MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR
Beoordelingen:

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden804 beoordelingen in totaal  

4,79
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Fijn een internet bedrijf dat ook telefonisch bereikbaar is. Zonder onpersoonlijke menu of een onfatsoenlijke wachttijd. Je krijgt gewoon iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft en je ook goed kan adviseren. Dus heb ik gelijk via internet hetgeen ik wilde besteld. Het product al wat uitgeprobeerd. En zoals te verwachten moet ik het nog wat in de vingers krijgen. Maar dat gaat vast lukken. Dames en heren bedankt voor de snelle en goede service. Veel bedrijven waar je niet omheen kunt (ziektekostenverzekeraars, energiebedrijven, Kabelexploitanten, noem het maar) kunnen hier echt héél veel van leren

Meest relevante negatieve beoordeling

20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
AK
Ariaan K.
Bleiswijk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor MOJOGEAR

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(4)
(1)
(3)
Resetten
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
9 dagen geleden
Hoi Kuiper fotografie, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
30 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
AK
Ariaan K.
Bleiswijk
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
25 jan 2024
Hoi Ariane, Bedankt voor het delen van je feedback en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons hierover te informeren. Het spijt ons dat het ontvangen product niet overeenkwam met wat je op de website had verwacht. Wij hadden de product foto's nog niet aangepast. Dat hebben we inmiddels gedaan. Dit is niet de norm die we nastreven, en we begrijpen dat dit teleurstellend voor je was. We zijn blij te horen dat onze klantenservice snel heeft gereageerd en dat er contact met je is opgenomen. Waar we ook aangeboden hebben om je aankoop bedrag te retourneren of de optie om het product te houden en een cadeaubon erbij te krijgen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak Gr. Team MOJOGEAR
FV
Frank v.
Gooimeer
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Powerbank werkt niet. geeft geen enkele sjoege na 15uur opladen. aan/uit knop krijg ik geen beweging in. Ding is ook zwaar. ik ben teleurgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
5 okt 2023
Beste Frank, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de powerbank niet werkt dat is natuurlijk niet de bedoeling. We maken dit zelden mee en staan hier zelf ook van te kijken. Excuses voor het ongemak. Wij bieden 2 jaar garantie op al onze producten. Ik ga je ook via de mail even een bericht sturen zodat we je zo snel mogelijk een nieuwe powerbank toe kunnen sturen. Nogmaals excuses voor het ongemak we gaan dit meteen oplossen voor je! Gr. Team MOJOGEAR
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
was zaterdag beloofd en komt mogelijk dinsdag. Op de beloofde tijd leveren zou fijn zijn. Of doe anders geen beloften
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
13 okt 2023
Beste Harriet, We begrijpen uw teleurstelling en frustratie over de vertraging van uw levering. Het spijt ons dat de beloofde leverdatum niet kon worden gehaald, en we begrijpen dat op tijd leveren van cruciaal belang is voor u als klant. Vertragingen kunnen echter soms buiten onze controle vallen, zoals onvoorziene omstandigheden in het logistieke proces of bij de koeriersdienst. We begrijpen dat dit geen excuus is voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We zullen dit incident gebruiken als een leermoment. We waarderen uw feedback en zullen er alles aan doen om onze beloften in de toekomst beter na te komen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging, en we hopen dat u ons de kans geeft om uw vertrouwen te herstellen en de best mogelijke service te bieden bij uw toekomstige bestellingen. Gr. Team MOJOGEAR
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
product en service was prima, weer een verzoek tot review ontvangen maakt de ervaring weer matig
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
29 dec 2023
Hoi Ian, Allereerst, hartelijk dank voor je feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden was met zowel ons product als onze service. 😊 Wat betreft het herhaaldelijke verzoek tot review, bieden we onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak. We begrijpen dat dit de algehele ervaring kan beïnvloeden, en we nemen je opmerking serieus. We streven ernaar om onze processen te verbeteren en nemen dit punt mee in onze evaluatie. Gr. Team MOJOGEAR
21 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al een paar dagen op mijn pakket. En ik heb het morgen in de na middag nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
24 jul 2023
Hi Sabine, Wat ontzettend vervelend en vreemd dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk hebben we met het opnieuw verzenden van je bestelling de ontevredenheid een beetje bij je kunnen wegnemen. Voor de eerste zending starten we een onderzoek bij de vervoerder. Fijne vakantie! Gr Koen van MOJOGEAR
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden