louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.327 beoordelingen in totaal

Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Prima assortiment en prijs, e-fulfillment moet beter

Prima assortiment en prijs, maar met name snelheid van verzenden moet echt beter. Pas 4 (!) dagen na de besteldatum werd het artikel verstuurd, dat kan en moet echt beter. Concurrenten laten zien dat dat ook gewoon kan. Daarna duurde het nog een week voordat het artikel daadwerkelijk thuis bezorgd werd. Dat laatste is overigens DHL aan te rekenen, en niet Louis.
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. U heeft de bestelling op 24.11.2023 (vrijdags) besteld en deze werd op 28.11.2023 (dinsdags) verstuurd. Over het weekend worden bij ons geen bestellingen verstuurd. Normaal gesproken wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen verstuurd. Alsnog sturen wij uw feedback door naar de verzendafdeling.
24 jun 2023

Bestelling al 2weken onderweg

2 weken geleden in de winkel (Assen) een bestelling gedaan die bij mij thuis bezorgd zou worden. Nu blijkt dat mijn bestelling in België is!!! 1e contact met klantenservice werd ik uitgelachen, 2e contact(gisteren) werd gemeld dat het zsm bezorgd wordt. Voor een compensatie moest ik weer een separate mail sturen. Kunnen niet zeggen wanneer ik het wel ontvang
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We willen ons graag verontschuldigen voor de wrijving met het verdwaalde pakket, er is al een onderzoek gaande. We hebben een tweede pakket verstuurd, dat u inmiddels heeft ontvangen. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
25 jun 2023

Deel bestelling niet geleverd. Geld teruggestord, zonder bericht.

Een motorbroek en een ehbo kit besteld. Echter heb ik enkel de ehbo kit ontvangen en niet de motorbroek. Het betaalde bedrag van de motorbroek werd op mijn rekening teruggestort, zonder opgaaf van reden. Geen enkele communicatie vanuit louis helaas en nu verzendkosten betaald voor een ehbo kit terwijl de motorbroek eigenlijk het doel van de bestelling was.
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Een voorraadtekort heeft helaas de betreffende broek als beschikbaar getoond, hiervoor bieden wij onze excuses aan. Aangezien u met de waarde van de goederen boven de 70,00 euro zat, zijn er geen verzendkosten in rekening gebracht voor het verzenden van het leverbare product. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
MS
Michael S.
Opperdoes
21 jul 2023

Korte draadjes, onzinnige verzending

De draadjes aan de verklikker unit hadden wel wat langer gemogen, koste niks en scheelt potentieel een hoop gedoe met verlengen een aansluiten. Verder had het zaakje prima in een gewone enveloppe gekund ipv in een doos van 30x40x20! Dat was echt volledige onzin! Dan had het ook gewoon met de post meegekund, ipv de proza van kijk es hoe groen wij zijn?
13 jan 2024
Ik heb ook een thermo regen jack bij jullie besteld. Ik ervaar jammer genoeg nog steeds kou en moet er extra kleding onder dragen. Omdat ik de jas erg mooi vindt en hem graag wil houden stuur ik hem niet terug. Kunnen jullie mij misschien tegemoet komen met goede thermo onderkleding wat wel warmte geeft. Vriendelijke groeten van Lex van der Holst.
13 jan 2024
Bedankt voor de moeite om een beoordeling te schrijven. Dit behoord volgens ons, in eerste instantie, naar onze reclamatie afdeling gezonden te worden. Ten tweede hebben wij geen enkel bewijs in Uw klant account gevonden over de aankoop van een thermo jack. Graag een mail naar service@louis.de.
27 jul 2023
Ja jammer. Ik had een mooi spiegelvizier besteld en om onder de verzendkosten uit te komen nog maar wat poets middelen mee besteld. De poets spullen zijn binnen en het vizier was niet op voorraad. Het word nageleverd, wanneer? Als ik had geweten dat het niet op voorraad was dan had ik het wel ergens anders besteld. Er was ook geen vermelding van!
3 aug 2023

Verkeerde product in de doos.

Beoogt product netjes geleverd door Louis. Alleen in de doos zat het verkeerde product. Bij de leverancier van Louis is het verkeerde product in de doos gedaan. Eigenlijk is op Louis niks aan te merken, alleen op de leverancier van het product. Product teruggebracht naar de vestiging in Mönchen-Gladbach. Ik wacht nu op het juiste deel.
24 jun 2023
Helm geruild voor grotere maat. Beide helmen betaald maar van de omgeruilde helm geen geld terug. Dom systeem. Laat mensen gewoon ruilen voor een andere maat en klaar. Nu moet ik maar hopen dat ik ooit mijn geld terug krijg. Winkel verwijst naar de klantenservice en de klantenservice naar de winkel. Slechte service dus.
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Je hebt de grotere helm naar een van onze Louis-filialen gebracht en ter plekke betaald. Het retourneren van de te kleine helm heeft geleid tot een verrekening via iDEAL. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
11 aug 2023
Ten eerste niet liegen tegen de klant. Als een product niet op voorraad is dan ook niet "DIRECT LEVERBAAR" op de site zetten maar gewoon eerlijk zijn. 1 product van de 3 wel snel ontvangen maar helaas beschadigd. Als klant die voor het eerst wat bij jullie besteld heeft zal ik het helaas niet meer bij jullie herhalen.
15 aug 2023
Dank u voor uw beoordeling. We kijken graag naar uw zaak. We zullen direct contact met u opnemen en een bevredigende oplossing voor u vinden. Met vriendelijke groeten uit Hamburg. Uw Louis Team
29 mei 2023

Lang wachten

Op 19 mei olie en een oliefilter besteld bij louis.nl. Dat blijkt uit Duitsland te moeten komen?? DHL zou op dinsdag 23 mei leveren tussen 14.00 u en 18.00 u. dat ging niet door en werd woensdag, ging ook niet door en werd donderdag, ging ook niet door en uiteindelijk werd op vrijdag 26 mei mijn bestelling geleverd.
5 jun 2023
St2 turn besteld op 24-5 verkeerde artikel geleverd. Gebeld en artikel terug gestuurd. Moest eerst wachten tot artikel terug was voordat het juiste artikel geleverd kon worden. Nieuw artikel gestuurd op 1-6. Het is nu 5-6 en unit ligt volgens dhl nog steeds in Duitsland. Ik ben erg ontevreden over deze service.

Voetsteunen

Ik heb speciaal gebeld om te vragen of de voetsteunen inclusief bevestigingsmateriaal was. Dat was zo werd me gezegd. Daarom heb ik het besteld. Toen ik het kreeg waren het alleen de voetsteunen, zonder pennen ringen en veren. Daarom was ik verplicht om de oude weer te gebruiken en dat was niet de bedoeling.
6 jul 2023

mijn bestelling is nog niet allemaal binnen ?

de spullen die bezorgt zijn is allemaal oke. enkel klanten service spreekt geen nederlands of engels. ik nzou na 10 min terug gebeld worden door een medewerker die engels zou praten? !mijn bestelling is geleverd op 1tje na ? wacht ik nog steeds op ?? dynojet voor suzuki rf 900 r ik ben na 30 min
8 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ik stuur u direct nog een mail.
6 okt 2023

Goede spullen, amateur logistiek

Lange levertijd voor een klein onderdeel (helmscharnier), bovendien kwam het onderdeel in een doos waar een hele helm in zou passen... Ik had liever gehad dat ze het in een enveloppe hadden gestopt. Dan hoefde ik er niet voor thuis te blijven en niet van die hoge verzendkosten te betalen
6 okt 2023
Geachte klant, bedankt voor Uw beoordeling en de tijd, die U ervoor heeft genomen. Wij verzenden in een pakket, daarmee U als klant en wij als bedrijf kunnen achtervolgen, waar het is, tevens is het dan ook verzekerd en kan niet ineens verdwijnen, zonder sporen achter te laten. Tot volgende keer, Uw Louis team
2 jun 2023
1x 2 bestellingen (zelfde artikel) apart verstuurd. 1 niet ontvangen andere retour. Maar refund duurt van niet ontvangen artikel +- 4 weken. En retour zending nog bezig. Bedrijf stuurt retour formulier, die gebruikt. Vervolgens na het verzenden zeggen ze nummer is niet goed.

