appiehein.com/nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden472 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Altijd weer een een evenement om eet- en snoepwaar te bestellen uit het geboorteland. Als dan de stroopwafels en de dropjes weer aangeklikt zijn, klopt vol verwachting het hart wachtend op de levering. En dat duurde dit keer erg lang. 9 dagen. Als alles dan verstuurd is, gaat het erg snel, 2 dagen. Bravo. En alles is lekker.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en maak mij nu ernstige zorgen over het pakket ter waarde van ruim €300 ! Ik krijg geen enkel bericht en enig speurwerk op internet leverde op dat het pakket verstuurd zou worden via DPD maar het stond op een volglijst van colissimo. Daarop stond dat het retour is gezonden naar de afzender!!!! Het is nooit aan ons aangeboden. Wat een prutswerk!!!! Onze ervaring met DPD is trouwens al jaren slecht. JG van den Berg Callas Ps U was telefonisch niet bereikbaar.

Beoordelingen voor appiehein.com/nl

17 nov 2023
IK BEN BLIJ , DAT IK MIJN PAKJE VAN AUGUSTES , EINDELIJK GEKREGEN HEB !
16 nov 2023

Nog niets ontvangen

Ik heb op 7 november besteld en het is nu 16 november en ik heb nog niets ontvangen. Al verschillende mails gekregen van SEUR dat er vertraging is. Hoop dat het pakket nog bezorgt wordt en dat het niet beschadigd is.
12 nov 2023
12 nov 2023
Snelle behandeling van bestelling en snelle levering
11 nov 2023
Een pot augurken had gelekt. Voor de rest was het prima.
10 nov 2023

geen pakje

Ik ontvang het artikel dat ik heb besteld niet en ze reageren niet als ik schrijf
15 okt 2023
Uitgebreide keuze Hollandse producten. Prijzen vallen mee. Ik ben blij met deze dienst
GP
4 okt 2023
Ja , het was alles in goede orde. Alleen de tijd van DPD transport was ietsjes lang.
29 sep 2023

Bestelling van 22.9.23

22.9.23, nog steeds niet geleverd en geen informatie.
22 sep 2023
Helemaal top! Heel goed en vakkundige verpakte producten!
DS
Dirk S.
Lichtenau
9 sep 2023
2 en een halve week wachten en heel veel schade in de kapotte doos, voor ons hoeft het niet meer, een mail gestuurd, geen antwoord, telefoon word niet opgenomen, jammer
26 aug 2023
Het wordt opgenomen en afgeleverd bij een afleverings punt en het wordt gewoon goed verpakt
26 jul 2023
Jammer genoeg is mijn bestelling nog niet aangekomen. Chronopost Frankrijk is ingewikkeld voor levering!!! Heb een telefoontje gemist en sindsdien is mijn bestelling nog niet aangekomen was wel thuis toen het pakket geleverd zou worden!!!!
5 jul 2023
hele snelle levering
30 jun 2023

Niet beioven dat de zending 3-5 dagen duurt maar in mijn geval 3 weken en dat ze beloven om je terug te bellen maar helemaal niet doen. Wel compliment voor het zeer goed verpakte pakkett en ook binnen 1 dag restitutie van niet geleverde product

Niet beioven dat de zending 3-5
23 jun 2023
Bestelling gedaan, volgens de site een levertijd van 5 dagen. Geld is meteen afgetrokken, terwijl de levering 3 weken op zich heeft laten wachten. Verscheidene keren gebeld, maar er waren geen telefonistes aanwezig en ik zou worden teruggebeld. Niks gehoord. Al had ik maar een berichtje tussendoor gehad over een verlate levering, dan was er niets aan de hand geweest. Maar ik vind het ronduit onbeschoft zoals met deze bestelling is omgegaan.
13 jun 2023
Heb 5 juni bestelling gedaan en tot op heden niets ontvangen, diverse keren gemeld vía mail aan klantenservice en telefonisch ook meerdere malen ingesproken, (want je krijgt niemand aan de telefoon) geen respons gehad, zou vraag mijn geld terug krijgen
13 jun 2023
Het is over de schutting gegooid. Bovenop een paaltje. De chauffeur wachte niet tot wij bij de poort waren. De chauffeur reed gelijk weg. Gelukkig waren de producten in glas nog heel.