louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.361 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.217 beoordelingen in totaal

Ik heb een kettingset besteld in de winkel. Op deze set leverde ik een kortings bon in die tot 31 december 2023 geldig was. Gezien de levertijd zou deze pas na de jaarwisseling komen. Door het winkelpersoneel werdt er alle mogelijkheden bekeken om de kortingsbon te doen gelden. En dit is gelukt. Wat helemaal geweldig is en als klap op de vuurpijl kwam het kettingset nog voor de jaarwisseling. Het set was besteld op de 28ste van december vorig jaar. Ik vindt dit ronduit geweldig dat mensen zich zo in zetten voor het bedrijf en de klant. Met vriendelijke groet Robin.

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Antwoord van louis.nl
Geachte heer Thielen, Bedankt voor Uw geduld. Het bedrag is inmiddels per iDeal terug op weg naar Uw bank rekening, zolas U op de bijgevoegde screenshot kunt zien. Onze excuses voor de overlast. Met vriendelijke groeten Alexander Levy

Zeer slechte service via Louis mail, en on line bestellingen

Antwoord van louis.nl
Bedankt voor de moeite ons te evalueren. Wat er met Louis fout is gegaan, zou Louis regt moeten zetten! U heeft een "refurbished" toestel gekocht, d.w.z., dat er zeker iets mis kan gaan bij de onderdelen, geen excuus maar uitleg. Het had ook niet mogen gebeuren, dat U zich de missende onderdelen erbij moet gaan kopen, hiervoor zullen wij zeker een oplossing vinden, die U tevreden zal stellen. Wat in hetzelfde straatje ligt, maar waarmee wij niets te doen hebben is het falen van DHL. Dit kan de beroemde druppel zijn maar uiteraard is dit een ander bedrijf wiens slecht werk op ons afstraalt. Aan de andere kant is er een mail gezonden met het verzend nummer, waarmee U had kunnen volgen, waar Uw pakket is. Onze excuses voor de tot nu toe slechte afhandeling van Uw reclamatie, wij zullen er alles aan zetten om U tevreden te stellen. . Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Alexander Levy / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Joachim Grube-Nagel, Sven Karlstedt, Christian Meierhans Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: erik.sijben@gmail.com An: erik.sijben@gmail.com Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 06.04.2024 erik.sijben@gmail.com erik.sijben@gmail.com Bewertung 1 Zeer slechte service via Louis mail, en on line bestellingen Zeer slechte service via Louis mail, Navigatie besteld, geen motorhouder erbij zoals in beschrijving,na 2 weken mailen en steeds maar foto's sturen ben ik vandaag maar naar de dichts bijzijnde louis in Aken gegaan en heb zelf een motorhouder gekochy, thuis gekomen past de kabel niet erin om de navi aan de motor accu te hangen, weer terug naar aken blijkt de kabel niet bij deze navigatie te horen. Ongeveer een maand geleden een tent besteld om te kamperen, krijg ik opeens van dhl het bericht, te laat met ophalen artikel gaat terug naar afzender. Ik had nog geen melding gehad. Louis gemaild zodra wij het artikel ontvangen sturen wij het weer op. Nog steeds niets ontvangen. Louis was altijd mijn zaak maar nu niet meer. Online tenminste maar heb niet altijd de tijd om naar Aken te rijden Aktueller Kommentar von erik.sijben@gmail.com, 06/04/2024 21:46 Bewertungsdetails Erstellt am 06/04/2024 21:46 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 8270231-699979 Transaktionsdatum 06/04/2024 21:37 Event
Kettingset voor een ktm rc 390 gekocht via personeel in de winkel. De kettingset was niet op voorraad dus werd bij mij thuis geleverd. Wanneer de kettingset aankwam en ik deze begon met installeren merkte ik na het voortandwiel te hebben geïnstalleerd dat het achterste tandwiel niet paste. Ik heb toen naar louis aachen gebeld maar mij werd gezegd dat ik het tandwiel niet kon ruilen voor een geschikt tandwiel omdat deze dan uit de set ging. 2 maanden geleden heb ik een kettingbeschermer gehaald voor mijn yamaha r1 die ook al niet paste en ook niet kon retourneren. Alweer teleurgesteld, jammer.

