e-wolk.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.687 beoordelingen in totaal

Ik ben super blij dat ik mijn weg werp vapers bij e-wolk kan bestellen en het super pluspunt is dat ze de grote formaten ook hebben voor goedkopere prijzen ! Ik ben vaste klant geworden en raad hun zeker aan !

18 nov 2023
Bestelling geplaatst en betaald en nog steeds niets ontvangen ... Ondanks de track & trace zegt dat het bezorgd is.

Beoordelingen voor e-wolk.nl

2 aug 2023
Snelle levering in België 1 minpuntje...Jammer dat je geen antwoord krijgt als je een mailtje stuurt
DC
Dorien C.
Houthalen België

Goede en snelle service

Niets om over te klagen, bestelling loopt vlot en is super snel geleverd. Alles is ook netjes verpakt
BS
bianca s.
grembergen
25 jun 2023
Zeer snelle levering Beter antwoorden op mail met vragen na 5dagen nog geen antw
11 okt 2023

Moeizaam…

Geeft geen stock alert zoals aangegeven, soms bestel ik iets dat nog niet in voorraad was maar op de site wel op voorraad stond en moest ik lang wachten terwijl het al betaald was , als de voorraad leeg is duurt het lang voor het terug is dus best meerdere ter gelijk bestellen maar meestal verloopt alles goed en de verzending is altijd de dag erna aangekomen meestal
29 jul 2023
dit is de 2de keer dat ik iets bestel de smaak van deze randm tornado e-sigaret is goed maar de skitles e-sigaret voor de een of andere rede werkt die bijna niet en als ik er een puf aan doet komt er aventoe geen rook uit en soms wel alsof ze half defect is maar de bluebery bubblegum is order
14 mei 2023

Perfectie nastreven.

De keuze aan smaken is ongelooflijk en de prijs is laag. De levertermijn is heel snel . Ook al was er een vergissing bij mijn bestelling... dat werd onmiddelijk onder handen genomen . Service naar de klant is echt fantastisch. Zoek niet verder zou ik zeggen want je hebt DE BESTE gevonden.
De bestellingen worden altijd correct en tijdig geleverd behalve als het met post NL moet komen. Wel jammer dat er regelmatig een stock alert is voor het merk dat ik verkies. Maar zeker goede service Bedankt daarvoor
17 dec 2023
Via mijn account een ticket aangemaakt ivm een dubbele betaling. Onmiddellijk werd mijn vraag beantwoord en na 2 dagen werd het teveel betaalde bedrag reeds teruggestort 👍👍👍
25 sep 2023
Snelle levering van het bestelde product en degelijk verpakt. Niets slecht aan te merken op het product zelf. Precies zoals verwacht. Deze shop is zeker een aanrader.
21 jun 2023

Prima als er geen problemen of vragen zijn

Reageren bijna nooit op mails maar als er geen problemen zijn en je gewoon besteld is de bestelling er wel altijd de dag later en ben altijd tevreden geweest
MB
Melie B.
Weelde

Ben tevreden.

Ben tevreden met de behandeling van de bestelling en zeer zeker de levering. Heel blij met mijn variatie RandM. Zal zeker blijven bestellen bij hen.
1 jul 2023
Super snelle en correcte levering Heb je vragen ze antwoorden je onmiddellijk met de juiste info Top heel content hiervan

Tevreden

Was mijn eerste bestelling. Alles was correct geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zal zeker opnieuw bestellen
CB
14 okt 2023
Perfect gewoonweg! Zeer snelle levering, product zoals beschreven en duidelijke datum vooraf mede gedeeld. Top!
22 jun 2023
Om foto’s van de producten te kunnen zien dat duurde te lang, dat moet sneller kunnen? De rest ging snel.
14 okt 2023
Was sceptisch in het begin maar zeer goed product en de levering uitstekend snel ! Bestel zeker nog eens
11 sep 2023

1 van de betere webshops!

1 van de betere webshops. Zo snel en veel keuze. Efficiënte feedback en goede verzending! Aanrader!
6 jun 2023

Snelle verzending en goede producten

+ Snelle verzending (zondag avond besteld, maandag in huis). + Ontvangen producten waren in orde.
24 jun 2023
Heel snelle levering en je wordt ook direct geholpen als je een mail stuurt

Correct

Alles wordt goed opgevolgd . Van bestelling tot betaling naar levering .