MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

12 aug 2023
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering. Bestelling: VIJIM LS08 Statief Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad. Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!

13 jul 2023
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt

Beoordelingen voor MOJOGEAR

GB
G B.
Zeewolde
27 mei 2024
Snelle levering en product als omschreven, uittesten ga ik binnenkort doen.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Gijs, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles tot zover naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR

Super geholpen.

Mooi statief welke zeker voldoet aan de verwachting. Super geholpen.
Antwoord van MOJOGEAR
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Goed om te horen dat het statief aan je verwachting voldoet! Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
30 mei 2024
Snel antwoord op vragen, prompte levering b
Antwoord van MOJOGEAR
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met onze klantenservice te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
WJ
Wilco J.
Den Haag
1 jun 2024
snel geleverd voor een mooie prijs
Antwoord van MOJOGEAR
Goede kwaliteit. Snelle levering.
Antwoord van MOJOGEAR
Prima prijs en snelle verzending
2 jun 2024
Snelle levering, apparaat werkt.
26 mei 2024
De vriendelijkheid en snelheid
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
26 mei 2024
Snelle levering, Goed artikel
30 mei 2024
Hoi Chris, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Juiste geleverd en op tijd
Super, snelle verzending
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is en dat de verzending snel was! Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Gewoon duidelijk👍
1 dag geleden
Snel geleverd
28 mei 2024
Advies
Antwoord van MOJOGEAR
Super om te horen dat je blij bent met de ons advies. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Arnold, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Rob, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
2 jun 2024