Helaas maar één ritje

De verzending ging redelijk snel, omdat ik geen overdekte mogelijkheid had om de brandstofpomp te instaleren enkele weken moeten wachten voordat de weersomstandigheden wat beter waren. Na eindelijk geïnstalleerd te hebben heeft de brandstofpomp het helaas maar één ritje volgehouden voordat deze mankementen begon te vertonen en ik helaas weer met pech langs de weg kwam te staan. Daarna de motor toch maar naar een specialist gebracht die constateerde dat de brandstofpomp de veroorzaker was van het slechte/niet lopen van de motor. Waarna deze weer een nieuwe geïnstalleerd heeft..
Antwoord van louis.nl
Geachte, bedankt voor de beoordeling. Het artikel dat U heeft besteld en ontvangen is er een van dezelfde kwaliteit als het onderdeel dat dooor de fabrikant word gebruikt. We hebben het over techniek en daar kan altijd iets mis gaan. Wij hopen natuurlijk, dat het inderdaad aan de brandstofpomp ligt en niet aan iets anders. Zend het artikel terug voor een volledige restitutie.

Ruilartikel ineens duurder

Ik wilde dit artikel, handschoenen, ruilen voor een grotere maat en belde de klantenservice. Die was niet bereikbaar. Daarom de handschoenen terug gezonden om, ná ontvangst van mijn geld, een grotere maat te bestellen. Mijn geld heb ik nog niet terug maar inmiddels zijn de handschoenen €10,- duurder geworden. Deze poging om iets bij Louis te kopen eindigt daarom nu onbevredigend. Een plotselinge prijsstijging van 20% vind ik heel erg veel en zie daarom af van de koop van deze mooie handschoenen.
22 apr 2024
Bedankt voor de moeite om ons te evalueren. Helaas zijn wij op het moment zeer beperkt via de telefoon te bereiken. Fijn, dat het product U heeft bevallen. U kunt zeker bij een ruil voor een andere maat verwijzen na de prijs, die U heeft betaald voor het artikel, dat niet paste een deze prijs claimen voor het vervangende zelfde artikel. Dit zal zonder meer worden geaccepteerd. Probeert U het, U zult niet teleur gesteld worden. Zend ons een mail na de bestelling wij zullen het verschil terug storten op Uw rekening.
Tja wat moet ik melden? Ik heb een niet passend onderdeel terug gestuurd en nog geen reactie gekregen. Onderdeel van 11 Euro inclusief verzendkosten 18 Euro. Ik moest 10 Euro verzendkosten betalen om het terug te sturen . Dus nu 28 Euro uitgegeven en niets terug gekregen. LOUIS doe mij een credit van 28 Euro dan ben ik weer een tevreden klant.
Antwoord van louis.nl
Geachte, bedankt voor Uw beoordeling. Het onderdeel past niet? Dat is jammer maar aan de andere kant vrij snel geconstateerd. Indien Louis het artikel binnen de twee weken terug ontvangt krijgt U, de klant, het volledig bedrag terug. U maakt zich zorgen over de kosten van het terug zenden? Ga op onze site, op "Retouzending en klacht" volg de link naar het gratis retour formulier en dan kost het terug zenden U ook geen cent. In Uw geval zullen wij er zeker een mouw aan zien te passen.
19 apr 2024

Geen duidelijke beschrijving bij sommige onderdelen

Geen duidelijke beschrijving bij sommige onderdelen. Door onduidelijkheid heb ik niet de complete pakking onderdelen ontvangen. Na een opmerking hierover word ik naar de documenten op de site verwezen, niet erg klantvriendelijk. De rest van de bestelde onderdelen waren prima in orde en ik ben hier dan ook tevreden over.
19 apr 2024
Bedankt voor Uw evaluatie. Indien U niet zeker bent, bel van tevoren of schrijf een mail. Volgens ons is alles duidelijk vermeld. Op de site staat O-Ring, helaas staat op zijn Duits "Beispielbild" dwz voorbeeld, volgens ons is er, op uitzonderingen na, enkel één ring per oliefilter nodig en er zijn liefst drie mogelijkheden de juiste maat te vinden, a. door naast de foto de motor en het model in te vullen, b. door onder de omschrijving de lijst met motoren te vinden waar de ring voor geschikt is en c. dit is iets moeilijker te vinden onder documenten waar de specificaties van de ringen, zoals maat kleur en hoeveelheid. Volgende keer beter.
Slechte verzending De laatste zending had ik tearoff voor helm besteld zaten in een doos samen mat een zwaar kettingslot de verpakkingen van de tearoff waren erg zwaar beschadigd ze waren nog goed maar vind dit echt een domme actie om het bij elkaar in 1 doosje te doen
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor Uw evaluatie. Normaal gesproken doen wij bij zulke artikelen vulmateriaal erbij om het slingeren te voorkomen. Wij zullen dit als aanleiding nemen om er meer op te gaan letten, dat er zorgvuldig verpakt wordt. Volgende keer beter. Groeten vanuit Hamburg

