MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden712 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
MOJOGEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering. Bestelling: VIJIM LS08 Statief Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad. Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!

13 jul 2023
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt

Beoordelingen voor MOJOGEAR

PB
Paula B.
Leiden

Product ✅️ Maar...

Product ✅️ Maarrrr ajb er een flyer bijleveren met gebruiksaanwijzing. Hoe!? de telescoop langer maken? Hoe ?! de pootjes wijder krijgen? De ring erboven draaien \0/ dat moest ik horen via de docent. Niet professioneel.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Paula, Bedankt voor de feedback, vervelend dat het niet duidelijk was. Je mag voor vragen altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan heel makkelijk via whatsapp, mail en telefonische zijn wij natuurlijk ook bereikbaar. Indien je nog ergens tegen aan loopt horen wij het graag. Groetjes Team MOJOGEAR.
TV
Ton V.
Veenendaal
Snelle reactie op mijn vragen, En snelle levering. Alleen jammer dat de bestelde power bank nu in de aanbieding is. Maar wel een goed product!!
Goede gear voor de MoJo. Maar ook wanneer je net wat meer met je smartphone wil doen.
Prima service. Powerbank was defect en deze is gewoon snel vervangen.
de communicatie en levering verliep perfect. Super service
Snelle bezorging, goede kwaliteit ! Bedankt
Antwoord van MOJOGEAR
Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Prima klantenservice en snelle verzending.
MK
Mieke K.
Nieuw-Vennep
Snelle verzending van de power bank
Keurig advies en snelle service
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het advies dit waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
Snelle levering, scherpe prijs.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je de supersnelle levering en de scherpe prijs waardeert. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.
24 mrt 2024
Goed advies en snelle levering
Goede en snelle service!
Antwoord van MOJOGEAR
Super om te horen dat je blij bent met de snelle service. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Snelle nette levering
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Snel en goed
Supersnel