn met de rechten die je hebt als online koper.Wanneer je dan netjes meldt dat je product beschadigd is gearriveerd, binnen de wettelijk gestelde twee weken, komen daar alleen maar vervelende reacties en beschuldigingen op. Een bedrijf dat kwaliteit hoog in vaandel heeft zou hier in mijn optiek beter mee om moeten gaan. De toegestuurde foto gaf al voldoende duidelijkheid dat dit geen valbeschadiging was maar een defect in de poedercoating.Uiteindelijk hebben wij, uit principe - wegens alle naar ons gecommuniceerde onwaarheden, de rechtsbijstand ingeschakeld en hebben we toch ons geld retour gekregen. Zelfs in dat laatste gesprek werd ik nog beschuldigd door de klantenservice afdeling, bijzonder vervelend en onprofessioneel!
Beoordeling melden
21 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Onbetrouwbaar
Site gechecked voorafgaand, geen melding vakantiesluiting. Bestelling gedaan, betaald, blijken ze langdurig afwezig. Onbereikbaar, nog steeds geen enkele reactie. en mijn geld ook nog steeds niet terug.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.