Adapter rechts 3 weken niet leverbaar

Adapter rechts was 3 weken lang leverbaar. Daarna bestelling omgezet naar Adapter links. Voor het vergrendelstuk is een apart onderdeel nodig dat op het rek geschroefd wordt. Helaas niet bijgeleverd. Ook niet los verkrijgbaar. Daarom zelf passtuk moeten maken.
Antwoord van louis.nl
Geachte klant, bedankt voor Uw evaluatie. Wij kunnen niet zeggen, wat bij de leverancier zo lang heeft geduurd en nog altijd duurt, om de rechter adapter plaat te leveren, Dat zijn kwesties, waar Louis helaas geen invloed op heeft. Wat de kritiek met de kleine keuze van bijhorende onderdelen betreft, zullen wij dit doorgeven aan onze inkoop, waar uiteindelijk besloten word over het product gamma . Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg

Verkeerde artikel gekregen.

Bestelde een volle matte zwarte helm, krijg ik vervolgens een matte zwarte helm met wit aan de achterkant………. Kon het niet terug sturen door examen motor. Meer dan 300 betaald maar vervolgens een verkeerde design gekregen.
22 apr 2024
Bedankt voor de moeite, die U heeft gemaakt om ons te evalueren. Helaas slaat het, met betrekking tot het referentie nummer, nergens op! U heeft enkel en donker getint pinlock vizier bij ons gekocht maar geen helm. Wij zouden het zeer op prijs stellen als U Uw beoordeling opnieuw schrift.
Bestelling nog steeds niet binnen. Bedrijf zou mijn adres niet goed hebben neergezet. In deze tussentijd had ik niks gehoord van dit bedrijf. Na zelf bellen kreeg ik geen tot weinig informatie
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor de moeite ons te evalueren, Het lijkt ons eerder het geval te zijn, dat U Uw adres onjuist heeft aangegeven. Wij mogen namelijk geen wijzigingen voornemen bij bestellingen, die worden betaald met paypal, iDeal of kredit kaart. Voor ons is alles wat de klant schrijft juist, tot dat wij het terug ontvangen. Trouwens hebben wij tot nu toe niets terug gehad, daarom is het ook nog niet opnieuw verzonden en hoe kunnen wij weten, dat het adres, dat U heeft ingevuld onjuist is. Trouwens alle informatie, die wij kunnen verstrekken, behalve de foute adres gegevens en zelfs die, kunt U zelf via de track&trace vinden. Volgende keer beter
Ik heb vlgs de site besteld 2x slot met 2x sleutel, faar betaal ik ook voor, ik ontvang 1 slot en 1 sleutel
19 apr 2024
Levering duurt veel te lang, een week voor een filter.
RD
Ron d.
Schore
22 apr 2024

Bestellen prima alleen lange levertijd

Bestellen gaat prima alleen is de levertijd wat lang

Geen defecte artikellen verzenden

Geen defecte artikelen verzenden
Antwoord van louis.nl
Thanks for your opinion . We have refund you the payment back . Sorry for the invonvenience .
21 apr 2024
Levering duurde erg lang
Antwoord van louis.nl
Thanks for your opinion . We are sorry, one item was not immediately available and that took a few days longer for the delivery .
10 mrt 2024
De helm die ik heb gekocht was 359€ op de site, toen ik hem wilde bestellen was hij 399€. Met de klantenservice gebeld en die begrepen het ook niet. Toen toch besteld en als de helm goed bevonden was door mij, zou er een creditnota gemaakt worden van 40€. Tot op heden is er niet gereageerd op mijn mails om de creditnota op te laten maken zodat ik het verschil van 40€ op mijn rekening terug gestort zou krijgen.
Mijn bestelling is bij DHL verdwenen en ben al die tijd bezig om dit op te lossen. Het nummer dat je kan bellen is alleen een doorgeefluik en kan niks voor je betekenen, terugbelverzoek ingediend, nog niks gehoord. Ik heb voor iets betaald en wil graag mijn bestelling, dat onderzoek tijd kost is niet mijn probleem maar die van Louis of stort het geld direct terug.
Antwoord van louis.nl
Bedankt, dat U zich de moeite heeft gemaakt ons te beoordelen. Helaas heeft U ons een slecht cijfer gegeven voor de gevolgen van een fout dat bij een ander bedrijf ligt. Het bedrag is reeds terug op Uw rekening gestort en de order opnieuw uitgevoerd. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.