Service verbeteren

Pakket niet bezorgd door DHL ivm probleem met pakket. Op email wordt slecht gereageerd. 1ste lijn telefoon door kunnen laten verbinden naar 2de lijn voor problemen die 1ste lijn niet kan oplossen. Nu moet ik na 18.00 uur bellen om 2de lijn aan de telefoon te krijgen die
3 aug 2023
Geachte klant, bedankt voor Uw beoordeling. Helaas worden hier verschillende spullen door elkaar gegooid. Wij zijn niet DHL en zijn dus ook niet verantwoordelijk voor hun falen. Juist met de telefoonlijn begrijpen wij niet, wat er mis is, behalve de informatie, die U heeft ontvangen, die klopt in zijn geheel niet. Om een lang verhaal kort te houden, wij hebben Uw bestelling opnieuw geplaatst en gaan ervan uit, dat het deze keer goed terecht komt.
Tweede deel van de bestelling is door vervoerder geretourneerd omdat de verpakking defecters. Kreeg pas deze informatie nadat ik na bijna twee weken zelf navraag deed. Daarna nog twee keer moeten reageren wanneer geleverd zou worden. Heeft dus in totaal lang geduurd.
Er was weinig bereidheid tot helpen. Het was ook al half 6 en ons werd op het hart gedrukt dat om 6 uur de winkel dicht zou gaan. We hebben er wel voor 1500 euro kleding gekocht, maar waren nog lang niet klaar. Jammer, we hebben voor 2000 euro ergens anders besteedt.
3 okt 2023
Mijn bestelling raakt zoek, vervolgens mag je zelf op onderzoek uit om je pakketje als nog geleverd te krijgen, DHL start onderzoek echter zonder resultaat. wat nu? ik ben er inmiddels al drie weken mee bezig. jammer het levert veel irritatie op.
4 okt 2023
Geachte klant, bedankt voor Uw beoordeling. Helaas slaat de slechte service van een ander bedrijf op ons terug. Wij beginnen in Uw geval een onderzoek bij de expediteur en zijn ervan overtuigt, dat het netjes tergt komt, ook al word het later dan verwacht. Jammer genoeg zitten wij op het moment met één expediteur om het hand. Wij hopen U in toekomst een keuze te kunnen geven met wie U het pakket wilt laten bezorgen. Volgende keer beter. Uw Louis Team
10 aug 2023
11 aug 2023
Geachte klant , Bedankt voor uw bericht. We zijn een onderzoek gestart naar de oorzaken van de vertraging. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Besma Loucif / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Nico Frey, Joachim Grube-Nagel Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: j.theunissen7@upcmail.nl An: j.theunissen7@upcmail.nl Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 10.08.2023 j.theunissen7@upcmail.nl j.theunissen7@upcmail.nl Bewertung 1 meer dan 2 weken iets besteld en… meer dan 2 weken iets besteld en betaald nog steeds niet ontvangen service desk n.a.v. klacht doet mogelijk op papier iets, geen enkel resultaat. bellen dan een wacht bandje en na 4 minuten wordt veerbinding verbroken WAARDELOOS BEDRIJF Aktueller Kommentar von j.theunissen7@upcmail.nl, 10/08/2023 17:25 Bewertungsdetails Erstellt am 10/08/2023 17:25 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 0046061-929225 Transaktionsdatum 10/08/2023 17:22 Event