MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden665 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
MOJOGEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug. 2023
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering. Bestelling: VIJIM LS08 Statief Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad. Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!

13 jul. 2023
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt

Beoordelingen voor MOJOGEAR

Ulanzi producten bestelde ik via Alibaba. Nadeel was dat er soms lange levertijden waren. MojoGear heeft weliswaar een beperkt assortiment en iets hogere prijzen, maar de levertijd is optimaal. Vandaar dat ik zeer tevreden ben.
Snelle levering, tegelijk powerbank en iPhone laden werkt goed. iPad en iPhone laden doet het ook goed. Apple Watch was niet thuis, anders had ik die er ook nog aan gekoppeld. Ik kan gerust met vakantie!
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Leo, Super om te horen dat alles naar wens is! Echt top dat de levering snel was en dat je zonder problemen je powerbank en iPhone tegelijk kunt opladen. Ook fijn dat het laden van je iPad en iPhone goed gaat. Jammer dat je Apple Watch niet thuis was, maar we zijn ervan overtuigd dat die ook perfect zou werken met onze powerbank. Nu kun je met een gerust hart op vakantie! Als je nog vragen hebt of iets wilt delen, staan we altijd voor je klaar. Geniet van je vakantie! Gr. team MOJOGEAR
Duidelijke communicatie over de bestelling en levering. Alles snel geregeld. Info bij artikelen op de website kan wat duidelijker (voor mensen met weinig kennis van zaken)
WV
Wil V.
Waalwijk
Ik had per ongeluk de verkeerde powerbank besteld. Mail gezonden en meteen reactie en bestelling geannuleerd met teruggave aankoopbedrag. Kan nu de 20000mah bestellen
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Wat fijn dat je tevreden bent met de geboden hulp om dit foutje recht te zetten! Kan gebeuren natuurlijk, wij horen graag hoe de nieuwe krachtige 20.000 mah powerbank bevalt. Gr. Team MOJOGEAR
Ze doen er echt alles aan om een tevreden klant te hebben. Om een onbekende reden ging het bij mij steeds mis maar ze bleven volhouden tot het probleem getackeld was.
Snelle service. Verbeterpuntje; pakketje beter verpakken. Omdat hij door de brievenbus op een stenenvloer valt zou dit mogelijk (?) de batterij kunnen schaden
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Sanne, Bedankt voor je feedback en het compliment over onze snelle service! Goed dat je dit aankaart; we nemen je punt over de verpakking zeker serieus. Mocht je nog meer suggesties hebben of iets anders willen delen, laat het ons vooral weten. Gr. Team MOJOGEAR
24 jan. 2024
Goede communicatie. Als er iets mis gaat, wordt het onmiddellijk geregeld. Heel goede service en de kwaliteit van het product is ook zeer goed
25 jan. 2024
Wat een fantastische feedback, bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent over onze communicatie, service en de kwaliteit van het product. Ons team doet altijd haar best om eventuele problemen direct op te lossen, dus het is geweldig om te weten dat je dat hebt ervaren. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in ons en voor het delen van jouw positieve ervaring! Gr. team MOJOGEAR
Deskundig en aardig advies in de chat, snelle levering van goed product: aanrader!
Antwoord van MOJOGEAR
Wow, bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering. En het compliment voor onze super aardige collega's van de klantenservice waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
JK
John K.
Zoetermeer
4 feb. 2024

ipad stand

Makkelijk te bestellen, snelle levering en volledig voldaan aan verwachting
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Dank je wel voor de positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Een advies van een ander is dw reden voor de aankoop
30 jan. 2024

Zeer netjes geholpen

De klantenservice heeft mij zere netjes geholpen .
1 feb. 2024
Beste Wijbrand, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. We waarderen uw feedback enorm! Het is fantastisch om te horen dat u tevreden bent met de service die ons team heeft geboden. Bij MOJOGEAR streven we ernaar om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Gr. Team MOJOGEAR
Fijn om weer eens goede spullen te kunnen kopen:)
22 jan. 2024
Zeer snel geleverd. Ook goed verpakt. Toppie
25 jan. 2024
Bedankt voor deze geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je bestelling zo snel en goed verpakt bij je is aangekomen. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer! Gr. Team MOJOGEAR

Goed!

Snelle levering en goede klantenservice
Antwoord van MOJOGEAR
Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en onze klantenservice! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR

Snelle levering en goede service/advies

Snelle levering, goede service/advies
6 feb. 2024
Levering+kwaliteit is echt in orde
Antwoord van MOJOGEAR
Wow, bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering als het voldoen aan je verwachtingen. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
Snel geleverd. Helemaal top.
7 feb. 2024
Allemaal prima spul.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt Hans voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
5 feb. 2024
Prima afhandeling
4 feb. 2024
Super gewoon
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Tom, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR