appiehein.com/nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden471 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Altijd weer een een evenement om eet- en snoepwaar te bestellen uit het geboorteland. Als dan de stroopwafels en de dropjes weer aangeklikt zijn, klopt vol verwachting het hart wachtend op de levering. En dat duurde dit keer erg lang. 9 dagen. Als alles dan verstuurd is, gaat het erg snel, 2 dagen. Bravo. En alles is lekker.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en maak mij nu ernstige zorgen over het pakket ter waarde van ruim €300 ! Ik krijg geen enkel bericht en enig speurwerk op internet leverde op dat het pakket verstuurd zou worden via DPD maar het stond op een volglijst van colissimo. Daarop stond dat het retour is gezonden naar de afzender!!!! Het is nooit aan ons aangeboden. Wat een prutswerk!!!! Onze ervaring met DPD is trouwens al jaren slecht. JG van den Berg Callas Ps U was telefonisch niet bereikbaar.

Beoordelingen voor appiehein.com/nl

EV
Ellen v.
Sint-Katelijne-Waver
24 apr 2024
de koekjes die besteld waren, waren allemaal gebroken helaas
JF
Joos F.
Asbach
22 apr 2024
Op 12.04.2024 besteld en betaald. Sindsdien niets meer gehoord. Mailadres is er niet en via whatsapp komt bericht niet aan. Blijf komende week maar dagelijks proberen
24 apr 2024

Bestellen, betalen en niets ontvangen-FRAUDE

Ik heb deze bestelling geplaatst en tot op de dag van vandaag niets ontvangen, ben dus om het maar ordinair te zeggen belazerd!!
Goed lezen wat de klant besteld.

teleur gesteld

Het is een groot probleem om jullie service lijn aan de lijn te krijgen. Ook wordt er traag gereageerd op mails, heb laats 2 maanden bezig geweest op een niet geleverd artikel te claimen. Hier mee wil tevens aan geven dat als jullie producten sturen wel even naar de datum moet worden gecontroleerd houdbaar hied. laatste bestelling gedaan op 10-12-2023 en krijg krentenbollen met de datum 11-12-2023. het kost minimaal 4 dagen voor het hier is.
26 jul 2023
Jammer genoeg is mijn bestelling nog niet aangekomen. Chronopost Frankrijk is ingewikkeld voor levering!!! Heb een telefoontje gemist en sindsdien is mijn bestelling nog niet aangekomen was wel thuis toen het pakket geleverd zou worden!!!!
DS
Dirk S.
Lichtenau
9 sep 2023
2 en een halve week wachten en heel veel schade in de kapotte doos, voor ons hoeft het niet meer, een mail gestuurd, geen antwoord, telefoon word niet opgenomen, jammer
8 jun 2023
Levering aangekondigd op dinsdag.. op donderdag nog steeds niets..
Pakket duurde lang . Reageerde laat op diverse mails
23 jun 2023
Bestelling gedaan, volgens de site een levertijd van 5 dagen. Geld is meteen afgetrokken, terwijl de levering 3 weken op zich heeft laten wachten. Verscheidene keren gebeld, maar er waren geen telefonistes aanwezig en ik zou worden teruggebeld. Niks gehoord. Al had ik maar een berichtje tussendoor gehad over een verlate levering, dan was er niets aan de hand geweest. Maar ik vind het ronduit onbeschoft zoals met deze bestelling is omgegaan.
13 jun 2023
Heb 5 juni bestelling gedaan en tot op heden niets ontvangen, diverse keren gemeld vía mail aan klantenservice en telefonisch ook meerdere malen ingesproken, (want je krijgt niemand aan de telefoon) geen respons gehad, zou vraag mijn geld terug krijgen
16 nov 2023

Nog niets ontvangen

Ik heb op 7 november besteld en het is nu 16 november en ik heb nog niets ontvangen. Al verschillende mails gekregen van SEUR dat er vertraging is. Hoop dat het pakket nog bezorgt wordt en dat het niet beschadigd is.
13 jun 2023
Het is over de schutting gegooid. Bovenop een paaltje. De chauffeur wachte niet tot wij bij de poort waren. De chauffeur reed gelijk weg. Gelukkig waren de producten in glas nog heel.
3 jun 2023
De levering na anderhalve maand... nooit te bereiken... Voor informatie, ik heb wel de politie en de gemeente van Dronten op de hoogte gesteld.
25 nov 2023

wel betalen maar niks ontvangen

Pakket besteld betaald maar na 1 week nog niks . Ook geen antwoord op mailtjes . Ligt ergens in Spanje . Dus deze keer niet zo blij

geen pakje

Ik ontvang het artikel dat ik heb besteld niet en ze reageren niet als ik schrijf
29 sep 2023

Bestelling van 22.9.23

22.9.23, nog steeds niet geleverd en geen informatie.
30 jun 2023

Niet beioven dat de zending 3-5 dagen duurt maar in mijn geval 3 weken en dat ze beloven om je terug te bellen maar helemaal niet doen. Wel compliment voor het zeer goed verpakte pakkett en ook binnen 1 dag restitutie van niet geleverde product

Niet beioven dat de zending 3-5