neuhauschocolates.com/nl_BE

290 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.267 beoordelingen in totaal

6 mrt 2024
Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
BK
Birgit K.
Hasselt

1 feb 2024
Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV
Bruno V.
Embourg

Beoordelingen voor neuhauschocolates.com/nl_BE

Onlineshoppen en levering in winkel …

Ze hadden de kartonnen doos opengedaan in de winkel omdat ze geen ervaring hebben met onlineshoppers … Maar mijn Neuhaus verpakking was onaangeroerd, gelukkig maar. Je zou ook verwachten dat ze je een belletje of sms sturen als je chocolade binnen is maar niets…
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat de ervaring in de winkel niet helemaal vlekkeloos verliep. We zijn blij dat de Neuhaus-verpakking onaangeroerd is gebleven. We zullen je suggestie om een belletje of sms te sturen bij ontvangst van de chocolade zeker meenemen om onze service te verbeteren. Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gebracht, en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! 🍫📦📞
Eenvoudig bestellen en betalen. Snelle levering. Super kwaliteit met zeer verrassende smaken. Luxueus verpakt.
Professioneel geleverd en persoonlijke bericht correct afgeleverd en een klant die tevreden is over de cholade
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Hartelijk dank voor je geweldige feedback! We zijn blij dat de levering professioneel is verlopen en dat het persoonlijke bericht correct is afgeleverd. Het is fantastisch om te horen dat je tevreden bent over de chocolade. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen! 🍫😊📦
De allerbeste chocolade. Iets meer witte chocolade zou ik wel lekker vinden.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor je complimenten en je suggestie! We zijn blij te horen dat je onze chocolade de allerbeste vindt. We zullen je feedback over meer witte chocolade zeker doorgeven aan ons team. We kijken ernaar uit je snel weer te mogen verwelkomen! 🍫😊
Goede ervaring bij een eerste online aankoop en verzending.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je een goede ervaring had met je eerste online aankoop en verzending. We kijken ernaar uit je opnieuw te helpen!

Prima service

Gemakkelijk bestellen, eenvoudig betalen en snel geleverd
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat het bestellen, betalen en de levering soepel zijn verlopen. We kijken ernaar uit je opnieuw te helpen! 🚚💳😊
3 jun 2024

De beste chocolade snel en perfect bezorgd

Snel en perfect bezorgd. De beste chocolade ever!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank je voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle en perfecte bezorging en dat je onze chocolade de beste ooit vindt. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!
29 mei 2024
Correcte levering en lekkere chocolade
30 mei 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat de levering correct was en de chocolade lekker. We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn!
Alles vlot en snel verlopen
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat alles vlot en snel is verlopen. We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn! 🚀😊
5 jun 2024
PRACHTIGE VERPAKKING !!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor je enthousiaste reactie! We zijn blij dat je de verpakking prachtig vindt. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!

Pralines

MF
Marthe F.
Herenthout
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de complimenten!
FW
frie w.
zonhoven
8 jun 2024
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de 4 sterren!
MC
8 jun 2024
28 mei 2024
30 mei 2024
24 apr 2024

Mes pralines préférées sont Caprice et Désir

Mon chocolat préféré est le noir. J'aimerais une petite attention pour mon anniversaire le 17 juin (1946) et celui de mon époux le 22 août. Merci Cela fait DES ANNÉES que nous venons chez Neuhaus.
26 apr 2024
Merci beaucoup pour votre fidélité envers Neuhaus ! En tant que membre de notre programme Neuhaus Insider, vous recevez automatiquement un cadeau d'anniversaire. Nous nous assurerons que vous et votre époux receviez une attention spéciale pour vos anniversaires.