appiehein.com/nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden469 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Altijd weer een een evenement om eet- en snoepwaar te bestellen uit het geboorteland. Als dan de stroopwafels en de dropjes weer aangeklikt zijn, klopt vol verwachting het hart wachtend op de levering. En dat duurde dit keer erg lang. 9 dagen. Als alles dan verstuurd is, gaat het erg snel, 2 dagen. Bravo. En alles is lekker.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en maak mij nu ernstige zorgen over het pakket ter waarde van ruim €300 ! Ik krijg geen enkel bericht en enig speurwerk op internet leverde op dat het pakket verstuurd zou worden via DPD maar het stond op een volglijst van colissimo. Daarop stond dat het retour is gezonden naar de afzender!!!! Het is nooit aan ons aangeboden. Wat een prutswerk!!!! Onze ervaring met DPD is trouwens al jaren slecht. JG van den Berg Callas Ps U was telefonisch niet bereikbaar.

Beoordelingen voor appiehein.com/nl

7 apr 2024
Een besteling nooit ontvangen wel betaalt Was op 19-01-2023 bestel nummer ASLAODWOE bedrag €101,70 Besteling aanvaard
AM
Anne M.
Verdun sur Garonne
Bestellen eenvoudig en snelle levering Attentie producten zijn soms aan of net over houdbaarheidsdatum
EV
Ellen v.
Sint-Katelijne-Waver
de koekjes die besteld waren, waren allemaal gebroken helaas
Ik heb wat besteld maar nog geen bericht gehad wel1 betaald
Berlin
JF
Joos F.
Asbach
Op 12.04.2024 besteld en betaald. Sindsdien niets meer gehoord. Mailadres is er niet en via whatsapp komt bericht niet aan. Blijf komende week maar dagelijks proberen

Bestellen, betalen en niets ontvangen-FRAUDE

Ik heb deze bestelling geplaatst en tot op de dag van vandaag niets ontvangen, ben dus om het maar ordinair te zeggen belazerd!!

Duidelijke informatie-snelle en …

Duidelijke informatie-snelle en sérieuse afhandeling- de juiste verpakking-de bijzonder snelle levering in Zuid Frankrijk
Snel geleverd en goed verpakt.
geen toevoeging
AM
Anne M.
Verdun sur Garonne

Ondanks vertraging prima aangekomen

Deze keer duurde het langer voordat de spullen verstuurd werden, waardoor er een weekend overbrugd moest worden met gekoelde spullen. Maar ondanks dat alles prima aangekomen en verpakking kan gewoon niet beter. Op naar de volgende bestelling.
3 feb 2024
Snelheid
Goed lezen wat de klant besteld.

teleur gesteld

Het is een groot probleem om jullie service lijn aan de lijn te krijgen. Ook wordt er traag gereageerd op mails, heb laats 2 maanden bezig geweest op een niet geleverd artikel te claimen. Hier mee wil tevens aan geven dat als jullie producten sturen wel even naar de datum moet worden gecontroleerd houdbaar hied. laatste bestelling gedaan op 10-12-2023 en krijg krentenbollen met de datum 11-12-2023. het kost minimaal 4 dagen voor het hier is.